Kdo to způsobil?

3.5K 218 37
                                    

,,Jak si můžete být jistý tím, že to způsobil pan Malfoy? Já chápu, že se Zmijozel a Nebelvír nemají zrovna v lásce, ale podávat taková obvinění." Řekla s přimhouřenýma očima profesorka McGonagallová.

,,Počkejte nechte je se obhájit, ať nám poví, proč si myslí, že to byl zrovna pan Malfoy." Řekl Brumbál, který už očividně věděl všechno, co chtěl. Kývl na nás hlavou ať začnem mluvit.

,,Měli jsme hodinu Obrany proti černé magii." Začal Sirius.

,,Profesor Jasper nás rozdělil do dvojic, aby jsme trénovali, jak souboje tak i neverbální kouzla. Freya byla právě s Malfoyem. Celý ten souboj byl vyrovnaný my všichni svý souboje už dokončili, ale oni stále bojovali. Všímala si při souboji maličkostí, a tak si i všimla u Malfoye, že si hodně nekryje levou stranu. A tak jí zasáhla. Vyhrála. Malfoy se vztekal. Byl celý rudý a bylo vidět, že si to nenechá líbit." Ujal se slova Remus. Nečekal jsem, že se Remus tak rozkecá.

,,Potupa a pocit z poražení jsou opravdu velmi dobré důvody. Ale musím vás zklamat. I když jste o svém úsudku přesvědčení tak pan Malfoy to nebyl, ale má i tak na tom podíl vinny Nemusí vás zajímat jak jsem to zjistil, stačí když mi budete věřit."

,,Ale kdo to byl? A proč jste se nás sakra na to ptal, když už to dávno víte?" Rozhodil rukama Sirius.

,,Pomocí pana Malfoye se sem dostal jakýsi smrtijed, přesněji matka slečny Nott. Ptal jsem se. Neb mi nebylo jasné, proč by pan Malfoy něco takového udělal. Ano vím o sporech, ale nikdy by nevedli k něčemu takovému."odpověděl mu Brumbál a mě to došlo.

,,Nikdo jiný nevěděl o těch ranách krom toho kdo je způsobil, že? Takže jak potrestat dceru, která se dostala do Nebelvíru. Obnovit jí všechny rány jednou formulí."odvetil jsem.

,,Přesně tak pane Pottere. Ale teď by jsme měli jít a nechat v klidu pracovat tady slečnu Pomfreyovou."řekl Brumbál a my jsme se otočili a odešli.

Celou cestu do pokeje jsme byli potichu. Nikdo nic neříkal. Až když jsme byli v pokoji.

,,Jak někdo může takhle někoho trestat." Řekl Náměsíčník, a tak prolomil ticho.

,,Tohle jsou u čistokrevných normální způsoby trestů. Vždyť víš, co dělali mě dokud jsem neutekl k Jamesovi."řekl Sirius.

,,Jenže u tebe to nikdy nevypadalo takhle. Bůh ví, kolikrát jí takhle trestali. Kolik ran se teď otevřelo." Vyjekl jsem na něj. Jen pokýval hlavou, že mám pravdu. Zase to ticho, už trvá asi několik minut.

,, Myslím, že nám Frey něco tají. Vemte si, že se nikdy nevyjádřila k tomu, jestli podporuje čistokrevné nebo jí jsou mudlorození milejší. Ano podle jejího chování je jasný, že má radši mudlorozené, ale nikdy o tom ani slovo nezmínila. Všimli jste si toho?" Začal filozofovat Remus.

,,Máš pravdu. Nikdy se opravdu o tom nezmínila. Ale několikrát se chtěla zapojit do rozhovoru o tomhle, ale pak jako kdyby si to rychlostí zlatonky rozmyslela." Podotkl jsem.

,,Musíme zjistit, co všechno nám tají."domluvili jsme se.
Každý si pak dělal, co chtěl, ale všichni přemýšleli nad tím, co by nám mohla tajit. A pak mi to došlo.

,,Hele určitě víte, že jí dost často pozoruju." Ozval jsem se asi po dvou hodinách, co jsem plánoval se Siriusem obarvení Norisky. Stále se nemůžeme domluvit nad barvou. Já jsem pro červeno žlutou a Sirius je pro fialovo zelenou.

,,No ano toho si všimli všichni i Evansová, ta začala jásat, protože si na ní i přestal pokřikovat." Ušklíbl se Tichoš.

,,Tak to budu muset zase napravit."ušklíbl jsem se a Remus se flákl do čela.

,,Ale teď k tomu hlavnímu. Jak jsem jí pozoroval poprvé. To byli lektvary. Ona měla za úkol nějaký lektvar, ani nevím, co to bylo za lektvar, ale dost důležitá ingredience byla jeden vílý vlas. Jenže Křikovi došel asi dvě hodiny před námi. Ona tam pak dala dva vlasy svoje. Lekl jsem se, že to bouchne, a tak jsem se schoval, ale nic se nestalo." Vyřkl jsem svůj dlouhý monolog. Remus se zamyslel.

,,Tichoši, čistokrevní jsou vždy čistokrevní?" Zeptal se z nenadání a Siriuse celkem zaskočil.

,,No měli by být." Odpověděl mu.

,,Tak to vypadá, že čistokrevná rodina Nott, není tak čistokrevná jak se zdá."

,,Takže mi chceš říct, že Freya je-" Nedořekl jsem to neb mi Remus skočil do řeči.

,,Poloviční víla."

,,Musíme, ale zjistit jestli to je doopravdy pravda."

Ahoj :D

-záhrobí se otevřelo, ano jsem tu zas. A bůh ví kdy zase přijdu, jo je to se mnou těžké. :D

- takže komentáře, hvězdičky, a tak dále však to znáte 😊😂😂

- vaše Moon

She is interestingKde žijí příběhy. Začni objevovat