😈
Брайън
Нямах друг вариант. Трябваше да й помогна, а само това можех да измисля. Мразя, когато трябва да наранявам някого. Особено жени. Но трябваше.
-Харесва ли ти закуската?-попитах
-Да, много е вкусно.
-Какво ще правиш днес?
-Не знам, предполагам, че ще чета нещо иии ще чакам смедващото хранене.
-Хах- засмях се- не си затворник, нали знаеш? Можеш да излизаш, когато си поискаш, просто трябва да ми казваш, за да знам дали да излизам с теб.
-Да.. но за сега предпочитам да съм сама.- каза тя, усмихвайки се.
-После ще дойда да ти сменя превръзката. На крака имам предвид.
Мелани се засмя. Много беше сладка, когато се смееше. Понякога за 19 годишна изглеждаше като много малко бебе, което беше супер сладко.•••
Влязох в стаята й, за да й погкедна раната. Бяха минали няколко часа, откакто се беше събудила и последно видях раната й. Беше доста по-добре, но все още искаше грижи, а тя с нейната дарба... за никъде беше.
Нямаше никого в стаята, но се чуваше звукът от душа, когато някой се къпе.
Боже толкова исках да я видя гола. А какво исках да й направя.. тези порочни мисли се въртяха в главата ми от мига, в който я видях. Няше ден, в който да не мислех за нея- как а пазя, как я защитавам, как я.. чукам.
Бях се отнесъл в мисли и съвсем не чух кога Мел беше излязла от банята.
-Не знаех, че ще идваш сеха- каза тя- Радвам се, че ще ми помогнеш. Не знам какво щях да правя, ако бях сама.
-За нищо. Ако искаш да те оставя да се облечеш и да се оправиш. Мога да дойда после.
-Не, не , не, ако може сега, защото от водата много ми щипе. Наистина, не се издържа просто.
Тялото й беше покрито с хавлия, а ехидната й усмивка ме изяждаше от вътре. Толкова много я исках. Едвам се сдържах през тези 2 седмици, откакто бяхме заедно. Тоест- откакто я пазих.
Отидох да взема аптечката. Когато се обърнах ,тя беше седнала на леглото и ме чакаше. Бедрото й беше извън хавлията, за да мога да я превържа. Коварното бе, че разкриваше толкова много от плътта й, че караше панталонът ми да стане тесен.
-Така добре ли е ?- погледна ме тя с най-невинния си поглед.
-Да, просто не го пипай, за да не стане по-зле, ок? -приближих се повече до нея и седнах до краката й.
Превързах я добре. На моменти мърдаше и очевидно много я болеше, но трябваше да свърша работата.
-Благодаря!
-И аз ти благодаря..
-Но за какво?- попита тя.
Не отговорих. Нямаше нужда да отговарям. Бавно я поставих да легне на леглото като целувах врата й. Тя беше хванала хавлията си здраво и явно не искаше да я пусне.
-Защо не махнем това?- попитах и посочих към хавлията.
-Малко ме е..
-Срам? Няма от какво, Мел. Дай на мен.
Нежно отместих ръцете й от плата, който покриваше тялото й. Можех да видя как кожата й настръхва. Беше уникална гола. Имаше толкова красиво тяло, толкова изваяни извивки. Сигурно всеки един мъж би бил в краката й.
Невинният й поглед ме караше да се надървя още повече, затова продължих с целувките си. Слязох малко по-надолу към божествените й гърди и започнах да ги целувам.
Бяха уникални! Тя беше уникална!
Толкова се бях възбудил, че не можех повече да се сдържа. Спуснах ръката си към женствеността й и започнах да си играя с нея с пръсти. Много се беше намокрила. Тялото и започна да се гърчи под моето, което ми припомни, че още бях с дрехи. С един замах свалих тениската си и малко с нейна помощ успях да събуя дънкито и бельото си.
Нежно, но бързо вкарах пръст в нея. Много исках да я изчукам, но мислех, че ще е по-добре да проверя как е там долу и, по дяволите, освен, че беше много мокро, беше и много тясно.
Приготвих се да вляза в нея. Започнах да го търкам в нея, за да се намокри. Даже имах чувството, че ще свърша още преди да съм правил секс.
-Брайън.. чакай... трябва да ти кажа нещо... а-аз... не съм...
-Мел?! Девствена ли си?!
-...
Почувсвтах се странно добре. Тя искаше да се отдаде на мен. Това малко променяше плановете ми.
-Добре, ще бъда внимателен.
Леко го вкарах. Нямаше нужда да го мокря допълнително. Виждах колко много й харесва, но в същото време усещах как се стяга, защото си мисли, че ще я заболи. Най-вероятно щеше, затова трябваше по-бързо да действам.
С един тласък го вкарах целия. Мелани за момент изпищя, но щом почнах да се движа в нея, по лицето й видях, че болката й бързо беше заменена с наслада.
И точно това беше моята награда. Чуках момичето, което.... което.. харесвах. Тя беше различна от всичките и всичко, което сега бяхме направили беше по-хубаво, по-страстно и по-запомнящашо се.
•••
😈😈😈
YOU ARE READING
Protect me/Save me
Romance#2 - българия 10.08.2021 #1- action 02.01.2019 #1- тийн 04.01.2019 В свикналия за нас свят, където всичко изглежда нормално, се случват неща, за които не всеки знае и не всеки ТРЯБВА да знае. Мелани е едва на 19 години, когато се среща с най-голямот...