Dnes je nejhorší den. Teda on je už večer, ale koho to zajímá. Je to pondělí a ještě aby toho nebylo málo jdu na ples čistokrevnosti. To budou zase kecy o tom jak jsou mudlové strašní, že by neměli ani žít, pak se párkrát pomodlí nad Voldemortem a nakonec, aby toho nebylo málo budou všichni všechny přesvědčovat, aby se stali Smrtijedem a byli věrní 'Pánovi' Zla. ¨
Stojím před zrcadlem a dívám se do něj. Pozoruju to co mám na sobě a to jak jsem zelená, opravdu se mi tam nechtělo. Mám z toho velmi špatný pocit. Tak kdo by neměl, že? Jako asi každý by se těšil za svou matkou, která vás zmrzačila na měsíc. Pro jistotu jsem si vzala na krk i přívěšek od Jamese, co mi dal k Vánocům.
Flashback
Je to asi týden po Silvestru a James mi furt neprozradil, co dělá ten přívěšek a proč on má stejnou brož. Skončili zrovna lektvary, který neměli už všichni, ale jen ti, co z toho chtěl dělat OVCE. A protože s Jamesem a Siriusem se chceme stát bystrozory, tak máme většinu hodin společných, ale zastihnout Jamese za ten týden samotnýho je ještě těžší jak zastihnout Siriuse bez holky. Ale dneska se mi to podařilo. Sirius odešel za nějakou holkou z Nebelvíru a James šel sám do Velké síně.
,,Hej Jamesi! Počkej!" zařvala jsem na něj přes celou chodbu a to že na mě koukali a ukazovali ostatní, mi bylo popravdě jedno. James se zastavil, otočil se a usmál se. Pak se zase rychle otočil a vyběhl. No to tak to teda ne! Vyběhla jsem za ním a když jsme se ocitli na chodbě kde bylo celkem málo lidí. Vzala jsem si do ruky hůlku, aby na to nikdo nepřišel a druhou rukou jsem vykouzlila svojí vílí magií před ním louži vody, kterou jsem následovně nechala zmrazit, té se úspěšně vyhnul a ohlídl se na mě s úšklebkem, ale to neměl dělat neb po chvilce sebou sekl, díky další zmrzlý kaluži.
,,To je nefér, ty podvádíš." řekl uraženě. A já schovala hůlku zpět do kapsy u hábitu.
,,A co mám jako dělat? Ty máš delší nohy, nikdy bych tě nedoběhla!" vyjekla jsem na něj, ale to už se začal smát, po chvilce i já. Pomohla jsem mu vstát.
,,Jsi v pořádku, neudělal sis nic?" zeptala jsem se ho, když vstal.
,,Jo, vždyť to nic nebylo, jen jsem sebou sekl na zem, vypadala hold pohodlně a já neodolal."ušklíbl se. Povytáhla jsem jedno obočí nahoru, ale pak jsem to neřešila.
,,Jamesi, co je vlastně ten přívěšek?" vzpomněla jsem si co jsem po něm vlastně chtěla. Ale věřte, kdybych neviděla tu brož, tak na to zapomenu. A vytáhla jsem přívěšek z pod košile.
,,No překvapivě je kouzelnej-"
,,No nekecej, jsme v kouzelnickém světě a něco je kouzelný." přerušila jsem ho a zazubila se.
,,Neskákej mi do řeči, ženská, myslel jsem, že to chceš vědět." řekl mi vyčítavě a tak jsem mu rukou naznačila ať teda pokračuje.
,,Takže jak jsem řekl je kouzelný, když je jeden z nás v nebezpečí tak tomu druhému začne lehce zářit a zčervená podle typu nebezpečí. Pokud to je jen, že máš školní trest v Zapovězeným lese, tak je ta barva taková jasně červená. Pokud to je smrtelném nebezpečí, tak tmavě zčervená a pokud umře, tak zčerná." usmál se na mě a já si přívěšek zase schovala pod košili. Od teď ho nesundám.
Přívěšek jsem schovala do výstřihu šatů. Koukla jsem se na hodiny. Byl čas jít. Sice je teprve 16:40 a ples začíná v šest, ale protože rod Nott tento ples pořádá, tak tam musím být i se svým doprovodem o hodinu dřív, abych mohla být připravená přivítat pozvané hosty. Sešla jsem do společenky, kde na mě už čekal Sirius. U ohně seděl se zbytkem Pobertů a mezi nimi byla namáčknutá Lily s holkou s tmavými vlasy, myslím, že se jmenuje Alice Macmillan a chodí do stejného ročníku. Někdy se s ní bavím u jídla, ale něco mi říká, že se to brzo asi změní. Lily si mě všimla jako první.
ČTEŠ
She is interesting
FanfictionDoma mi říkají krvezrádce, špíno. Na veřejnosti vznešená dcero. 3 roky jsem studovala v Krásnohůlkách, kvůli původu. 2 roky v Kruvalu, též kvůli původu. Kouzelníci se mě bojí. Omyl né mě, ale mého jména. Jsem z nejstarší a nejvznešenější čistokre...