Ξεκινήσαμε να περπατάμε κατά μήκος του δρόμου. Πηγαίναμε προς την πλατεία της γειτονιάς μας.
Μιλούσαμε για διάφορα. Για μουσική,χόμπι, έχει και εκείνος ρίζες από την Κρήτη, αυτό και αν είναι έκπληξη.
Κάποια στιγμή σταμάτησε να περπατάει. Έμεινε πίσω και με κοιτούσε. Γύρισα και τον κοίταξα
"Θα έρθεις ή θα μείνεις εκεί και θα είσαι κρίπι μέσα στα σκοτάδια" χαμογέλασα πονηρά και άρχισα να περπατάω
Με έπιασε από τον καρπό και με γύρισε προς το μέρος του.
Με κοιτούσε κατάματα. Ενιωσα έναν κόμπο στο στομάχι μου. Γιατί τόση σιγή.
Ξεφυσυξε και μου χαμογέλασε χωρίς να χάνει την επαφή με τα μάτια.
"Το ξέρεις ότι γίνεσαι τρομακτικός?"
"Τι ξέρεις ότι είσαι πανέμορφη?"
"Τ...Τι?
Ομγ ομγ ομγ.... Μου κόπηκαν τα πόδια εχασα τα λογια μου.
"Φφ Φοίβη...Έχει περάσει ένας μήνας,ακόμα να καταλάβεις?"
Τον κοιτούσα σαν χαζή δεν ήξερα τι να πω. Είχα παγώσει.
"Έχω κολλήσει μαζί σου Φοίβη. Από την πρώτη στιγμή. Από εκείνη την μέρα που συστηθηκαμε ήσουν στόχος για μένα. Ήθελα να σε κερδίσω."
"Δεν ξέρω τι να πω."
"Δεν ξέρεις πως φέρεται ένα αγόρι όταν σε θέλει"?
"Ε...Εγώ δεν..."
"Μην συνεχίζεις..."
Έκανε πίσω και πήγε να φύγει. Το άρπαξα από το μπράτσο...(Και τι μπράτσο😂).
"Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι είμαι άσχετη από αγόρια...Αλλά..."
"Αλλά?"
Δεν είπα τίποτα άλλο τον πλησίασα...ειμασταν σε απόστασή αναπνοής. Την απόσταση την μηδενισα ενωμοντας απλά τα χείλη μας. Πλέον ακουγόταν μόνο οι ανάσες μας. Απομακρυνθηκα και τον κοίταξα.
"Κατάλαβες τώρα?"
"Σε θέλω δική μου"
Έμεινα να τον κοιτάω με ένα γλυκό χαμόγελο χαραγμένο στο πρόσωπο μου το οποίο μετατράπηκε σε γέλιο.
"Αυτό θα το πάρω ως ναι" Γέλασε και με αγκάλιασε.
*Εσωτερικός πανηγυρισμος*
Όπως είναι αυτονόητο μετά από μια τέτοια βραδιά,γύρισα σπίτι πανευτυχής...Με το ηλιθιο χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπο μου...ΦΥΣΙΚΆ!
Την επόμενη μέρα...ξύπνησα για το σχολείο μέσα στα νεύρα...Μισοοο
ΕΊΝΑΙ ΣΆΒΒΑΤΟ
Γαμωτο γαμωτο γαμωτο
Πάλι δεν έκλεισα το ξυπνητήρι.Το μόνο που με παρηγορεί είναι ότι δεν ξυπνάω πότε με τον πρώτο χτυπο του ξυπνητηριού
Λοιπόν,θα κοιτάξω αργά...
7:20??
Fuck fuck fuck
Γιατί?
Δεν πειράζει...Μπορεί να νυστάξω αν κάτσω λίγο με το κινητό..
Instagram instagram...
*📲* (μήνυμα και καλά)
《Καλημέρα! Ναι ξέχασα να κλείσω το ξυπνητήρι,από ότι φαίνεται και εσύ το ίδιο》-Άγγελος
Το ηλιθιο χαμόγελο επανήλθε...ωραίο ξύπνημα τελικά...
YOU ARE READING
Μια Νέα Αρχη💍🌹💕
Teen FictionΗ Φοίβη μετακομίζει μόνιμα στην Αθήνα από την Κρήτη. Η μητέρα της παίρνει μετάθεση όντας στρατιωτικός παίρνει μετάθεση εκεί. Πολλές ανατροπές και αλλαγές θα υποστεί στην ζωή της. Γνωρίζει διάφορα άτομα αλλά ένα είναι αυτό που έμελλε να είναι το πεπρ...