Kalabalığa doğru yaklaştık ve öğretmenlerin oluşturduğu sıraya girdik.
Hangi sıralarda bulunuyorsak kampa onlarla gidecekmişiz.Sıralar harflerden oluşuyordu.Ben,Ceylin ve Jaehyun C sırasındaydık.Taehyung,Soyeon ve Dae E sırasındaydı.Öğretmenler beni çıldırtmak için mi şöyle bir sıra yaptılar vallahi anlayamıyorum sürekli karşıma bir şeyler çıkıyor sürekli valla şu okulun terasından sallandırıcam kendimi he.Bu arada bizim sırada okula yeni gelen o 6 çocuk varmış ama şu an kimseyle uğraşamam.Sinirden kafamı çevirdim saçlarımı geri attım ve o sırada karşımda 6 tane taş değil,meteor değil ,İNSAN HİÇ DEĞİL bunlar dünyalıda olamaz ap ayrı bir mükemmellikleri var bunların Allahım sabır ver yarabbim.
Tabii kide benim TaeTae'm hepsine bin basar.
Çocuklar öğretmenle konuşup bizim sıramıza doğru yöneldiler.Bismillahirahmanirahim.
Ay valla mükemmellikten ölücekler.Bu sırada kafamı Taehyung'a çevirdim beni görmemişti ama 2 cm bacakla konuşuyordu,sinirlendim ama bende sabahtan beridir çocuk kesiyorum bu sefer alttan alsam bir şey olmaz değil mi?
Çocuklar bizim sıramıza yanaşıp yanımıza geldiler.Ceylin ve Jaehyun öne doğru gidip orda konuştular,ALLAH'TA SİZİN BİN TÜRLÜ BELANIZI VERSİN.Beni nasıl 6 tane Maşallah,Allah nazarladan saklasın yakışıklı adamla baş başa bırakıp giderler.Neyse...
Çocuklar bana yaklaşıp buranın C sırası olup olmadığını sordular bende evet anlamında kafamı salladım gülümseyerek teşekkür edip sıraya girdiler,sonra sırayla kendilerini tanıttılar,bende onlara kendimi tanıttım ve biz böyle konuşmaya devam ederken omzumda bir kol hissettim oraya döndüğümde Tae olduğunu görünce ona gülümsedim.Onlarda tanıştılar ve gideceğimizi öğrendiğimizde hepimiz sıralarımıza girdik.Sonunda Jaehyun ve Ceylin hazretleride bize eşlik ettiler.
Otobüse bindiğimizde yine öğretmenler bizi oturttu ve beni Jhope ile oturttu.Yol boyunca konuşup,gülüştük.İlgi alanlarımız bile aynıydı cidden çok sevmiştim onu.Geldiğimizde inip kamp alanına doğru yürüdük o sırada Dae ve Tae'nin konuştuğunu gördüm.Tae elini yumruk yapmış sıkıyordu ve dümdüz bakıyordu.Sonra soracaktım eğer şimdi sırayı kaybedersem,kaybolabilirim.
Gelip çadırları serdik ve Taehyung yanıma gelip bir şey söylemek istediğini söyledi ve beni ağaçların arkasına çekti.
Ona sarılacakken geri çekildi.Kendini sıkıyordu,boynundaki damarları şişmişti.
Taehyung; "Gizem biz ayrılmalıyız..."
Oy verin ve yorum yapın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIMDAKİ AYDINLIK ↬ KTH
Fanfiction''Masum hayaller ile yeni bir hayata başlayan kızın,karanlık bir çocuğun aydınlığı,umudu olması.'' 19/08/2018 ↬Tüm Hakları Saklıdır.