Ο καιρός περνάει πολύ γρήγορα,είμαι ήδη 6 μηνών και νιώσω σαν μπάλα του μπάσκετ. Βασικά,της μοιάζω. Αυτό το παιδί έχει απλωθεί σαν χταπόδι. Σήμερα θα πάμε να διαλέξουμε τα έπιπλα για το δωμάτιο της. Ανυπομονώ! Και για τα ρουχαλάκια και για όλα. Αχχ ακόμα πιο πολύ ανυπομονώ να την κρατήσω στην αγκαλιά μου. Μέχρι τότε ανυπομονησία για μια μπουγάτσα και ένα μιλκο!
Τι; τρώω για δύο!
"Θοδωρή! Σήκω να ντυθείς! Δεν θα το ξαναπώ!"
"Τώρα τώρα! Άντε ντύσου και σηκώνομαι στο υπόσχομαι!"
Μαρεσει που του φωνάζω ενώ εγώ είμαι ακόμα με τις πιτζάμες. Είμαι τέλη Μαΐου και έχει αρχίσει για τα καλά η ζέστη. Πολύ νωρίς ρε παιδιά!
Πήγα να ντυθώ. Φόρεσα ένα λευκό απλό φόρεμα με διακριτική δαντέλα και από κάτω απλές μπλε - τζιν εσπαντριγιες.Η κοιλιά φαίνεται για τα καλά.
Νιώθω τις κινήσεις της. Έχει πολλή δύναμη και αν κρίνω από τις κλωτσιές και πολλά νεύρα. Φτυστη η μαμά.Πήγαμε σε 3 μαγαζιά και δεν βρήκαμε απολύτως τίποτα που να μας έκανε το κλικ. Στο 4ο μαγαζί όμως...βρήκαμε ακριβώς αυτό που θέλαμε. Έχουμε ήδη βάλει μια υπέροχη ταπετσαρία στο δωμάτιο της. Έτσι είναι ολοκληρωμένο.
Εγώ πάντως το βρίσκω αξιολάτρευτο.
Αύριο θα έρθουν να μας το εγκαταστησουν.
Αχχ κοντεύει ο καιρός θα κρατήσω στα χέρια μου το μωράκι μου.Ξαφνικά χτύπησε το κινητό μου.
"Ναι; Έλα Άρη! Τι έγινε;"
"Τι έγινε;" Είπε ο Θοδωρής.
"Τι; ναι ναι ερχόμαστε!"
"Τι έγινε; που ερχόμαστε;"
"Γεννάει η Μελίνα πάμε στο νοσοκομείο!"
"Αλήθεια; ναι ναι πάμε!"
Φτάσαμε μέσα σε 10 λεπτά.
Συναντήσαμε τον Άρη."Άρη!"
"Αχ ήρθατε!"
"Εε τι έτσι θα σε αφήναμε;"
"Μπορείς να πας για λίγο μέσα μαζί της;"
"Ναι φυσικά!"
Πήγα μέσα στο δωμάτιο που την είχαν.
"Μελινακι μου;"
"Φοιβηηη..." Είπε ξεψυχισμενα.
"Πώς είσαι;"
"Ποναωω!"
"Γιατί δεν έχεις μπει για τοκετό ακόμα;"
"ΓΙΑΤΊ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ Ο ΓΙΑΤΡΌΣ ΤΟΝ ΠΑΊΡΝΕΙ ΚΑΙ ΓΈΡΝΕΙ"
YOU ARE READING
Μια Νέα Αρχη💍🌹💕
Teen FictionΗ Φοίβη μετακομίζει μόνιμα στην Αθήνα από την Κρήτη. Η μητέρα της παίρνει μετάθεση όντας στρατιωτικός παίρνει μετάθεση εκεί. Πολλές ανατροπές και αλλαγές θα υποστεί στην ζωή της. Γνωρίζει διάφορα άτομα αλλά ένα είναι αυτό που έμελλε να είναι το πεπρ...