Chapter 51

73 4 22
                                    

Αρχίσαμε να ανεβαίνουμε τα σκαλιά της εκκλησίας αργά. Όλοι χειροκροτουσαν και ο ήχος της Κρητικής λύρας έφτιαχνε την όλη ατμόσφαιρα. Φτάσαμε στο τελευταίο σκαλοπάτι,η καρδιά μου ήταν έτοιμη να βγει έξω.

Ο πατέρας μου και πάλι αδελφός μου με άφησαν από το κράτημα τους. Άκουσα τον Αχιλλέα να λέει στον Θοδωρή "να την προσέχεις γιατί αλίμονο σου"

Ο Θοδωρής γέλασε ελαφρά,και με κοίταξε στα μάτια με το πιο υπέροχο βλέμμα.

"Είσαι πανέμορφη"

Είπε και μου έδωσε την ανθοδέσμη και με φίλησε απαλά.
Αχ Ορχιδέες. Το αγαπημένο μου.

Μπήκαμε στην εκκλησία και ξεκίνησε το μυστήριο. Η Ευθυμία μου υπενθύμισε ξανά και ξανά να τον πατήσω στο "Η σε γυνή να φοβειται τον άντρα", Η Μελίνα χαμογελουσε πλατιά. Και τα αγόρια έκαναν σαν 3χρονα σκουτωντας τον Θοδωρή.

Νιώθω απολύτως ευτυχισμένη.

Μετά το μυστήριο βγήκαμε έξω και όλοι άρχισαν να μας ρίχνουν ρύζι με ροδοπέταλα και να μας εύχονται.
Οι φίλοι μας είχαν γεμίσει μια λεκάνη με ρύζι την οποία αδειασαν στα κεφάλια μας.

Γιατί δεν μου έκανε εντύπωση;

Αλλά,για δες,είμαστε παντρεμένοι και επισήμως παντρεμένοι. Είναι ο άντρας μου.

Πήγαμε στο κέντρο όπου θα γινόταν το γλέντι. Καθώς μπαίναμε όλοι χειροκροτουσαν,σφυριζαν,και τραγουδούσαν.

《Ο κάθε κόκκος του ρυζιού που σήμερα σας ραίνει, να γίνει κρίκος δυνατός για πάντα να σας δένει.

Γαμπρέ τη νύφη ν’ αγαπάς, κορώνα να την έχεις, και σαν τα μάτια σου τα δυό, πάντα να την προσέχεις.

Όπως η φύση χαίρεται την άνοιξη που μπαίνει, έτσι κι εσείς να ζήσετε για πάντα ευτυχισμένοι.》

Με έπιασε από την μέση για τον πρώτο χορό. Το τραγούδι το διάλεξαν οι φίλοι μας με τα αδέλφια μας.

Ήταν η καλύτερη επιλογή.

•For you•

In your eyes, I'm alive
Inside you're beautiful
Something so unusual
In your eyes
I know I'm home (yeah)
Every tear, every fear
Gone with the thought of you
Changing what I thought I knew
I'll be yours for a thousand lives

I'm free as a bird
When I'm flying in your cage
I'm diving in deep
And I'm riding with no brakes
And I'm bleeding in love
You're swimming in my veins
You got me now

Been waiting for a lifetime for you
Been breaking for a lifetime for you
Wasn't looking for love 'til I found you
Ooh na-na ayy
For love, 'til I found you (oh)

Μια Νέα Αρχη💍🌹💕Where stories live. Discover now