Γύρισα σπίτι δυστυχώς,δεν μπορούσα να κάνω και κάτι άλλο. Άντε πάλι τα ίδια από την αρχή. Μόλις άνοιξα την πόρτα είδα το δίδυμο φωτιά καθισμένο στον καναπέ και έβλεπαν...ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΙΣΤΟΡΊΕΣ?!?!?
Αχ όσο πάει χειροτερεύει η κατάσταση τους. Σχολίαζαν κιόλας! Άκουγα σχόλια του τύπου 《μα αφού είσαι χαζή》,《Τι κάνεις εκεί μωρή》. Αν είναι ποτέ δυνατόν,εντάξει ο Άγγελος είναι 18 χρονών, η μάνα μου? Στρατιωτικός πράγμα!
"Μπα,μπα για δες ποια γύρισε" είπε ειρωνικά ο Άγγελος.
Και συνέχισε.
"Πώς έτσι νωρίς?
"Μου λείψατε" είπα γεμάτη ειρωνεία και νεύρα.
"Να κοιτάξεις τα νεύρα σου" λέει και η μάνα μου.
Ήθελα να ήξερα ποιος τους βάζει να μου ανεβάσουν την πίεση.
"Χαχα Καλό Κλειώ"
"Χαχα ναι είστε εκπληκτικοί κωμικοί,και οι δύο,μπράβο μπράβο" είπα με ένα ειρωνικό υφακι και χειροκροτουσα αργά.
"Μας δουλειές Φοίβη?" Είπε η μάνα μου με ύφος.
"Όχι βέβαια, πάντα γελούσα με το τσίρκο, ΚΑΙ εσείς δεν έχετε μεγάλη διαφορά."
Είπα,και απλά άρχισα να πηγαίνω πάνω,η μάνα μου έφυγε για μια δουλειά είπε. Στα μισά της σκάλας μου φώναξε ο Άγγελος.
"ΦΟΊΒΗ"
"Ναι?"
"Με αγαπάς?"
"Δεν ξέρω Αγγελε, σε αγαπάω? Πόσο μπορεί να αγαπάω έναν αυταρχικό κλώνο της μάνας μου"
"Φοίβη" είπε και με μια κίνηση ανέβηκε τις σκάλες και με άρπαξε και με κατέβασε πάλι στο σαλόνι.
"Αγγελε τι κάνεις? Δεν είμαι σάκος"
"Είμαστε μαζί ή όχι? Γιατί φέρεσαι έτσι?"
Δεν είπα τίποτα απλά πλησίασα ηνία εξωπορτα και την άνοιξα
"Όχι." Είπα απογοητευμενη "Όχι Αγγελε,και ξανά όχι, εγώ δεν ήμουν αντικείμενο εκμετάλλευσης ΠΟΤΈ με ακούς? ΠΟΤΈ! Και δεν έχω σκοπό να γίνω. Δεν έχει γεννηθεί ακόμα άνθρωπος που θα ελέγχει κάθε μου κίνηση και θα με κάνει να νιώθω περιττή,και αν εσύ δεν είσαι εντάξει με αυτό Λυπάμαι, αλλά δεν πρόκειται να αλλάξει."
"Ρε Φοίβη" είπε και έκλεισε την πόρτα και με τράβηξε από τον καρπό.
"Δεν...δεν ήθελα να σε κάνω να νιώθεις έτσι,απλά ήθελα να σε προστατέψω"
"Αγγελε λες ψέματα?"
Έσκυψε το κεφάλι.
"Αγγελε!"
"Φφ, εντάξει η μάνα σου με απείλησε πως αν δεν σε πιέσω και δεν σου αποδείξω ότι τα καπρίτσια σου δεν περνάνε σε όλους, θα...Θα έκανε τα πάντα για να χωρίσουμε."
"Τι? Αγγελε σοβαρά?"
"Στο υπόσχομαι"
"Καλά αυτήν θα την κανονίσω εγώ,αλλά προς ενημέρωση σας σε περίπτωση που δεν το καταλάβατε το σχέδιο σας απέτυχε παταγωδώς"
"Το κατάλαβα"
"Είσαι ξεφτίλας"
"ΔΕΝ ΉΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΙ ΧΆΣΩ"
"Έλα σε πειράζω, σαγαπαω ρε βλακα"
Με αγκάλιασε "Και γω σαγαπω"
😍😍😍😍 ΜΕ μισείτε το ξέρω.
YOU ARE READING
Μια Νέα Αρχη💍🌹💕
Teen FictionΗ Φοίβη μετακομίζει μόνιμα στην Αθήνα από την Κρήτη. Η μητέρα της παίρνει μετάθεση όντας στρατιωτικός παίρνει μετάθεση εκεί. Πολλές ανατροπές και αλλαγές θα υποστεί στην ζωή της. Γνωρίζει διάφορα άτομα αλλά ένα είναι αυτό που έμελλε να είναι το πεπρ...