Chapter 56

76 5 14
                                    


~5 Χρόνια μετά~

《Ο καιρός περνάει και φεύγει σαν ατμός,χωρίς να το καταλάβεις. Παρατηρείς τα πάντα γύρω σου να αλλάζουν με ταχύτητα φωτός και εσύ είσαι ανήμπορος/ανήμπορη μπροστά σε αυτό. Τίποτα δεν αλλάζει πλέον,ούτε οι επιλογές σου,ούτε όσα έχουν έρθει στην ζωή σου απρόσμενα. Σημασία έχει να ζεις κάθε στιγμή και να είσαι ευγνώμων για τα όμορφα πράγματα που ο Θεός σου χάρισε απλόχερα

Γειά σας λοιπόν. Φοίβη εδώ,ετών 33 μητέρα ενός υπέροχου κοριτσιού και έγκυος στο δεύτερο παιδί. Πολλά πράγματα στην ζωή μου δεν ήρθαν όπως τα ήθελα. Για παράδειγμα,η γέννα της κόρης μου ήταν περιπετειώδης,ήρθαμε και οι δύο πολύ κοντά στον θάνατο,αποφάσισα να παλέψω με τις δυνάμεις που μου είχαν απομείνει και χάρη σε αυτό μας χάρισα μια ακόμη ευκαιρία για ζωή. Η περιπέτεια αυτή όμως,μου στέρησε την ευκαιρία να μπορώ να συλλάβω με τον πατροπαραδωτο τρόπο. Μόλις μεγάλωσε λίγο η κόρη μου -η οποία σήμερα είναι 5 ετών- αποφασίσαμε πως θέλουμε άλλο ένα παιδί. Προσπαθήσαμε,αλλά η τύχη δεν ήταν με το μέρος μας. Ακολούθησε μια σειρά από εξωσωματικες με καμιά από αυτές επιτυχή. Κάποια στιγμή η τελευταία μας προσπάθεια μας χάρισε μια εγκυμοσύνη. Η οποία διακόπηκε απότομα,στον τέταρτο μήνα παρατήρησα αιμορραγία η οποία με την σειρά της σήμανε το τέλος της κύησης. 2 Χρόνια αργότερα, -δηλαδή τώρα- μια εγκυμοσύνη ακόμα ήρθε και καλά κρατεί.

Σύντομα θα μάθουμε το φύλλο του μωρού μας. Μετά από το πένθος που μας βύθισε η προηγούμενη αποτυχία,αυτή ήταν η ανταμοιβή μας.
Εγώ και ο Θοδωρής είμαστε πολλοί αγαπημένοι.
*ο άντρας μου*
Τον αγαπώ με όλη μου την καρδιά.

Ο αδελφός μου ο Αχιλλέας,είναι πατέρας δύο πανέμορφων παιδιών. Του Αλέξη ο οποίος είναι 6 χρονών,και της Μυρτώς που είναι 4ρων χρονών.

Η αδελφή μου η Λυδία είναι 25 στα 26,έχει μια αξιολάτρευτη κόρη την Μυρσίνη. Ο πατέρας του παιδιού αγνοείται. Θα σας εξηγήσω περισσότερα αργότερα.

Η Μελίνα η κολλητή μου, είναι μητέρα 2 παιδιών του 5χρονου Μάρκου και της 3χρονης Ηλιανας καθώς είναι έγκυος στο τρίτο της παιδί ένα κοριτσάκι.

Η κολλητή μου Έφη- Ευθυμία όπως θέλετε πείτε αυτό το πλάσμα. Είναι παντρεμένη με τον Στέφανο και έχουν έναν πανέμορφο γιο τον Χρήστο και περιμένει από στιγμή σε στιγμή την κόρη της.

Η ζωή μας έχει πάρει απίστευτη τροπή,δεν το περίμενα πως θα εξελιχθεί έτσι.

Η μητέρα μου βασανίζεται εδώ και χρόνια με καρκίνο στον πνεύμονα παρόλα αυτά δεν εγκαταλείπει ούτε τον στρατό ούτε την κακία της.

Ο μπαμπάς μου,ζει στην Κρήτη και έρχεται μόνο για να δει τα εγγόνια του και εμάς τα παιδιά του.
Έχουν πάρει διαζύγιο.






Hello σταράκια μου! ❤
Τι κάνετε;
Εγώ είμαι στο χωριό μου και πλήττω.
Κοντεύει το τέλος αυτού του βιβλίου και έρχεται Book 2
Φιλάκιααααα 😚😚

Μια Νέα Αρχη💍🌹💕Where stories live. Discover now