Bu sabah her zamankinden daha güzel bir sabahtı sanki.Normalde sabahları hemen kendime gelemem ve hemen yemek yerim ama bugün bir farklıydı.Bugün kalktığımda gülümsüyordum.Hemde öyle böyle değil,32 diş gülümsüyor ve etrafa sevgi saçıyordum.Dün gidemediğimiz için bugün AVM'ye gidecektik o yüzden bu sabahta Taehyung ve annesinin burada olacaklarını düşündüm,aşağıdan gelen seslerde bunun kanıtıydı.Üstümde pijamalarım ve hafif dağınık dalgalı saçlarımla,32 diş gülerek mutfağa iniyordum.Ama öyle bir gülüyordum ki önümü göremiyordum,gülmekten gözlerim açılmıyordu,ağzım kulaklarımdaydı.
Pijama (Yukarıda)
Ben zıplayarak ve 32 diş gülerek mutfağa geldiğimde onların orada olduğunu bilmeme rağmen şaşırdım birazcık.Taehyung ağzını açmış bana bakıyordu ki ben hala gülerek üstüme baktım ve pijamamın içimi gösterdiğini hesaba katmamıştım.Ama çok fazla göstermiyordu ve iç çamaşırlarımda da bir sorun yoktu(siyah,dantelli ehehe).Azcık önü açıktı ama sorun çıkarmıyordu.Bu sefer annemin yanına geçtim ve hala 32 diş gülüyordum.Taehyung bana bakmamaya çalışıyordu ve sürekli yiyecek boğazında kalıyordu,öksürüyordu.Bende bir yandan hala gülümsemeye devam edip bir yandan ona su veriyordum.Annem benim bu halimden bir şeyler çıkarmış olacak ki hemen konuşmaya başladı;
(Türkçe konuşuyorlar.)
G/A(Gizem'in Annesi);Kızım sende bir haller var,ne oldu?Aşık gibisin bugün.
G;Bilmem,aşık mı olmuşum ben ehehe.Belki olmuşumdur.
G/A;Taehyung mu?
Annemin Taehyung demesiyle Taehyung adını duydu ve bize döndü bende yemek boğazımda kaldı ve öksürmeye başladım.Tae bana su içirmeye başladı,teşekkür ettim ve yemeğime döndüm.Tabii onlar konuştuklarımızı anlamadığı için rahattık.
G/A;Anladım ben anlayacağımıı.Babanlada tanışmış baban sevmiş onu,o da babanı sevmiş.Hadi yine iyisin.
G;Anne niye öyle diyorsun,belki çocuğun sevgilisi,sevdiği falan var.Allah Allah hadi yemeğini ye sen hadi.
Biz yemeklerimizi yedik,annemin sofrayı toplamasına yardım ettim ve hoplaya,zıplaya hazırlanmak için odama çıktım.Dişlerimi fırçaladım,rutin bakımımı yaptım,giyindim,saçlarımı düzleşitirdim ve gözükmeyecek kadar hafif,doğal bir makyaj yaptım,takılarımıda taktıktan sonra onların yanına indim.
Giydikleri (Yukarıda)
Aşağı kata indiğimde Taehyung'un gözleri yine üstümdeydi.Bu Tae değilde bir başkası olsa şimdi benden dayağı yemişti ama Tae olunca bir hoşuma gitmedi değil yani.O an Tae telefonu ile oynamaya başladı ve telefonuma gelen bildirim sesi ile telefonumu elime aldım ve gelen bildirime baktım Tae'dendi,hemen bildirime tıkladım.
Taehyung;Giydiklerin biraz kısa değil mi?
Gizem;Bence değil.O nereden çıktı?
Taehyung;Kış ayındayız da üşüyebilirsin diye demiştim.
Gizem;Peki,düşündüğün için teşekkürler ama
neden bunu bana söylemek yerine
mesaj attın.Şu an yanımdasın da.
Taehyung;Şey,bilmem.Canım yazmak istedi.
Gizem;Peki.
Sonra ona baktım ve gülümsedim.O da gülümsememe karşılık verdi tabii.Sonra annelerimiz geldi ve AVM'ye gitmek için yola koyulduk.
Tae'nin arabası ile gidecekmişiz.Onun araba kullandığını hatta bir arabaya sahip olduğunu bilmiyordum.Ama artık biliyorum ehehehe.Ben arkaya oturmak için annemle kavga ederken annem beni itti ve kafamı vurarak öne binmek zorunda kaldım.Kafamı vurduğumda ağzımdan küçük bir inleme çıktı ve Tae hemen bana döndü.Kafamı çekti ve baktı.Bir şey olmamış deyip,kafamı biraz ovup gülümsedi.Teşekkür ettim ve gitmek için yola koyulduk.Şu çocuk her an,her hareketiyle beni nasıl tahrik etmeyi başarıyor bilmiyorum.Acaba diğer kızlarda böylemi veya Tae onlarada böyle sıcak davranıyor mu?Tae'yi kızların yanında pek görmedim ama okulun yarısından fazlasının Tae'ye karşı boş olmadığına eminim.
Biz giderken arkada koltukta birbirleri ile konuşup her kelimenin başında gülen annemi ve Bayan Kim'i görünce kendimden bağımsız bende gülmeye başlamıştım.Önüme döndüm ve su içip dışarıyı izlemeye başlamıştım,o sırada birazcık Tae'ye baksam ne olur diye düşünerek oraya döndüm.Dönmemle kalp krizinin sınırlarında dolaşmaya başlamıştım.Kafasını geriye yaslamış ve önüne bakarak dikkatlice araba kullanıyordu.Ve bu onu daha da çekici yapıyordu.O sırada gözlerim boynuna kaydı,adem elmasına Allahım böyle bir çocuğun arabasında ve yan koltuğunda oturacak şansı bana verdiğin için çok teşekkür ederim,ne iyilik yaptıysam artık kat ve katını yapmak istiyordum.Ben gözlerimi dikmiş ona bakarken birden annemlerin burda olduğunu ve Tae'nin beni farkedebileceğini düşünerek önüme döndüm.Terden bayılacaktım cidden,derin bir nefes aldım ve sesi duyulacak şekilde yutkundum.Taehyung'un gülümsediğini farkettim ve evet yine o beni farketmişti ve ben yine utancın doruklarındaydım.Sonunda AVM'ye vardık ve ben daha fazla dayanamayıp kendimi dışarı attım ve soğuk suyu kafaya diktim.Tae bu halimi görünce hafif kıkırdadı.Daha sonra hep beraber AVM'ye girdik...
Lütfen oy verin ve yorum yapın.
Gizem'in Taehyung'a yakalandığı an içinde yaşadığı duygu; KELŞWŞAKLEŞ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIMDAKİ AYDINLIK ↬ KTH
Fanfiction''Masum hayaller ile yeni bir hayata başlayan kızın,karanlık bir çocuğun aydınlığı,umudu olması.'' 19/08/2018 ↬Tüm Hakları Saklıdır.