Idegesen hagytam el az iskola épületét a két barátommal és a fenyegetőmmel.
Hogy fogom én ezt túlélni?...
-Jungkook, ráérsz hétvégén? – kérdezte Jin.
-Azt hiszem igen. – mosolyogtam. – Miért?
-Elmegyünk valami beülős helyre és degeszre esszük magunkat. – nevetett.
-Ki gondolta volna, hogy Jin enni fog... – mondta unottan Taehyung mögöttünk.
-Meg sem látszik rajta egy falat sem. Ki kell használnia. – közölte Hobi.
-Bizony. Szóval jössz? – kérdezte Jin.
-Persze. – feleltem.
Elől hallgattam Jin-éket, ahogy tervezik a szombatot, majd Taehyung elkapta a karom és hátrahúzott.
Karjával végigsimított a hátamon, amitől a hideg futott végig rajtam.
Zavartan néztem oldalra, majd Taehyung átkarolt.-Tényleg ráérsz hétvégén? Úgy hallottam, hogy már van programod. Valami házibuli... – suttogta halkan.
Ki is ment a fejemből, hogy Taehyung közölte, hogy mennem kell.
Hobi hirtelen hátranézett, majd felhúzta a szemöldökét, mikor meglátta Taehyung karját a derekam körül.
Rácsapott a hátamra, amitől megijedtem és dühösen néztem rá.
-Bocs, csak bogár volt rajtad. – közölte. – Mi van? – nézett hülyén Hobi-ra.
-Semmi... – mondta furcsállva, majd előrenézett.
-A világ összes pénzéért sem akarnék semmit tőle. Nekem nehogy kombinálj. – közölte Taehyung.
Hát én ezt nem állítanám....
-Nem kombinálok. Jungkook-nak van esze. Nem kéne neki egy ilyen alak mint te. – közölte Hobi.
-Ilyen alak? Milyen? Helyes, vonzó? Tökéletes? – mondta mosolyogva.
-Egy ilyen egoista barom, aki csak szemétkedni tud. – vágta hozzá.
Erre a kijelentésére muszáj volt nevetnem. Próbáltam visszatartani, de látszódott a vállaim mozdulásaiból, hogy nevetek.
-Meg látjuk ki nevet a végén. – nézett rám Taehyung.
Egyből abbahagytam és szótlanul mentem tovább.
Hobi-ék leváltak az egyik utcában, mi pedig tovább folytattuk az utat.-Szüleid otthon vannak? – kérdezte.
-Igen. – mosolyogtam rá egy gonosz vigyorral.
Hamarosan megérkeztünk. Az ajtó előtt állva nyomtam le a kilincset, ami nem mozdult.
Megpróbáltam még egy párszor, majd Taehyung levette a kilincsről a kezemet.-Be van zárva nem látod? – kérdezte.
-De... Észrevettem. – sóhajtottam. – Nincs kulcsom.
-Azt mondtad, hogy otthon vannak a szüleid.
-Itthon is kéne lenniük. – feleltem.
Előkaptam a telefonomat, majd megcsörgettem anyát.
-Szia Kicsim. – vette fel a telefont. – Pár perc és otthon leszünk.
BẠN ĐANG ĐỌC
Someone like you ᵗᵃᵉᵏᵒᵒᵏ [✓]
FanfictionMindenkinek vannak titkai, ám Jungkook titka kicsivel másabb, mint a többieké. Ezzel a titokkal Jungkook másabb a többieknél... [2018]