-KAMP-16

1.4K 89 28
                                    


Hazırlandım ve Ceylin'ede hazırlanmasını söyledim ve hazırlanıp beraber evden çıktık.Taehyung'da bizi evinin önünde bekliyordu onun yanına gittik ve ben anlamadığım bir şekilde Taehyung'a sarıldım ALLAHIM NEDEN DURDUK YERE ŞÖYLE ŞEYLER YAPIYORUM YARABBİM Taehyung'da karşılık verdi sonra ben ve Tae el ele okula doğru yürümeye başladık.Tabii Ceylin'de yanımızda bizimle beraber geliyordu.Okula girdiğimizde herkes bize bakıyordu,kızlar beni öldürecek gibi bakıyorlardı bizde el ele onların önünden geçiyorduk ve ben hepsine havalı havalı "o benim" bakışı atıyordum.Sınıfa girdik ve ben Ceylin'in yanına geçip Tae'yi arkaya oturttum.Hoca sınıfa girdi tam derse başlayacaktı ki sınıfa 2 cm etekli,güzel bir kız girdi ve kendini tanıttı;

H(Hoca);Sen yeni öğrenci olmalısın,gel ve kendini tanıt.

Herkes kıza ağzı açık bakıyordu ama o sırada Tae'nin bana baktığını farkettim ve içim kıpır kıpır oldu.

Y/K(Yeni Kız);Merhaba benim adım Soyeon,buraya Busan'dan geliyorum.Sizlerle yaşıtım,lütfen iyi anlaşalım.

dedi göz devirmekle yetindim.Öğretmene nereye oturması gerektiğini sordu ve öğretmen TAEHYUNG'UN YANINI GÖSTERDİ NEDEN ONU ORAYA OTURTTUYSAM ARTIK.Neyse ben avucumu sıkmaktan avucumun içinde tırnak izleri çıkmıştıki ders zili çaldı çantamı aldığım gibi Tae'nin sırasına gittim.Tae kızın yüzüne bile bakmıyodu ama kız nedense Tae'ye çok yakındı ve biraz sonra bende kıza çok yakın olacaktım;

G;Canım sen kalk ordan ben oturucam.

S;Neden kalkıcakmışım başka bir yerede oturabilirsin.

Elimi masaya vurup kızın yüzüne eğildim;

G,Ama ben sevgilimin yanına oturmak istiyorum,itirazın mı var güzelim.

dedim ve kıza bir kaşımı kaldırıp göz kırptım.Kız sinirle ayağa kalktı ve gitti.

G;(Türkçe)Yürrrrü anca gidersin.

Taehyung ne dediğimi anlamaya çalışır bir şekilde yüzüme bakıyordu onu cam kenarına oturtup yanına oturdum.Taehyung bana tam bir şey söyleyecekken ağzını kapattım yoksa onun "sen beni mi kıskandın?" demesine tahammül edemezdim.TÜRK'ÜM OĞLUM BEN TABİİ KISKANICAM.Neyse...

Ya ben Taehyung'u seviyorum tabii kide ondan başkasıyla işim olmaz ama okuldaki ilgi odağı benim yerimi ona kaptıramam,bunun için tabii bir kaç şey yapacağım.Her neyse dersimize devam ettik falan son derse gelmiştik.İçeri dersimizle alakası olmayan bir hoca girdi ve duyuru olduğunu söyledi.Yarın kamp varmış ve herkes gelecekmiş falan filan aynı zamanda yarın kampa okulumuza yeni gelen 6 öğrenci daha gelecekmiş ve erkeklermiş ehehehe.

GİZEM KENDİNE GEL SEN TAEHYUNG'LA ÇIKIYORSUN.

Geldim Geldim tamam.

Yarın kamp vardı o yüzden son ders tüm okulu erken bırakmışlardı,buralarda eğitimin sıkı olduğunu sanıyordum ama böyle iyi,neyse.

Eve gitmek için hazırlandığımda Jaehyun ve Ceylin'i yan yana görmüştüm konuşuyorlardı,gülüyorlardı ve çok yakın gözüküyorlardı,evde alırım hesabını.Ceylin'e de söyledim ve evlere dağıldık.

Yemeğimizi vs. yiyip odalarımıza çıkıp kıyafetlerimizi hazırladık.3 gün kalacakmışız sırt çantasına yeteri kadar eşya sığdırabileceğimi düşünüyorum ve evet sığdırdım.Kıyafetlerimi ve diğer eşyalarımı özenle seçtim çünkü şu yeni gelen kızın yerimi almasını istemiyorum daha dikkatli olmalıyım değil mi?

Biraz Taehyung ile mesajlaşıp daha sonra uykuya daldım.

Sabah kalktığımda daha özenli hazırlandım,çok güzel olduğumdan eminim.O 2 cm etek kimin bacakları güzelmiş görsün bakalım.

Kıyafetlerin,ayakkabın ve saçın düz uçları dalgalı (Yukarıda)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kıyafetlerin,ayakkabın ve saçın düz uçları dalgalı (Yukarıda)

Kıyafetlerin,ayakkabın ve saçın düz uçları dalgalı (Yukarıda)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ceylin'in giydikleri,ayakkabısı ve saçları (Yukarıda)

Yüzüme de abartmadan doğal bir makyaj yaptım ve koca siyah çantamı sırtıma alıp Ceylin'i bekledim,Ceylin'de gelince okula doğru yürümeye başladık.  

Okula geldiğimizde herkes uykulu duruyordu tabii bende aynı şekilde sabahın 06:00'sında bahçeye tüm sınıfları toplarlarsa bu olur saten ne bekleyebiliriz ki.

  Evet söylediğim gibi herkesin gözü bendeydi,güzel bacak neymiş görsün bakalım.Neyse...  

Gözlerimle Taehyung'u ararken yanında dünkü Soyeon adlı 2 cm etekle,Taehyung'u yan yana gördüm.

Tae'nin yanına gittim ve beline sarıldım.

G;Aşkım bu kız napıyo senin yanında.

T;Benden okulu gezdirmemi istiyo hayatım ama ben kabul etmedim.

G;İyi hayatım.Şşt kız ben gezdirim mi sana okulu,en ufak ayrıntısına kadar gösteririm.

dedim ve göz kırptım.Tae benim bu hallerime gülüyordu.

S(Soyeon);Yok saol.

G;Aaa neden öyle dedin ki şimdi,bak çok güzel gezdiririm bir daha gezdir diye yalvarırsın hatta.

dediğimde kız bana ürkek bakarak;

S;Y-yok b-be-ben iyiyim böyle,bay bay.

dedi bende elimi ona salladım ve sinsi bir sırıtış attım.O sırada Tae benim yanağımı öptü ve ne yapacağımı şaşırıp etrafa mal mal bakmaya başladım.Tae bu halime gülümsedi tam bir şey diyecekti ki hocalar tüm öğrencileri çağırdıkları için oraya doğru ilerlemeye başladık...


Lütfen oy verin ve yorum yapın.

(Medya Gizem)

KARANLIĞIMDAKİ AYDINLIK ↬ KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin