-BİR KALP,BENİ NASIL KALPTEN GÖTÜREBİLDİ?-11

1.6K 101 15
                                    

Sabah kalktığımda aşağıdan gülüşme sesleri geliyordu.Annemin gittiği Korece kursundaki bir kaç arkadaşının gelmiş olabileceğini düşündüm.Ah bugün cumartesiymiş ama ben Taehyung'a yarın görüşürüz demiştim,neyse saten uykulu uykulu yazmıştım önemli değil.Güzel bir şekilde hazırlandım ve aşağı kata,mutfağa indim.

 -Giydiğin kıyafet (Yukarıda),ayağında beyaz spor ayakkabı olduğunu farzet

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Giydiğin kıyafet (Yukarıda),ayağında beyaz spor ayakkabı olduğunu farzet.-
Aşağı,mutfağa inmeden Kore'deki arkadaşlarına mesaj attın ve kahvaltıdan sonra buluşup,bir yerlere gidip gezecektik.Telefonumu kapattım ve hazırladığım küçük ve siyah sırt çantama telefonumu koydum ve çantamı asıp mutfağa gittim.
Mutfağa gittiğimde beklediğim bir şey ile karşılaşmadım açıkçası.Karşımda Taehyung ve annesi vardı.Şaşırdığım her halimden belliydi,onların bana baktığını görünce selam verdim ve tek boş yer olan Taehyung'un yanına oturdum.
Ben anneme boş gözlerle bakıyordum,annem anlamış olacak ki açıklama yaptı;
G/A(Gizem'in Annesi);Dün siz film izlerken plan yaptık ve bugünü beraber geçireceğiz.Ne dersin?
G;Kusura bakmayın ama ben arkadaşlarıma söz verdim bugün için.Başka bir gün katılabilirim.
T/A(Taehyung'un Annesi);Yarın boşsanız yarın gidelim o zaman.Senin de gelmen iyi olur,Taehyung tek başına sıkılır orada.Yarın uygun musun?
G;Yarın için bir planım yok,yarın gidebiliriz.Nereye gitmeyi düşünüyorsunuz?
G/A;Buraya geldiğimizden beridir doğru düzgün ev için,kıyafet vs. alış verişi yapamadık.Bir AVM'ye gitmeyi düşünüyoruz.
G;Peki.
Hepimiz kahvaltılarımızı yaptık.Arada Taehyung ile göz göze geliyorduk,ben hemen gözlerimi kaçırıyordum.O da hafif sırıtıyordu ve yemeye devam ediyordu.Ben doyduğumda izin aldım,selam verdim ve arkadaşlarımla buluşacağım yere gittim.
Lunapark'a gittik ve güzel bir gün geçirdik.Aslında yüksekten korktuğum için ben pek bir şeylere binemedim.Ama onun dışında her şey çok güzeldi.Hava karardığında eve geldim.Bir şeyler atıştırdım,biraz ders çalıştım ve uyumak için yatağıma yöneldim.Yatağa girdiğimde bildirim sesini duyunca telefonumu elime aldım.Almamla sırıtmam bir oldu.Nedenini bende bilmiyorum ama oradaki Taehyung yazısını görünce içten içe mutlu oluyordum bunun bende farkındaydım ama nasıl tepki vereceğimi bilmiyordum açıkçası.Hemen heyecanımı bir kenara bırakmaya çalışarak bildirimin üzerine bastım ve mesajı okumaya başladım.
Taehyung;Uyuyor musun?
Gizem;Hayır.
Taehyung;Bugün pek konuşamadıkta,yazmak istedim.Rahatsız etmiyorumdur umarım.Nasılsın?
Gizem;Ne rahatsızlığı istediğin zaman yazabilirsin.İyiyim sen nasılsın?

Ah ona istediğin zaman yazabilirsin dedim,umarım yanlış anlamaz beni.

Taehyung;Bende iyiyim.Ee napıyorsun?
Gizem;Aslında uyuyacaktım ama şu an seninle konuşabilirim.Sen napıyorsun?
Taehyung;Seni uykundan alıkoymak istememiştim,üzgünüm.Yarın saten tüm gün beraber olacağız istersen uyu,bende uyuyacağım şimdi.
Gizem;Peki,iyi geceler.Yarın görüşürüz.
Taehyung;İyi geceler,yarın görüşürüz.❤️

NE?AH BEYNİM KALBİME YENİK DÜŞÜYOR VE BANA BİR OYUN OYNUYORSA ONU ÇABUK KESSİN ÇÜNKÜ BUNU KALDIRAMAYIP HAYATIMA VEDA EDEBİLİRİM.
SANIRIM BİR RÜYADAYIM EVET EVET BU BİR RÜYA.AH HAYIR O KALP ATTI.BUNU NASIL KALDIRACAĞIM.ALLAH'IM YARDIM ET NE OLUYOR BANA?Y-YOKSA AŞIK MI OLUYORUM.Ah hayır ya normal bir şey bu değil mi?
Artık bunun üstünü örtmeye çalışmayacağım.S-sanırım ondan hoşlanıyorum...


Lütfen oy verin ve yorum yapın.

KARANLIĞIMDAKİ AYDINLIK ↬ KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin