Chapter 7

97 11 3
                                    

"Luhan သက္သာလား?"

"ဟုတ္ကဲ့.. သူအခုပဲအိပ္ေပ်ာ္သြားၿပီ"

ဖုန္းဆက္ၿပီး နာရီဝက္ၾကာေတာ့ ေရာက္ခ်လာတဲ့ Jiwoo hyung နဲ႔ Jun.. အခန္းထဲေရာက္လာမယ့္ သူတို႔ေျခသံေတြၾကားေတာ့ က်ေနာ္ Luhan လက္ကိုလႊတ္ၿပီး ေစာင္နဲ႔အုပ္ထားေပးတယ္...

Jiwoo hyung ကအခန္းထဲ ေရာက္ေရာက္ခ်င္း Luhan နဖူးကိုစမ္းတယ္... ခ်ိတ္ထားလို႔ ကုန္ေနတဲ့ ေဆးပုလင္းကို စစ္တယ္...

"အဖ်ားေတာ့က်သြားၿပီ.. ေတာ္ေသးတယ္....."

Jiwoo hyung ကသက္ျပင္းခ်ၿပီး ကုတင္ေဘးမွာ ထိုင္ခ်လိုက္တယ္... Jun ကေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ေနာက္မွာရပ္ၿပီး က်ေနာ္တို႔ကိုလွမ္းၾကည့္ေနတယ္..

"အစ္ကို႔အလုပ္ကေရာ?"

သူက Luhan တပ္ထားတဲ့ oxygen စက္ကို  ၾကည့္ရင္း စာအုပ္အေသးတစ္အုပ္ထဲမွာ ခ်ေရးတယ္..

"အစ္ကိုက အထက္ကို ခြင့္တိုင္ျပီး အေျပးလာတာ.. ေဆးရံုမွာလဲ ညအိပ္ေစာင့္တဲ့ duty မရွိေသးတာနဲ႔..

အခုလဲ Luhan သတိရတာပဲရွိေသးတာ အားရွိေသးတာမဟုတ္ဘူး.. အစ္ကိုတို႔ ဘယ္ေလာက္ေစာင့္ရမယ္ ဘယ္ ႏွရက္ေလာက္ထိ ၾကာမယ္မသိေသးဘူး.. Sehun ကို အားနာလို႔ပါ.. အစ္ကိုတို႔ ၂ေယာက္ပဲ ေစာင့္ေပးပါ့မယ္.."

"ဟာ.. မဟုတ္တာ အစ္ကိုရယ္.. Luhan ကလဲ က်ေနာ့္ သူငယ္ခ်င္းပါပဲ.. က်ေနာ္ရွိေနရက္သားနဲ႔  သူအခုလိုျဖစ္သြားတာ က်ေနာ့္မွာလဲ တာဝန္ရွိပါတယ္..."

ရုတ္တရက္ Jiwoo hyung က မ်က္လံုးေတြ စပ္လာလို႔ မ်က္ေတာင္ကို တျဖတ္ျဖတ္ခတ္တယ္.. မ်က္လံုးေတြနီၿပီး မ်က္ရည္ေတြပါက်လာလို႔ က်ေနာ္ Luhan ကုတင္ေဘးမွာတင္ထားတဲ့ tissue ကို လွမ္းေပးလိုက္တယ္...

"အစ္ကိုလဲ အခုတေလာ ေကာင္းေကာင္း မအိပ္ရေသးဘူးမလား? Luhan ကိုက်ေနာ္ ဒီေန႔တာဝန္ယူလိုက္မယ္.. အစ္ကိုသြားနားေတာ့ေနာ္.."

"ဒါေပမယ့္..."

"စိတ္ထဲအရမ္းမထားပါနဲ႔ အစ္ကို.. Luhan က တျဖည္းျဖည္းျပန္ေကာင္းလာမွာပါ..."

Hyung က သက္ျပင္းခ်ေတာ့ က်ေနာ္က သက္သာလိုသက္သာျငား သူ႔ ပခံုးကို အသာအယာ ပုတ္ေပးတယ္...

ReflectionWhere stories live. Discover now