Miray kursun kapısından girdiği an bir çift kolla karşılaştı
-"Sevgilim! Hoşgeldin! "
Miray adama sarıldığı an ağlamaya başladı
-"Noldu Miray"Boran Mirayı sandalyelerden birine otutturdu.
-"Söylesen Miray ne oldu! Bak endiseleniyorum"
-"Kursum kapanmış. Ben 5.000 lira verdim senelik ücrete."Boran küçük bir kahkaha atıp sarıldı genç kıza
-"Bu mu canını sıkan şey. Bende birşey oldu zanettim."
Miray gözyaşlarını sildiği sırada Kaya , Zehra, Sibel, Deniz ve Ebru bağırışmaları duymasıyla inmişlerdi aşağıya.
-"Boran kardeşim ne oldu. Sevgilin mi?"Boran ayağa kalkıp Mirayın elini tutup kızı kaldırdı
-"Sevgilim Miray"Miray herkesle tanıştıktan sonra üst kata çıktılar. Üç çift dans ederken Miray uzaktan izliyordu hepsini.
○Genç adam nefesini düzenlemeye çalışırken Miray kollarıyla sardı adamı
-"Çok güzel dans ettin! Canım sevgilim "Boran kızın yanaklarına birer öpücük bıraktıktan sonra genç kızın kendisine uzattığı suyu kana kana içti.
25 Kasım 2016
Nehir Mirayın evine yerleşmiş Atakan hem bebeği hem genç kızı kabul etmişti. En yakın zaman nikah tarihi almışlardı.
Genç adam kahvaltısını yaptıktan sonra kendini Mirayın evinde bulmuştu. Bugün Nehir ve Atakanın nikahı vardı.
Kapı ikinci çalışında açıldı
-"Enişte hoşgeldin gel!" Diyerem karşıladı Nehir
-"Ee yeğenim nasıl?"
-"Çok iyi amcası yada eniştesi"Miray ise karşıki ondadan bağırarak girdi içeri
-"Eniştesi tabi ki"
-"Amcasıyım ben onun. "
-"Boran ya ben bunu kapatamadım yardım edermisin"
-"Ederim tabi de bugün prova var haberin olsun"
-"Of biliyorum hadi acele edelim"Boran Mirayın arkasına yöneldiği sırada Nehir elini karnına koyarak çıktı odadan.
Boran elini fermuara attığı sırada Miray derin bir nefes aldı
-"Çok güzelsin"dedi adam nefesini boynuna ufleyerek.
-"Boran! Fermuarımı çek"
Genç adam fermuarı çektikten sonra arkadan sarıldı genç kıza
-"Sana aşığım deli gibi"Miray kendini Boranın kollarından kurtarıp önden sarıldı adama
-"Bende çok aşığım. Ama biraz daha oyalanirsak nikah iptal olacak! "
Diyerek odasına geçip çantasını aldıktan sonra Nehiri çağırdı
-"kuzum hadi nihakina geç kalan gelin mi olur? "○
Nikah bitmiş Miray ve Boran Atakanın arabasıyla Nehirin birkaç eşyasını Atakan ile yaşayacakları eve bıraktılar.
Genç kız adamı bu gece yanında kalması için çağırdı.Miray elindeki iki bardak sutle odaya girdi. Boran hızlıca sutunu içip genç kızı yanına yatırdı. Iki sevgili huzur içinde bitirdiler bir günü daha.
○
30 Kasım 2016
Genç kız kahvaltı hazırlayıp çıktı evden. Yetişmesi gereken bir dersi vardı ve bu yüzden kendi kahvaltı edemesede sevgilisi etsin diye ufak bir notta bırakmıştı.
Genç adam kolunu soluna atamasıyla hissettiği boşluk nedeniyle kalktı yataktan. Etrafına bakındı önce daha sonra komidindeki not ilişti gözüne
"Yanında olup yeni bir güne sana bakarak uyanmayı çok isterdim ama erkenden dersim var.Kahvaltı hazırladım sana. Afiyet Olsun aşkım! "