Chapter 1

395 55 7
                                    

က်ေနာ္ ေက်ာင္းတက္ရင္ အမုန္းဆံုး အေၾကာက္ဆံုးအရာက အႏိုင္က်င့္ခံရတာကိုပဲ... အလယ္တန္းတုန္းက စိတ္ကူးယဥ္ဝတၳဳေတြ ဖတ္တာမ်ားၿပီး ေက်ာင္းေျပာင္းရင္ အႏုိင္က်င့္ခံရမွာစိုးလို႔ အိမ္ေျပာင္းမယ့္ မိဘကိုေတာင္ ေက်ာင္းမေျပာင္းဖို႔ မနည္း ေအာ္ဟစ္ငိုယိုၿပီး ေတာင္းဆိုထားရတာ..

ဒါေပမယ့္ က်ေနာ့္စကားကို အိမ္က အဖက္ေတာင္မလုပ္ဘူး.. ေက်ာင္းပါေျပာင္းရမယ္.. မေျပာင္းခ်င္ရင္ အိမ္ေပၚကဆင္းဆိုၿပီး ေျပာေတာ့ က်ေနာ္ စိတ္ေကာက္ၿပီး ထမင္းကိုတစ္နပ္မစားခဲ့ဘူး..

ကိုယ္မႀကိဳက္တာကို တားမရဆီးမရနဲ႔ အတင္းလိုက္လုပ္တာကို အႏိုင္က်င့္တယ္ေခၚမလား?

က်ေနာ့္ရဲ႕ အထက္တန္း ေက်ာင္းသားဘဝကေတာ့ သိပ္ေပ်ာ္ဖို႔မေကာင္းလွဘူး..

"မလုပ္နဲ႔လို႔ေျပာေနတယ္ေလ!!"

က်ေနာ္ စာသင္ခန္းထဲေျခခ်လိုက္တာနဲ႔ Oh Sehun ဆိုတဲ့ သေကာင့္သားက က်ေနာ့္ေခါင္းကို  အတင္းလာပြတ္ေနတယ္.. အဲ့ေကာင္နဲ႔ေတြ႕ရင္ ေတာ္ေတာ္အကုသိုလ္မ်ားပါတယ္.. ေျပာလို႔ဆိုလို႔လဲမရ.. မလုပ္နဲ႔လို႔ေျပာရင္ ပိုလုပ္! ထမင္းခ်ိဳင့္ကို bus ကားဂိတ္မွာ ေမ့က်န္ခဲ့လို႔ ေဒါသထြက္ေနရတဲ့ၾကားထဲ...

"သြားစမ္း!!"

ေျပာမရဆိုမရနဲ႔ ေတာ္ေတာ္ေဒါသထြက္လာလို႔ သူ႔ေျခေထာက္ကိုတက္နင္းပစ္လိုက္တယ္!

"အား!!!"

ရုပ္ကိုက ငိုမဲ့မဲ့နဲ႔

"ေဟ့ေရာင္! ငါကခ်စ္လို႔စတာေလကြာ.. မင္းက ေဒါသခ်ည္းပဲ..."

"မခ်စ္ပါဘူး! ရူးေနလား!!"

အဲ့ေကာင္ကို စိတ္ရွိလက္ရွိလုပ္လိုက္ရင္ေတာ့...

"သြားေတာ့ သြား!! မင္းနဲ႔ငါနဲ႔အခန္းခ်င္းတူတာလဲ မဟုတ္..."

က်ေနာ္ စိတ္ပ်က္တယ္.. သူ႔မ်က္ႏွာကို ေန႔တိုင္းေတြ႕ရမယ္ဆို ေက်ာင္းေတာင္မတက္ခ်င္ဘူး!

စိတ္တိုတိုနဲ႔ က်ေနာ့္စားပြဲေပၚကို လြယ္အိတ္ပစ္တင္လိုက္တယ္.. မ်က္ႏွာမေကာင္းျဖစ္ေနတဲ့ က်ေနာ့္ကိုျမင္ေတာ့ ေဘးက Jun က က်ေနာ့္ကိုပခံုးလာဖက္တယ္..

ReflectionWhere stories live. Discover now