Брайън
До мен спеше най-красивото момиче в Маями, която беше моя. На лицето й имаше малка усмивка, най-вероятко от това, което бяхме преживяли снощи- як секс. Беше девствена и естествено не можеше да правим кой знае колко по-специални неща. Под специални имам предвид диви!
Боже, как може да си мисля такива неща! Дали не беше грешка това, което се случи? За нея, за мен? Поне знам, че ме желае.
Въпросът е- аз искам ли я?Мелани
ПРАВИХ СЕКС ЗА ПРЪВ ПЪТ! Боже мили! Колко невъзможно и някакси страшно ми се струваше, но щом той ме докосна всичките ми тревоги си отидоха. Нямам идея какво трябва да означава това за мен? За него най-вероятно беше просто секс. Даже за една нощ сигурно.
Ами ,ако баща ми разбере??Брайън
Правех това, което трябваше да направя всяка сутрин- да й направя закуска, да сервирам кафе заедно с нея и да я направим една хубава сутрешна тренировка.
6 часа? След снощи едва ли ще има дили да стане в толкова, а и кракът й още не е оздравял. Защо ли са й изобщо тези обучения. Та тя няма да може да се защити сама, ако стане нещо. Но баща й. Глупак. Той сам ще я погуби. На мен ми отне години, докато се науча да се самоотбранявам, а за момиче- да не говорим!
Ще стане като със Стела...
Оставих закуската, докъдето бях стигнал и легнах на дивана във всекидневната. Не смятах да спя, просто да си почина и да помисля малко. Не само за снощи.. за всичко.Мелани
Събудих се от мисълта за снощи. Беше мрачно навън, даже не бях усетила кога е станало 8 часа. Брайън беше споменал за тренировка днес. При мисълта за него инстинктивно се обърнах към мястото на леглото ми, където би трябвало да спи, но го нямаше. Не съм и очаквала да го има всъщност. Справих се ужасно. Ох ,какво ужастно като той само мен чукаше, не аз него. Ох, (на втора степен) определено не разбирах от секс.
Повъртях се известно време още в леглото, но реших да стана до кухнята за чаша какаово мляко. Тук, в Маями, навсякъде продават бутилирано какаово мляко, което според мен е страхотно. Повече ми харесваше от кафето.
Когато слязох, видях оставени чинии до котлона, направено кафе. Абе ,по всичко личеше, че някой е искал да направи закуска, но не я е довършил. Брайън.
Поогледах се и го видях на дивана в хола. Спеше. Изглеждаше като малко бебе. Помислих си.. просто наистина за миг си помислих дали да не отида да легна при него. Дивана не беше направен двама да лежат едновременно, но ако леко така... легнех малко ... върху него...
Какво ли щеше да си помисли той?? Колко жалка ли щях да изглеждам.
Отидох до стаята си и изкарах едно одеало и го завих. Днес, въпреки че бе края на лятото, се очертаваше да е студен ден. Бях седнала до него и го гледах дълго време, когато и аз най-накрая се унесох.
YOU ARE READING
Protect me/Save me
Romance#2 - българия 10.08.2021 #1- action 02.01.2019 #1- тийн 04.01.2019 В свикналия за нас свят, където всичко изглежда нормално, се случват неща, за които не всеки знае и не всеки ТРЯБВА да знае. Мелани е едва на 19 години, когато се среща с най-голямот...