11 - povídka, kde budu muset zachránit sušenku z mléka. Tak uvidíte, jak se to postavě podaří...
*Pohled Cézara*
Probudil jsem se do krásného dne. Můj bráška se na pár dní odstěhoval ke kamarádovi a rodiče odjeli někam na manželskou dovolenou. A celý tento dům zůstal jen a jen pro mě.
Mohl jsem s ním dělat úplně cokoliv, například uspořádat divokou párty, na které poteče alkohol proudem, ale proč si s tím lámat hlavu. Proč si do domu přivádět ještě nějaké lidi, když jste po takové době sami a můžete si užívat tu úžasnou samotu.
Ani jsem nechtěl pozvat svojí holku. Teď jsem si chtěl dopřát výtečnou snídani, která obstávala ze sušenek Oreo a čerstvého mléka.
Hezky jsem vše připravil na stůl, kde jsem kromě snídaně měl sledovat i nějaké video. Nechtěl jsem svojí hlavu zabývat nějakými chytrými lidmi, proto jsem si pustil animák, kde proti sobě válčily sušenky.
Bylo to opravdu napínavé. Jak jedny sušenky ulamovaly drobky z těch druhých, jak na sebe vylévali med a bodali se vidličkami. Jak se míchaly černé a bílé polevy na bitevním poli. Jak sušenkové princezny truchlily a naříkaly.
Přitom jsem pojídal své sušenky rychlostí světla. Vždy jsem je otočil, olízl a namočil do mléka. Ale když byl ten nejzajímavější moment, osudný moment, kde jsem se měl dozvědět, jestli král čokoládových cookies přežije, něco spadlo do mého mléka.
Podíval jsem se a viděl, že se tam topila sušenka. Padala na dno vody a pak se s námahami vynořila na povrch. Dívala se na mě těma očima, očima umírající sušenky. Ona si nezasloužila takto zemřít! Jako správný rytíř jsem se jí snažil pomoct, ale pokaždé mi uklouzla a vyletěla z rukou.
Pak jsem uchopil svojí vidličku a rychle pomocí ní vytáhl mojí milou sušenku Oreo, aby mohla znovu dýchat. Byla tak krásná! Hned jsem jí začal hladit a utěšovat.
Pak jsem se podíval zpět na obrazovku a uviděl, že jsem upustil ten osudný moment. Rozčílil jsem se. Na to zrádné Oreo. Je to zrádce! Využilo mě to! Zabavilo mě to na okamžik, abych se nemohl podívat na smrtelný rozsudek krále!
Vzal jsem ji do rukou pevněji a strčil do své pusy. A tam už jsem si tu zrádkyni pomalu rozžvykoval a užíval si její kakaovou chuť.
ČTEŠ
Legendy studentského života
Short StoryNejenom vy strádáte od jednoduchosti a obyčejnosti života! Spolu s vámi i šílená parta studentů ze školy Greenfield - Peeta, Cézar, Augustus, Simon a Robb. Jsou to kluci, kteří strádají natolik, že si vyhledávají problémy a dobrodružství na vlastní...