3.

5.9K 423 140
                                    


Bementem a nappaliba, majd ledobtam a táskámat a kanapéra. Utam a konyhába vezetett, majd anyu mosolyogva nézett rám.

-Milyen volt az első nap? – kérdezte.

-Elment. – ráztam meg a vállam.

A konyhapulthoz léptem, majd megpillantottam egy fürt szőlőt az egyik tálban. Letéptem egy szemet és enni kezdtem. Egyik szem váltotta a másikat, majd apu lépett be a konyhába.

-Jungkook, fiam! Na, mi volt ma? Becsajoztál? – kérdezte, mire félrenyeltem és köhögni kezdtem.

-Drágám, hagyd már a fiunkat. Biztos nem a csajozáson járt az esze az első napján. – vágta hozzá anyu.

Ebben van valami....

-Jeon Legenda. Téged is első nap ismertelek meg. Ahogy a szüleim is első nap találkoztak. Mondom. Legenda. Fiam ki vele! – mutatott rám hirtelen.

-Jeon Legenda? Akkor csak az volt a mai napig. – ráztam a fejem mosolyogva.

Apu legyintett egyet, majd kiment a konyhából.

***

Lefürödve mentem be a szobámba, majd összekészítettem a cuccomat holnapra. Telefonomon a közösségin lógtam, majd bevillant egy értesítés.

Valaki ismerősnek jelölt...

Kíváncsian nyitottam meg, majd mosolyogva fogadtam el Hobi jelölését. Tovább böngésztem a közösségit, majd ismét felugrott egy értesítés.

Kim Seokjin.

Szintén mosolyogva jelöltem vissza, majd telefonomat az éjjeliszekrényre tettem.

-Jungkook! Vacsora! – kiáltotta lentről anyu.

Az ajtó felé mentem, mikor meghallottam, hogy értesítésem érkezett. Visszasétáltam, majd mikor megnyitottam lefagyva fogtam a telefont a kezemben.

Kim Taehyung ismerősnek jelölt. – jelezte.

Idegesen nyomtam az elfogadásra, amit rögtön meg is bántam. Taehyung üzenetet küldött. Egy kis hezitálás után visszaírtam.

Kim Taehyung
Helló!

Én
Szia...

Nem kellett sokat várnom, már írt is.

Kim Taehyung
Érdekel az új hajszínem?

Én
Nem.

Kim Taehyung
Jól látom, hogy igent írtál? Akkor már küldöm is.

Taehyung szinte rögtön rá küldött egy képet. Amint megláttam elakadt a lélegzetem.

Nem hazudok magamnak. Taehyung túlságosan is... Vagyis a haja... Igen a haja. Túlságosan is elképesztő.

 Túlságosan is elképesztő

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Someone like you ᵗᵃᵉᵏᵒᵒᵏ [✓]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora