-Seni Hep Seveceğim-24

1.4K 67 9
                                    



-Gizem'den-


Gözlerimi yavaş yavaş açmaya başlamıştım.Yarım yamalak açılmış gözlerim ile etrafı incelemeye,ne olduğunu çözmeye çalışıyordum.Biraz incelemenin ardından ilk yardım çadırında olduğumu görünce yavaş yavaş ne olduğu aklıma gelmeye başlamıştı.Açtım ve koşuyordum,Taehyung'u bulmaya çalışıyordum,onu gördüğümde aramızda uzun bir yol vardı ama birbirimizi görebiliyorduk.O gözleri ile birini ararken beni fark etti,bu sırada vücudum,bünyem bunları kaldıramadı ve bayıldım.


-Taehyung'dan-


Dae beni ilk tehdit ettiğinde pek takmamıştım,o kim ki Gizem'e bunları yapacak kadar cesur olsun diye düşünüp onu terslemiştim.Daha sonra Dae'nin abileri Kamp için okula giderken beni durdurdular ve sadece 1 hafta dayanmamı yoksa Gizem'e ve anneme zarar vereceklerini söylediler,benim yüzümden başkasının başına bir şey gelmesi şu dünyada en nefret ettiğim şey,sadece 1 hafta için kabul ettim.Kampın son günü yurt dışına tedavi için götüreceklerini söylediler.

Okula vardığımda hala Gizem'den ayrılmamıştım ve hala onun yanındaydım.Daha sonra kampa vardığımızda Dae beni köşeye çekip şimdi hemen ayrılmamı söyledi.

dediğini yaptım.Daha sonra o Hoseok denen çocukla çok yakın oldu ve bu benim sinirlerimi alt üst etti,cidden daha fazla dayanamıyorum,hemen o gün gelsin diye her gün dua ediyorum.Evet onu çok kırıp üzdüm ama bunu kesinlikle telafi edeceğim,ilk defa birine bu kadar sevgiyle bağlandım ve bir deli yüzünden onu kaybedemem.

...Kamp'ın Son Günü...


Çok mutluyum çünkü Dae'nin abileri Dae'yi götürüp üzerine bana teşekkür ettiler.Dae biraz çıldırdı ama sonunda götürebildiler.Ceylin'de oradaydı ama birden yok oldu,anlatmış mıdır acaba?

Gözlerimle olduğum yerde Gizem'i arıyordum,önüme döndüğümde bana bakan bir Gizem gördüm.Birbirimize bakarken Gizem yürümeye başlayacak gibiydi bir adım attı ve ayakta sallanmaya başladı daha sonra dengesini kaybetti ve yere düştü,o an oraya doğru bağırarak koşmaya başladım,onu kucağıma aldım ve hemen ilk yardım çadırında doğru koşmaya başladım.Bir yandan göz yaşlarım benden bağımsız akıyor,bir yandan bağırıyordum.Herkes gibi ben de ilk defa kendimi böyle görüyordum.Hemşire Gizem ile ilgilendikten sonra dışarı çıkıp biraz hava almamı söyledi,dışarı hava almaya ve su içmeye çıktım.Hava alıp,su içtikten sonra çadıra geri döndüğümde yarım yamalak açık gözleri ile etrafa bakan bir Gizem gördüm,beni görünce gülümsemeye çalıştı,gözleri kapanıyordu,uykusu var gibiydi ama o direniyordu sanki.Hemen yanına gittim elini tuttum,göz yaşlarım yine kendini bırakmıştı,ben bu değildim.Ben bu kadar kolay pes eden bir insan değildim,seninle hayatım değişti Gizem...

T;Gizem,sana her şeyi açıklayacağım,bak isteyerek olm-

Susmamı sağlayan şey Gizem in benim tişörtümü tutup kendine çekmesiydi,birden o sıcak dudaklarını dudaklarıma bastırdı.Aynı zamanda kollarını da boynuma sardı,verdiği küçük öpücükten sonra beni geri yerime yasladı ve uzandığı yerde dikleşerek oturdu.

G;Biliyorum,isteyerek yapmadığını biliyorum.Beni sevdiğini biliyorum.

T;Seni seviyorum,lütfen lütfen tekrar benim ol,lütfen tekrar aydınlığım ol.

G;Seni her şeye rağmen seveceğim Taehyung,seni seviyorum.

dedi ve o küçük elleri ile ellerimi tuttu.Seni hep seveceğim Gizem...


Her şeye rağmen,her engele rağmen,her kötü niyetli insana rağmen,her kötü ve olumsuz düşünceye rağmen dik durup onu kollamaktır aşk.Hayatının geri kalanında aniden hissettiğin bir tutkunun,güzel bir hissin hayatına kattığı tatlı,tuzlu taddır aşk.Unutma ki herkes bir kere aşık olacak ve ben inanıyorum ki ne olursa olsun,içindeki o saf duyguyu,o duyguyu duyduğu kişiden de bir gün duyacak,karşılığını alacak.

Bir insan aşık olduğunda,onu her şeyiyle kabullenip aşık olur.Dudağının altındaki ben'ine de,omuzlarındaki sivilcesine de aşık olur.Bir insan aşık olduğu zaman,kusurlarıyla kusursuzlaştırır karşısındakini.Bir insan aşık olduğu insanı kalbiyle güzelleştirir,bir insan aşık olduğu kişinin kalbinde güzelleşir.Herkes bir gün aşık olacak ve aşık olduğu kişinin verdiği üzüntüyü de,verdiği siniri de,verdiği acıyı da,verdiği mutluluğu da,verdiği heyecanı da,kendi gibi yaptığı ve hissettirdiği her şeyine de aşık olacak...





İlk kitabımın sonuna geldim,umarım kitabımı beğenmişsinizdir.Okullar açılıyor ve sınava gireceğim bu sene o yüzden kitabı erken bitirmek zorunda kaldım,arada özel bölümler atacağım.Bu arada başladığım diğer kitabıma bakmayı unutmayın lütfen.Hepinizi seviyorum,kitabımı okuyup destek olduğunuz için çok teşekkür ederim.Başka bir kitapta görüşmek üzere.Konuşmak isterseniz mesaj atabilirsiniz,sizi seviyorum...








KARANLIĞIMDAKİ AYDINLIK ↬ KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin