Chan ကို Sehun ကအတင္းတြန္းပစ္လိုက္ၿပီး က်ေနာ့္လက္ကို ဆြဲၿပီး Sehun ခႏၶာကိုယ္ အေနာက္မွာ ဖြက္ထားတယ္...
"Luhan ကမင္းလုပ္ခ်င္တု္ိုင္းလုပ္လို႔ရတဲ့လူ မဟုတ္ဘူး..."
"ဘာလဲ မင္းက ငါးေယာက္တစ္ေယာက္ ဝိုု္င္းထ္ိုးဖို႔လား?"
Chan နဲ႔ သူ႔အုပ္စုက က်ေနာ္နဲ႔ Sehun ကိုဝိုင္းထားေတာ့ က်ေနာ္ က သူတို႔ဆီသြားဖို႔ လုပ္တယ္... ဒါေပမယ့္...
Sehun ကက်ေနာ့္လက္ကိုမလႊတ္ဘူး...
"မသြားနဲ႔.. ၿငိမ္ၿငိမ္ေန.."
သူတို႔လူေတြကပ္လာေလ က်ေနာ္တို႔က ေနာက္ကိုဆုတ္ေလ... က်ေနာ္ Sehun ေနာက္ေရာက္ေနေတာ့ ေရွ႕က လူေတြကိုမျမင္ရဘူး..
"ငါ.. လိုက္သြားလိုက္.. မယ္...."
က်ေနာ္သူ႔လက္ကို အတင္း ေျဖေပမယ့္ Sehun ကက်ေနာ့္လက္ကို ကိုင္ျမဲကိုင္ထားဆဲ...
"ေဟ့ေကာင္ေတြ!!!!! ရန္ျဖစ္ေနၾကတာလား???!"
"ဆရာလာေနၿပီ ငါတို႔ သြားရေအာင္ Chan!"
Chan တို႔အုပ္စု ဇေဝဇဝါျဖစ္ေနတုန္း Sehun ကက်ေနာ့္လက္ကိုဆြဲၿပီး ေျပးတာပဲ... ေနာက္ကိုလွည့္မၾကည့္ ေရွ႕ကိုလဲ မၾကည့္ဘဲ ေအာက္ကိုပဲၾကည့္ၿပီး ေျခေခ်ာ္မက်ေအာင္ ေျပးလိုက္ရတယ္...
~~~~~~~~~~
က်ေနာ္ Luhan နဲ႔အတူတူ သူတို႔နဲ႔ ေဝးသည္ထက္ ေဝးရာကို ေျပးလာတယ္... ေဘာလံုးကြင္းေဘးေရာက္ေတာ့ က်ေနာ္ သူ႔လက္ကိုလႊတ္ၿပီး မတ္တပ္ေတာင္မရပ္ႏိုင္ေတာ့လို႔ ျခံစည္းရိုးကို ကိုင္ၿပီး အေမာေျဖေနရတယ္..
"မင္း.. အဲ့လိုေကာင္နဲ႔ ဘာလို႔သြားပတ္သက္..."
သူက က်ေနာ့္ အက်ႌ ေကာ္လံစကို ရုတ္တရက္ေဆာင့္ဆြဲတယ္...
"......"
"Luhan... !!"
ၿပီးေတာ့ က်ေနာ့္မ်က္ႏွာကိုလက္သီးနဲ႔ထိုးတယ္... နာတာထက္စာရင္ က်ေနာ္ တကယ္လန္႔သြားတယ္ စကားလဲမေျပာႏိုင္ဘဲ က်ေနာ့္ ပါး က်ေနာ္ကိုင္ၿပီး သူ႔ကို မ်က္လံုးျပဴးၿပီး ေၾကာင္ၾကည့္ေနမိတယ္...
".... ဘဝင္ေလဟပ္ေနတဲ့ ေကာင္"
Luhan က က်ေနာ့္ကို ေဒါသအၾကည့္နဲ႔ ၾကည့္ၿပီး အေဝးကိုထြက္သြားတယ္... လမ္းေလၽွာက္ေနတဲ့ သူ႔ရဲ႕ေနာက္ေက်ာျပင္ကို ၾကည့္ရင္း ရင္ဘတ္ထဲမွာ ေအာင့္လာတယ္.. က်ေနာ္ အရင္ကသိထားတဲ့ Luhan မဟုတ္ေတာ့သလိုပဲ... ေဘာလံုးကြင္းထဲက လူေတြကလဲ သူ႔ကိုၾကည့္ၿပီး တီးတိုးစကားေတြ ေျပာသြားၾကတယ္...