5.

5K 407 73
                                    


Egyedül rohantam át a folyóson, majd megkerestem a termünket.

204-es terem. Ez az.

Észrevettem egy fehér papírt az ajtón, ezért közelebb léptem és elolvastam. A mi osztályunk volt feltüntetve. A papíron az állt, hogy az osztályfőnökünknek fontos dolga van, így lyukasóránk lesz. Helyettesítés, pedig nem volt kiírva.

Kezemet a kilincsre helyeztem, majd lenyomtam. Nyitva volt. Bementem és leültem a szokásos helyemre.

Kintről zajt hallottam, de nem mentem ki. Tudtam, hogy az osztályom az mégsem szóltam nekik, hogy bejöhetnek. Bedugtam a fülhallgatót, majd fejemet a padra hajtottam.

***

Arra ébredtem, hogy valaki a hátamat simogatja. Kinyitottam a szemem, majd Taehyung-ot pillantottam meg. Keze még mindig a hátamon volt.

-Mégis mit csinálsz? - kérdeztem zavarban.

-Nem élvezed? Esetleg máshova tegyem a kezem? - kérdezte egy perverz vigyorral.

Idegesen álltam fel a székről, majd elindultam az ajtó felé. Hirtelen megálltam, majd körülnéztem.

Hol vannak a többiek?

-Lent vannak az udvaron. - közölte.

Nem hiszem el... Te még a gondolataimat is látod?

-Mindenki más órán van. - jelentette ki.

Tovább mentem, majd Taehyung utánam szólt.

-Ne menj el.

-Miért ne? - fordultam hátra.

Taehyung egyenesen felém jött és megragadta a csuklómat. Nem bírtam kitépni a kezem, így hagytam, hogy vezessen.

-Taehyung... Mit akarsz itt? - kérdeztem.

-Meg szeretnék beszélni valamit veled. - felelte, majd kinyitotta a férfimosdó ajtaját.

-De... itt?

-Igen.

Taehyung belökött az egyik fülkébe, majd bejött ő is és ránk zárta az ajtót.

A fiú viselkedése megijesztett. Már szinte remegtem a félelemtől. Ettől függetlenül szívem hevesen kezdett dobogni és éreztem, hogy zavarba jövök.

-Szóval, Jungkook. Nálam van a titkod. De miért is tartanám meg? Szétkürtölhetném... De nem fogom megtenni.

-K-köszönöm. - feleltem, miközben lefelé hajtottam a fejem.

-Ne köszönj még semmit. - mosolygott. - Csak egy feltétellel marad köztünk a titkod.

-Mi lenne az? - kérdeztem egyre feszültebben.

-Megteszed amit mondok.

-Tessék? - akadtam ki.

-Jól hallottad Kookie.

Ijedten néztem rá, majd hirtelen valaki bejött a mosdóba.

-Jungkook! Itt vagy? - kérdezte Hobi.

Taehyung közelebb jött és befogta a számát, hogy meg ne szólaljak.

Nem állt szándékomban megszólalni, mivel nem akartam, hogy megtudják, hogy mi ketten egy fülkében vagyunk.

Someone like you ᵗᵃᵉᵏᵒᵒᵏ [✓]Onde histórias criam vida. Descubra agora