Chapter 43

67 3 32
                                    

~2 Εβδομάδες μετά~

Αυτό που λένε πως ο καιρός περνάει πιο γρήγορα όταν είσαι με άτομα που σε γεμίζουν ισχύει. Τουλάχιστον για μένα ισχύει και με το παραπάνω. Έχει μπει Δεκέμβρης. Συγκεκριμένα 5 του μηνός.
Έχω κλείσει το γραφείο. Όλοι μου οι ασθενείς λείπουν στα χωριά τους με παίρνουν τηλέφωνο αν χρειάζονται κάτι. Όπως το λέμε εμείς οι ψυχολόγοι cyber therapy.

Ο Θοδωρής απλά ήταν ότι χρειαζόμουν για να κλείσει αυτή η χρονιά. Τον λατρεύω. Δεν πίστευα πως θα το πω ποτέ αυτό αλλά...Νομίζω πως απλά θέλω να περάσω όλη την υπόλοιπη ζωή μου μαζί του. Ναι,ναι από πάντα ήμουν οργισμένη εργένισσα αλλά πεπρωμένο φυγείν αδύνατο.
Και η Ευθυμία,επίσης είναι πολύ ερωτευμένη με τον Στέφανο. Είναι μαζί πλέον. Και εκείνος την κοιτάει στα μάτια.

ΑΝ ΉΘΕΛΕ ΆΣΤΑ ΈΚΑΝΕ ΚΑΙ ΑΛΛΙΏΣ.
Ναι είναι η κολλητή μου.
Δεν σηκώνω πολλά πολλά.

Η Μελίνα... έμαθε πριν λίγες μέρες...Πως είναι ΈΓΚΥΟΣ. Είναι τεσσάρων μηνών!Χριστέ μου. Θα γίνω νονά.
Και η κολλητουλα μου θα γίνει μαμά. Σε άλλη φάση της ζωής μου θα έλεγα πως καταστρέφει την ζωή της. Αλλά είναι 28. Επίσης είναι ερωτευμένη. Και ο Άρης. Εννοώ πως ήταν ένα συμπλήρωμα για αυτούς αυτή η εγκυμοσύνη.

[...]

"Μωρό μουυυυ..." είπα ναζιάρικα στο αυτί του Θοδωρή σε μια προσπάθεια να τον ξυπνήσω.

"Μμμ..."

"Αγαπηηη μουυυ" συνέχισα.

"Μμμ"

ΑΑΑΑ

"Ζωηηη μουυυ" Είπα μέσα από τα δόντια μοθ έτοιμη να τον βαρεσω.

"Μμμμμμ" Είπε και σκεπαστηκε με το πάπλωμα.

"ΜΟΎΞΗΣ ΑΓΆΠΗ ΜΟΥ!! μμμ και μμμ. ΣΉΚΩ ΠΉΓΕ 2 Η ΏΡΑ!!"

Υστέρω...

"Καλημέραα και σε σένα Μωρακι"

Είπε με γουρλωμένα τα μάτια.

"Χαχαχα"

Γελάσαμε μαζί και ξαπλώσαμε μαζί και με φίλησε στο μέτωπο.

"Λοιπόν σήμερα λέω να σαπισουμε στον καναπέ μαζί με τους φίλους μας"

"Φίλους μας εννοείς τις κολλητές σου,τον Στέφανο,τον Άρη,τον Αχιλλέα,την Έλσα και το μωρό;"

"Ναι γιατί σε χαλάει. Είμαστε τρελό παρεακι"

"Όχι βέβαια τους λατρεύω όλους. Αλλά πιο πολύ λατρεύω εσένα"

"Σαγαπω"

Με φίλησε απαλά.

"Πρέπει να πάμε να πάρουμε στολίδια,δέντρο κλπ να στολίσουμε"

Μια Νέα Αρχη💍🌹💕Where stories live. Discover now