18 Kasım 2016
Atakan ve Boran dersten çıktıktan sonra kızlara bakmak için kantine indiler.
Nehir ve Miray konuşulurken Boranı gören Miray ayağa kalkıp sarıldı adama.
Atakan tedirginlikle Nehirin yanına oturdu
-"Gittin mi doktora'
-"Bende seninle onu konuşacaktım...."
Miray ve Boran da yerlerine oturunca Nehir sözüne devam etti
-"Ben yapamadım... ben bu bebeği doğuracağım"
Bunları duyan Atakan iyice delirmisti
-"Ney ney! Lan sen dun demiyormuydun bende hazır değilim diye"
-"Ben bu bebeğin canına kıyamam! Onun bir suçu yok! "
-"Birkaç ay sonra karnın şişecek o zaman ne yapacaksın yurttan atarlar seni" dedi Boran uzlaşmacı bir şekilde
-"Anneme söyledim düşündüğüm gibi bir tepki vermedi. Bebek doğunca annemin yanına gideceğim karnım sisimeye başlayınca Miraya yerleşeceğim"-"Tek başına mı büyüteceksin! "
-"Babası onu istemediğine göre evet tek başıma yapacağım"Atakan masadan kalkıp gidince Miray Boranı yollamıştı arkasından.
○
-"Boran! Ben o bebeğe bakamam diyorum anlamıyor musun? Ne demek evlen!"
-"Bağırma! Okul duyacak şimdi. Daha iyi bir planın varsa buyur"Atakan birşey söylemiyince Boran sözüne devam etti
-"Sen demiyormusun çok seviyorum onu diye. Evlen o zaman"
-"Neyle bakacağım ben onlara! Baba parasıyla mı? "
-"Şurada bir senen kaldı zaten. Sonra kendi işini yapacaksın evet o zamana kadar baba parasıyla bakarsın"
-"Of of tamam bakacağım... bir düşüneyim"○
Miray cellosunu alıp stüdyoya geçince karşısında adamı beklemiyordu
-"Boran? Ne oldu? "
-"Seni izlemeye geldim. Hem şu olanlardan dolayı iyice kafam allak bullak oldu. Seni dinleyeyim rahatlayayım dedim"
-"Ya benim ayıcığıma bak sen! "Dedi Boranın burnunu sıkarak.-"Nehir nasıl? "
-"Iyi olmaya çalışıyor canım benim.... mide bulantılarından iki dakika rahat duramıyor "
-"Bide stresten falandır.Ee sana ne zaman yerleşecek"
-"Bir aya yerleşir herhalde. Atakan ne yaptı kabul edecek mi bebeği"
-"Bebeği kabul etti zaten ama ona bakabilirmi bilmiyor. Evlen dedim ona yuva kur düşüneyim dedi"
-'Yaa inşallah doğru bir karar alır"○
Miray okulda işlerini bitirince eve geçmiş çellosunun alıp çalışmaya başlamıştı hemen.
Adam eve yorgun bir şekilde girince Mert adama kahve hazırlamıştı. Atakanda eve gelince hepsi gündemdeki konuyu konuşmaya başlamışlardı.
Genç kız çellosunun yerine bıraktıktan sonra salona geçmiş dizi izlemeye başlamadan önce sevgilisini aramıştı
-"Efendim Miray "
-"Aşkım! Nasılsın sesini duyayım dedim"
-"Iyi yapmışsın sevgilim. Iyiyim sen nasılsın? "
-"Hiç öyle oturuyordum Atakan nasıl? "
-"Aynı hala düşünüyor"
-"Hmm neyse tamam sevgilim... benim yarın üsküdarda kursum var"
-"Tamam beraber gidelim o vakit "
-"Tamam ben saati sana mesaj atarım. Öptüm iyi geceler"Genç kız telefonunu kapattıktan sonra kızlarlada biraz konuşmuş ballı sutunu içip yatmıştı.
○
19 Kasım 2016
Boran erkenden kalkmış sahilde koşuya çıkmıştı. Eve gelip hızla bir duş almış sonra kızı evden almak için yola koyulmuştu.
Genç kız kahvaltısını yaptıktan sonra üzerini değiştirip Borandan 'geldim' mesajı alana kadar bos bos oturmuştu.
Genç kız sevgilisiyle kurstan önce bir cay bahçesine geçip oturdular.
Çiçekci bir kadının yanına gelmeleriyle ikisininde dikkati kadına gitmişti
-"Şu güzel kıza bir gül almaz misin be abim"Adam genç kıza baktı. Genç kız kafasıyla istemediğini belirtsede
-"Beyaz alabilir miyim? "
Kadın beyaz gülü verip parasını aldıktan sonra yanlarından uzaklaştı.
Boran elindeki gülü genç kıza uzattı. Genç kız ise uzun uzun kokladı.
-"Teşekkür ederim "
Diyerek öpücük yolladı Borana.
Çift biraz daha oturduktan sonra vapurun gelmesini beklemek için limana geçtiler.
Vapurun içi kalabalık geldi genç kıza. Iki senedir aynı kursa gidiyordu ama ilk defa böyle bir kalabalık görmüştü.○
Çift kursun kapısından girer gitmez Miray Boranı durdurdu
-"Senin şimdi klasik müzikle canın sıkılır sen git eğlen "
-"Sevgilim aslında... benimde yakında dans provam var ben ona gitsem? "
-"Tamam sevgilim sende kursuna git sonra görüşürüz"
Diyerek adamın dudaklarına birer öpücük bıraktı.○
Adam bir taksiye binip yaklaşık birkaç kilometre uzakta olan kursa girmişti.
-"Boran! Hoşgeldin"
-"Hosbuldum"
-"Kardeşim aramıza bir çift daha katıldı gel onlarla tanışalım"
Kaya ve Boran soyunma odasına girdiklerinde şaşırmıştı çünkü karşısında Sibel ve sevgilisini beklemiyordu.
-"Sibel? ''
-" Boran? Sende mi burada dans ediyorsun "
-"Evet de sen sevgilini dansa nasıl ikna ettin"
-"Zor oldu diyelim"
Soyunma odasından çıkıp daha geniş bir alanda provalarını yaptıkları sırada Miray bir adamla tartışıyordu.
-"Ne demek bu kurs kapandı. Bakın ben yirmi dakikadır buradayım. Son iki hafta gelemedim"
-"Hanımefendi anlamıyorum ama bu kurs geçen hafta kapandı "
-"Peki paralara ne oldu da yeni ödedim bu senin ücretini"
-"Bu konu hakkında bilgim yok!lütfen çıkın dışarı! "
Adam sesini yükseltince Miray sinirlenmiş ve gözleri dolmuştu
-"Bağırma bana!"
Diyerek çıktı kursun kapısından.
Ne yapması gerekiyordu Boranı aramak istiyordu ama ağlamaklı olan sesi Boranın o güven dolu sesini duyunca kabaracak ve daha çok ağlayacaktı.
Birkaç dans kursuna girip Boranı sordu ama bulamadı.
Adamı aramaktan başka çaresi olmadığını anladığında Borandan konum atmasını istemiş yanına gitmişti.