-OKULUN İLK GÜNÜ-4

2.3K 107 27
                                    

Sabah uyandığımda yine kendimi çok aç hissediyordum ve hemen elimi,yüzümü yıkayıp kahvaltı etmek için mutfağa gittim,kahvaltımı yaptıktan sonra annemin hatırlatmasıyla bugün ilk okul günüm olacağını hatırladım ve hazırlanmak için odama çıktım okul formamı giyindim,saçlarım düzdü ama uçları hafif ve doğal buklelere sahipti,saçlarımı açık bıraktım ve hafif taradım,gözükmeyecek kadar hafif bir makyaj yaptım.Okula gitmek için hazırdım.Çok heyecanlıydım açıkçası çünkü Kore'de ilk defa okula başlayacaktım.Acaba iyi anlaşacak mıydık,acaba derslerimi zorluk çekmeden anlayabilecek miydim,öğretmenlerim beni sıcak karşılayacaklar mıydı?Benimle arkadaş olmak isteyenler olacak mı? Ben oturmuş bunları düşünürken annem bana saatin geldiğini ve çıkmam gerektiğini söyledi,kendiside gelmek istedi ama ben üstünden gelebileceğimi söyledim ve dün akşamdan hazırladığım okul çantamı aldım ve ayakkabılarımıda giyinip evden çıktım.

Acaba iyi anlaşacak mıydık,acaba derslerimi zorluk çekmeden anlayabilecek miydim,öğretmenlerim beni sıcak karşılayacaklar mıydı?Benimle arkadaş olmak isteyenler olacak mı? Ben oturmuş bunları düşünürken annem bana saatin geldiğini ve çıkmam gerekt...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okul kıyafetin,ayakkabın ve çorapların.(Çorabı isteğe bağlı giyiyorlar.)YUKARIDA""

Okula giderken yolda bir kızı köşeye sıkıştırmış parasını almaya çalış 4 kız gördün.Kızların üzerinde de senin giydiğin formadan vardı onların senin okulundan olduğunu anladın.Kızı sıkıştırmışlardı ve bir kız,kızın cüzdanını alıp içindeki paraları sayarken diğer kızlarda kıza tekme atıyorlardı,sense karşıda onları izliyordun.Daha fazla bu görüntüye dayanamadın,sen küçükken izlediğin Kore dizilerinde kızların dövüştüğü sahnelerde hep onlar gibi olmak istiyordun ve ailen ile konuşmuştun ve taekwondo'ya yazılmış,bu yüzden eski okulunda kızlar sana pek karışmıyolardı.Sen hemen kızların yanına gittin ve;

G;Ne yaptığınızı sanıyorsunuz?Çabuk kıza cüzdanını ve içindeki paraları eksiksiz ver.Yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim.

Bana karşılık veren kişi onların başları gibi duruyordu.

K1;Allah Allah ne olacak çok korktum şu an.Vermiyorum,gel de al çok istiyorsan.

dedi ve yapmacık bir şekilde gülümsedi.Diğer kızlarda onun gibi tepki verdi.Gasp ediledin kız ise yerde oturmuş ağlayarak bana bakıyordu git der gibi.

G;Son kez söylüyorum ya ver, ya da cidden seni şu kızdan daha beter hale getiririm.

K1;Vermiyorum,hadi gel getir bakalım.

dedi ve bana yaklaştı kızın kolunu çevirip yere fırlattım.Kız yerde ne olduğuna anlam veremezken kızın üstüne çıktım ve ard arda yumruk savurmaya başladım.Diğer kızlar korkudan olsa gerek tepki vermiyorlardı ve oradan uzaklaştılar.Dövdüğüm kız neredeyse bayılacak hale geldiğinde ayağa kalktım ve kızdan özür dilemesini söyledim,başta itiraz etti ama sonra özür diledi ve paraların hepsini cüzdan ile verdi.Kız bana teşekkür etti ve önemli değil dedim.Saçlarımın biraz dağıldığını farkettim ve saçlarımı düzeltip hemen okula doğru yol aldım.Okula vardığımda heyecanlandığımı pek belli etmek istemedim açıkçası,nedeninin ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yok.Okula girdiğimde anlamadığım bir şekilde herkes bana bakıyordu,yabancı olduğum içindir sanırım.Okula girdim ve nöbetçi öğrenciye müdürün odasını sordum,bana eşlik etti ve müdürün odasına geldik.Kapıyı tıklattım ve müdürün odasına girdim.Yüzüme sıcak,samimi bir gülümseme yerleştirip.

G;Merhaba efendim,ben Türkiye'den gelen yeni öğrenci.

M(Müdür);Merhaba,hoş geldin.Sınıfın 11/B nöbetçi öğrenci sana sınıfına kadar eşlik edecek.

G;Teşekkürler efendim,iyi günler.

Nöbetçi ile sınıfa doğru ilerledik ders başlamıştı.Kapıyı tıklattım ve sınıfa girdim yüzümde yine o gülümseme vardı.

G;Merhaba efendim,ben yeni öğrenciyim.Derse geç kaldığım için özür dilerim,bir daha olmayacak.

H(Hoca);Tamam bir daha olmasın.Hoş geldin.Gel de bize kendinden bahset biraz.

(Tahtanın önüne geldim)

G;Merhaba.Benim adım Gizem.Türkiye'den buraya geldim.18 yaşındayım(onlarda 1 yaş büyük oluyor).Lütfen iyi anlaşalım.dedim ve o sıcak gülümsememi yine gösterdim.

Öğretmen boş bir yere geçmemi söyledi arkada bir sıra boştu.Bir çocuk oturuyordu,tek boş yer orası olduğu için oraya geçtin.Çocuk yan tarafa dönük olduğu için yüzünü göremedim.Yerine geçtim çocukla konuşmak istiyordum ama biraz çekindim,o yüzden yerime oturdum ve sınıfı incelemeye başladım.Arka arkaya oturan bir grup vardı. 8 kişilerdi,en arkada oturuyorlardı.4 kız,4 erkeklerdi,dikkatimi çekmişti nedense çok merak uyandırmıştı bu bende.Biraz dikkatli inceleyince arkada bir kızla oturan çocuk dikkatini çekmişti,yüzünü masaya koymuş uyuyor gibiydi yanındaki kızın onu dürtmesiyle uyumadığını anladım,bir dakika o çocuk,yoksa ben onunla aynı sınıfta mıyım?Hemde kavga ettiğim kızların,başı olan kızla oturuyor...




Kavga ettiği kızları vs. isimlerini falan daha belirlemediğim yani Gizem daha bilmediği için kızları şu anda paylaşmıyorum.Ama Gizem onlarla tanıştıkça onları da tanıtacağım...

KARANLIĞIMDAKİ AYDINLIK ↬ KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin