22.Bölüm

100 4 5
                                    

Miray çantasını hazırlayarak çıktı evden Boranla kahvaltı yapacaklardı bugün.
Boran sahil kenarında sessiz bir yere getirdi genç kızı.

Miray sandalyesini çekip oturduğunda Boran da ellerini yıkamak için lavaboya geçmişti.
Denizi izliyordu genç kız içeride kimse yoktu kendinden başka.
Sessiz sessiz denizi izlerken telefonuna gelen bildirim sesiyle kaşları çatıldı

Telefonu açtı ve
"Miray... sevgilim"

Bilmediği bir numaraydı bu. Aldırış etmedi başta ama "adımı nereden biliyor?" Diye korktu genç kız. Sonra kızların kendine oyun oynayabileceğini düşündü.
Boranında masaya gelmesiyle kahvaltı etmeye başladılar.

Miray gitgide terliyordu içini bir sıkıntı almıştı bu mesan yüzünden olabilir miydi? Borana da söylemekte kararsızdı ama adama söz vermişti ne olursa olsun yaşadığı şeyleri adama anlatacaktı.

Boran ağzına bir yudum attı. Mirayın sıkkın sıkkın denize baktığını ve kahvaltısını etmediğini farketti.
"Sorun mu var Miray? "

Genç kız Boranı yok bir şey diyerek cevapladıysa da Boran tabii ki buna inanmamıştı.
Sandalyesini Mirayın yanına çekip sarıldı genç kıza güneşi andıran saçlarını okşadı ve
"Güzelim... anlat hadi. "
"Boran gerçekten önemli bir şey değil "
"Ne demek değil. Seni kahvaltıdan ve güler yüzünden alıkoyan şey önemli değil öylemi! "
Diyerek sitem etti kıza. Ama öfkesi ona değildi onu bu denli üzecek olayaydı siniri.

"Ya evet bir şey var ama anlatsam umursamazsın ki"
"Miray güzelim hadi"
"Ya tamam" "Bir mesaj geldi bana özledin mi beni aşkım diye ve miray demişti yani adımı biliyor olmalıydı"

Boran sinir,öfke ve korku karışık şekilde bakıyordu bana.

"Kim peki. Önceden bir sevgilin oldu mu ki"
Kafasını kaşıdı Miray derin bir nefes aldı
"Oldu"
"Kim?"
"Oldu ama trafik kazasında..." yutkundu genç kız. Nefes alamamış gibi tekrar doldurdu ciğerlerini
"Uçurumdan yuvarlandı araba"

Boran dehşet içinde bakıyordu bana
"Niye bana şimdi söylüyorsun bunu"
"Konu bu mu şimdi "
"Değil ama bilmek hakkımdı"
"Boran!konu bu değil biri bana aşkımlı mesaj atıyor ve adımı biliyor  korkmam lazım"

"Hayır " dedi Mirayın kollarından tutup
"Korkmak yok artık. Kaçmak yok"
Gözleri doldu genç kızın
"Yok..."

********
Kuzuuular ben geldim yine. Bölüm pek içime sinmedi ama diğer bölümlerde göreceğiz Miraya mesaj atanın kim olduğunu.....
Seviyorum sizi🌙

SAHNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin