-YENİ KOMŞULAR-2

3.2K 106 36
                                    

Evin tüm odalarını gezmeye başlamıştım.Döşeli bir ev almıştık.Cidden güzel bir evdi.2 katlı ve kullanışlı bir evdi.Hemen odamı aramaya koyuldum ve buldum evet. Waow cidden güzeldi.Önce biraz odaya baktım.Sonra yatağa uzanıp dinlenmek istedim,biraz dinlenip kendime geldikten sonra kıyafetlerimi değiştirdim saçımı topuz yaptım.Eşyalarımı yerleştirmeden önce annemle beraber tüm evi temizledik,sonra eşyalarımı yerleştirdim ve Türkiye'den getirdiğim bir kaç ev aksesuarını da yerleştirdim ve evet her şey çok güzeldi.Sonra televizyon karşısına geçip dizi izledim ve bir şeyler atıştırdım.Otururken birden aklıma komşularla tanışmam gerektiği geldi ve hemen kalkıp annemin yanına gittim ve söyledim.Annem tamam dedi ve beraber küçük tatlı kurabiyeler ve kekler yapmaya başladık her şey bittikten sonra annem onları paketlerken kıyafetimi değiştirmek için odama çıktım.Normalde buralarda kışın çok soğuk geçtiğini duymuştum ama  bugün güneş açmıştı ve çok hafif esiyordu,güzel bir hava vardı.Üzerime kıyafetlerimi giyindim ve saçlarımı dağınık bıraktım ve çok hafif bir makyaj yaptım, makyaj yaptığım belli olmuyordu.Komşularımla ilk karılaşmam olduğu için biraz daha özenli giyinmeye dikkat ettim.

Komşularımla ilk karılaşmam olduğu için biraz daha özenli giyinmeye dikkat ettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giydiğin kıyafet ve ayakkabılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giydiğin kıyafet ve ayakkabılar.

Hemen hazırlandın ve aşağı annenin yanına indin annen hepsini güzel paketlere koymuştu.Ayakkabılarınıda giyinip evden çıktın tüm evleri dolaştın ve verdin.Önce uzak evlere vermiştin yakın evleri sona bırakmıştınki hemen eve gidebilesin.Yan binanızdaki eve gittin ve zili çaldın,kapıyı açan olmadı ve tekrar zili çaldın ve açılmadı.Sende evde olmadıklarını düşünüp gidecekken bir kadın koşarak yanına geldi ve gülümseyerek evde oturan kişinin kendisi olduğunu söyledi ve içeri davet etti.İçeri geçtiniz ve kadına getirdiğin atıştırmalıkları verdin.Seni oturma odasına götürdü ve biraz beklemeni,geleceğini söyledi.Sen oturmuş etrafı inceliyorken.Canın sıkıldı ve telefonuna bakmaya başladın.Bu sırada o kadın geldi ve yanında uzun boylu,kahverengi saçlı,beyaz tenli,geniş omuzlu kısaca kızların hayallerini süsleyen yakışıklılığa sahip bir erkek vardı.Selamlaştıktan sonra karşına oturdular ve kadın konuşmaya başladı.(Kadın;K,Gizem;G,Taehyung:T)

K:Haydi tanışın.Bak bu yan komşumuz buraya yeni taşınmışlar.Güzem'cim buda oğlum Taehyung.dedi ve güzel bir gülümseme sundu.Genç duruyordu şaşırmıştım.

G:Merhaba ben Gizem yan komşunuzum.Tanıştığıma memnun oldum.Lütfen iyi anlaşalım.

Kadın bana gülümsüyordu ve adının Taehyung olduğunu öğrendiğim çocuk hemen konuştu.

T:Gizem mi?Koreli değil misin?Saten belliydi Koreli olmadığın.Sert bir şekilde söylemişti açıkçası biraz garip geldi.

G:Evet adım Gizem ve Koreli değilim.Annem ile beraber ben çok istediğim için Kore'ye geldik.Annem ben alıştıktan sonra gidecek.Taehyung garip ve sert bir şekilde bakıyordu,kadın gülümsedi ve;

K:O zaman bu akşam sizi yemeğe bekliyoruz,hem yan komşumuzla tanışmış oluruz.Ben çok sevdim seni,annenlede tanışmak istiyorum.dedi

G:Size rahatsızlık vermeyelim efendim.dedim.

K:Ne rahatsızlığı,ısrar ediyorum lütfen gelin.dedi ve yine o sıcak gülüsemesini gösterdi.

Taehyung'a bakıyordum ama hiç buralı değildi telefondan biri ile mesajlaşıyor gibi duruyordu.Bu çocuğun hareketleri cidden çok garibime geliyordu,geldiğimden beridir sadece bir kere konuşmuş ve hiç gülmemişti.Bu bana özel miydi yoksa normaldede mi böyle davranıyordu?Ben böyle düşünüp dalmışken birden,annemin beni merak edebileceği aklıma geldi ve,

G:Artık eve gitsem iyi olacak,annemde merak etmiştir.dedim ve gülümsedim.

K:Tamam o zaman yarın görüşürüz.dedi ve gülümsedi,bende gülümsemesine karşılık verdim ve eve gittim.Annemin yanına gittim ve söyledim annemde kabul etti yarın akşam onlara yemeğe gidecektik.Akşam olmuştu bende anneme söyledim ve odama çıktım,pijamalarımı aldım lavaboya gittim.Giyinip,maske-diş fırçalama vs. derken odama gittim ve makyajımı çıkarıp bakım yaptıktan sonra tam yatağıma girecektim ki,camımın karşısında Taehyung'un odasının olduğunu gördüm ve gözü ister istemez bakmak istedi ama doğru bir şey olmadığını anladım ve camı kapatıp,perdeyi çekip yatağıma girdim ve bugün olanları düşünüp uyudum...

Taehyung (aşağıda)

Taehyung (aşağıda)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


KARANLIĞIMDAKİ AYDINLIK ↬ KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin