-"Devam etme Sakın! " dedi genç kız.
Sağındaki denize baktı akan yaşlarla-"Sende beni terk edemessin."
-"Miray lütfen beni zorlaştırma. Devam edemeyeceğim"
-"Hayır buna izin vermiyorum!" Dedi öfkeyle.
-"Miray ben yapmam. Devam edemem. "Miray ise hüngür hüngür ağlamaya başladığında Atakan sarıldı genç kıza.
-"Bitirelim artık bu ilişkiyi"
-"Sen benden ayrıldın ama ben senden ayrılıyorum Boran!"Boran yanlarından hızla ayrıldı.
Atakan Mirayın gözyaşlarını silerek
-"Juliet ya. Gel otur şöyle"Atakan Mirayı otutturduktan sonra Mert Atakanın kolundan tutarak kendine çekti
-"Lan oğlum bunların yarın provaları yokmu? Vaar. E ne olacak. Bunların birbirlerinden ayrı kalmaları lazım , ama hergün provaları olunca bublar iyi olmaz. Hele hele Miray "-"Haklısın! Ama ne yapabiliriz ki oyuncu değişikliği yapmazlar bu saatten sonra"
○
Miray okula gitmemiş tüm gün boyunca odasında ağlayarak vakit geçirmişti.Atakan Nehiri yurttan kaçırıp genç kızın yanına getirmişti.
Genç adam hazırladığı koliyi Atakana verip Miraya götürmesini istedi.
-''Bunlar ne abi?''
-''Mirayın birkaç eşyası. ''○
Miray hıçkırıklar içinde açtı koliyi. İçinden çıkardı tek tek eşyalarını. Beresi geldi eline uzun uzun kokladı onu.Çünkü Boran kızın beresini denemek için takmıştı birkaçdakika.
-''Kokusu sinmiş'' dedi. Nehir bereyi Mirayın elinden alıp
-''Bırak şunu! O seni terketti kızım! Hırpalama bu kadar kendini''
Miray ise Nehirin elinden aldı hızla bereyi.
-''Onun kokusunu taşıyan tek şey bu Nehir! Lütfen''Atakan telefon gelen mesajla hızla bir küfür savurdu.
-''Boran... Boran Parise gidiyormuş''
İşte o an Mirayın yüreğinden bir parça koptu. Daha iki hafta öncesine kadar aşk cümlelerini söyledikleri adam kendisinden ayrılmış üstüne Parise gitmişti.
Nehir Mirayın kollarından tutup koltuğa otturtu önce sonra kolonya getirdi. Atakan ise-''Ambulansı arayayım mı?'' demesiyle acı ile birlikte gülümsedi genç kız
-''Allah aşkına yapmayın şöyle. İyiyim ben. Bak artık aynı ülkede bile olmayacağız o kendine yeni bir hayat kuruyor bende'' gözlerinin dolmasıyla beraber ağlamaya başladı tekrardan.
14 HAZİRAN 2017
Bugün gösterimiz vardı. Burakla oynamak zorunda kalmıştım. Ama emin ol kimse senin gibi Romeoya güzel hayat veremiyor. Her sahnede aklıma sen geliyorsun. Kızacaksın belki bana biliyorum ama aklımdan çıkaramıyorum seni. En son taktığın bereyi yıkamadım daha.
17 HAZIRAN 2017
Bugün yeğenimiz doğdu Boran. Hani seninle hep kavga ederdik ya teyzesiyim onun deyince sende yengesisin derdin hep. Ben artık onun yengesi değilim Boran ama sen hep amcasısın.
Adını Ilay koydular. Çok güzel bir kız.18 TEMMUZ 2017
Nehirlere taşındım kısa bir süreliğine. Ve Ilay bugün tam 1 aylık oldu. Cok seviyor beni. Her gün fotoğrafını gösterip seni tanımıyorum ona 'bu senin amcan ' diye. Ve sonra fotoğrafına sarılarak ağlıyorum. Atakan is nedeniyle yurt dışına çıktı biliyorsundur. Ve her akşam ilayın fotoğraf ve videolarini atıyor sana.
10 AĞUSTOS 2017
Bugün Atakanı görüntülü aradın.Sekiz ay sonra ilk defa gördüm yüzünü.
Saçlarını uzatmışsın. Yorgun gözüken uykulu gözlerinle bağırdın Atakan'a
"Göster bana yeğenimi" dedin"Cok güzel bu" dedin ya hani. Nehirde "Miray teyzesine benzedi " diyince kapattın ya telefonu. Yüreğim bir kez daha paramparça oldu.
Sonra Atakana mesaj attın
"Internet gitti diye" hiçbirimiz inanmadık bu yalanına Boran hiçbirimiz.1 EKİM 2017
Bugün doğum günün. Ben yine sensizim ama seni bekliyorum. Bundan alamıyorum kendimi Boran.Her an yanıma gelecekmişsin gibi. Yine beremi takıp bana şirinlik yapacakmış gibi.....
Atakan seninde pek iyi olduğunu söylüyor. Tek bir arkadaş edinmissin koskoca okulda. Yazmayacağım sana artık. Çünkü gelmiyorsun. Ve gelmeyeni beklemek çok saçma.○ ○ ○ ○
Kuzular çok üzücü bir final oldu biliyorum ama her sey mutlu sonla bitmez. Bizimkilerinde böyle bitti.
Üzüldünüz biliyorum. 15. Bölüm de bitti bizim hikayemizde umarım begenmişsinizdir. Çünkü ben yazmaktan çok keyif aldım.Sizi seviyorum. Artık Miran kurguları yazmayacağım ve bu hesabtan yazdığım son kurgu oldu.
❤