2.

5.8K 435 162
                                    


Fejem az ajtó felé kaptam, mikor meghallottam kinyílni.
Visszatért az osztályfőnök, aminek most kifejezetten örültem.

Leült az asztalához, majd csendben elfoglalta magát.

Fenébe...

Sehogy nem tudtam kikerülni Taehyung szavait.

Hacsak...

-Mr. Wang! – szólítottam meg az osztályfőnököt.

-Mondjad Jungkook. – nézett fel a füzetéből.

-Kimehetnék a mosdóba? – kérdeztem.

-Menj, de siess.

-Rendben, köszönöm. – mosolyogtam.

Mikor terveztem felállni Taehyung megragadta a csuklómat.

-Segítsek? – kérdezte egy hatalmas vigyorral.

-M...Mi? – kérdeztem sokkos állapotban.

Választ nem várva téptem ki kezem az övéből, majd kimentem az ajtón.
Megkerestem, majd amint bementem idegesen a csapnak támaszkodtam.

Nem hiszem el, hogy ez mind velem történik meg.
Miért jöttem zavarba ettől az idiótától?

Megmostam hideg vízzel az arcomat, majd a tükörbe néztem és figyeltem, ahogy a vízcseppek végigfolynak az arcomon

Nem hagyom, hogy Taehyung átlásson rajtam.
Erős leszek...

Idegesen a csap szélét szorítottam. Erőt vettem magamon és elindultam vissza.
A terembe érve, feszülten haladtam a padunkhoz, majd leültem.

Az óra végéig Taehyung nem szólt hozzám. Amint kicsöngettek felállt, majd a mellettünk lévő pad tetejére ült.

Elővettem a fülhallgatómat és elindítottam a legelső zenét. A szám feléig sem jutottam el, de már Taehyung próbálkozott. Egy papírdarab repült egyenesen nekem. Sóhajtva állítottam meg a zenét, majd kivettem a fülemből a fülhallgatót és Taehyung-ra néztem.

A fiú látványosan levette a pulóverét. Ahogy leszedte magáról az anyagot, a pólója felcsúszott és ezzel rálátást biztosított a hasára.

Miután megszabadult tőle felém küldött egy mosolyt, majd nekem dobta a pulcsiját.

-Rakd le a székemre. – utasította.

Unottan nyomtam le a ruhadarabot a székére, majd egyenesen Hobi-hoz mentem. Mellette, úgy ahogy mondta üres volt a hely. Ismét kiment a padtársa így le tudtam ülni mellé.

-Egyik nap suli után nem lenne kedved találkozni? – kérdezte mosolyogva Hobi.

-De. Itt az ideje, hogy barátokat szerezzek, ha már eddig úgy sem voltak. – mosolyogtam rá.

-Nem voltak barátaid? – döbbent le.

-Nem. Sokszor váltottam iskolát és feleslegesnek tartottam. – ráztam meg a vállam.

-Értem. Hát, már szerezték is egyet. – mondta boldogan.

-Hé, Jeon! – szólt Taehyung.

-Ezt nem hiszem el... – mondtam halkan sóhajtozva. -Mi az? – fordultam hátra.

-Tudtommal te itt ülsz. – mutatott a helyemre.

Someone like you ᵗᵃᵉᵏᵒᵒᵏ [✓]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora