Miray Ocak ayında zoraki gün yüzüne çıkan güneşle beraber açtı gözlerini. Erken uyanmıştı bugün ve kahvaltı hazırlayıp Boranı kahvaltıya davet etti.
Saat henüz 9.00 olmuştu ve çift kahvaltılarını çoktan etmiş ve biraz yürümek için sahile inmişlerdi.
Miray boş banklardan birine oturmuş Boran ise çay almak için kızın yanından uzaklaşmıştı. Mirayın başına bunları geleceğini bilse bırakır mıydı hiç onu.*******
Miray boş banka geçip oturdu çantasında telefonunu aracağı sırada yanına yabancı birinin oturduğunu farkedince hızlıca adamın yüzüne baktı
''Tanışıyormuyuz?''
''Pek sanmıyorum''''Pe....'' dediği sırada arkadan biri gelip genç kızın gözlerini ve ağzını kapattı. Kıza koklattığı şeyle gözleri ağı ağır kapandı.
Bir arabanın içine sokulacağı sırada bir kadın geldi yanına
''Ne yapıyorsunuz siz''
''Ablacım bu benim kardeşim bayıldı hastahaneye götürmeye çalışıyoruz'' deyip hızlıca arabaya bindiler.Boran Mirayı bıraktığı yere gelince genç kızı bulamadı. Bakındı önce etrafına sonra çantasıı farketti. Telefonuda yere düşmüştü ve rehber açık kalmıştı. Genç kız Boranı arayacağı sırada bayıltmışlardı onu .
''Miray!!'' diye çaresizce bağırmaya başladı adam. Etrafında döndü birkaç kez daha anladı onun orada olmadığını ve çantasını alıp aramaya başladı onu yolda gördüğü herkese bu kızı soruyordu.Bir teyzenin yanına gelmesiyle duraksadı Boran
''Kimi arıyorsun evladım''
''Sevgilimi teyze'' dedi Mirayın fotoğrafını göstererek
''Gördün mü hiçbir yerde''
''Gördüm'' yüzünde aniden bir tebessüm belirdi adamın
''Nerede gördün nereye gidiyordu''
''Bayılmıştı ve bir arabaya bindirdiler onu abisiymiş yanındaki''
''Abisi mi'' Teşekkür etti kadına ve hızla telefonunu eline aldı''Alo polis mi? Sevgilim kaçırıldı''
Kendini ani bir şekilde karakola attı genç adam. Mirayın çantasını telefonunu ve yaşlı kadının dediklerini söyledi ona.
''Reşit miydi''
''evet''
''reşit olduğu için 24 saat arama yapamıyoruz''
''Ama lütfen ...''
''Kaçırıldığını nereden biliyorsunuz belki kafa dinlemek için uzaklaştı oradan''
Boran ne kadar uğraştıysa da polisleri ikna edemedi ve sonunda pes edip çıktı karakoldan. Eve gidip sıcak bir duşun altına attı kendini. Banyodan sonra tekrar çıktı dışarı gittikleri yerdeki kamera kayıtlarını inceleyecekti. Mirayın olduğu yerin hemen karşısında bir bakkal vardı ve onun kamerasının onu çekebileceğini düşünüp içeri girdi''Buyur evladım''
''Merhaba şey benim sevgilim kaybolduda acaba kamera kayıtlarınızdan bakabilirmiyiz''
''Evladım bu kamere bir haftadır bozuk ve bugünde çalışmadı anlayacağın''
Boran sesli bir küfür savurdu''Bozuk şeyi daha niye burada tutuyorsunuz a**** ******''
Bakkaldan çıkıp kamere olabilecek yerlere baktı ama o bakkal dışında Mirayın olduğu yeri çekebilecek başka bir kamera yoktu.
********
Tata ben geldim. Geç geldim ama bomba gibi geldim biliyorum. Miray kaçırıldı Boran neler yapacak? Bulabilecek mi sevdiğini?