Брайън
Целувах я страстно, а тя чи отвръщаше. Беше толкова секси, толкова малка в моите ръце. С дълбоки целувки се домъкнахме до дивана в хола, където я поставий да легне и аз легнах върху нея. Целувах устните й, но реших да пробвам да отида по-надолу.
Целувах врата й, даже го облизах, после слязох още и стигнах до копчетата на нощницата й- без да се замисля я разкъсах и копчетата се разпиляха навсякъде.
-Брайън...- простена тя- Беше любимата ми..
-Ще я запомнеш с добро.- казах с леко дрезгав глас.
Когато скъсах нощницата й, хубавите й гърди излязоха наяве. Бяха много хубави- нито много големи, нито малки- страхотни. Започнах да ги стискам и да ги облизвам, все едно ядох сладолед. Погледнах към нея и можех да видя удоволствие й- стенеше и мъркаше даже под моето тяло. Дойде ми идея, докато си играя с циците й, да проверя как е долу- спуснах ръката си и отместих бельото й на една страна. Беше мокро, много мокро. Тя почна да се гърчи, заради пръста ми, който вече си играеше. Исках да го вкарам, а не само да я пипам, но помислих, че ще е добре направо с големия ;).
-Брайън..- чух гласчето й. Беше супер възбудена, което караше всичко в мен да полудее.
Събух се и започнах да го търкам в нея. Толкова много ми харесваше, беше мокро и още тясно, но не за дълго.
Вкарах го целия и тя изпищя, но после започнах да се движа бързо и след време викаше, но не от болка, а от удоволствие.
-Брайън- простена тя-Искам те!
Усмихнах се и продължих да я чукам здраво, докато тя стенеше и видимо се кефеше.
Когато усетих, че скоро ще свърша, излязох бавно, целунах я по бузата, за което нямам и представа защо го направих, и отидох в банята да се опрсвя. Прецених, че не е още време да показвам на какво съм способен (сексуално), все още не. Е, не е като 50 нюанса сиво, но все пак беше мисля, че втория й път, така че..Мелани
Не можех да повярвам, че отново ще правим секс. Не знаех дали той го искаше заради самата мен или заради тялото ми или затова, че семейството ми е богато. Надявам се да е първото.
Знам, че това бе едва вторият ми път, но беше уникално и всеки път ми показва нещо ново, освен нови пози хаха. (Извратеноо).
Май, казвам май, щеше да свърши или поне така усетих (какво пък разбирам аз като ми беше втория път) и затова отиде в банята. Чудех се дали да не го последвам, но чувствах някакъв известен дискомфорт долу и мислех, че е добре, да не се тикам все едно искам още. Хах, не исках да го оставя с впечатление, че съм някаква загоряла.
Мина някакво време и той се върна с кърпа, явно се беше къпал.
-Хей- каза- Как си?
-Добре- погледнах хубавото му тяло.
-Радвам се, аз ще се облека и ще трябва да отида да обиколя къщата да огледам.
-Добре.- усмихнах се и с поглед го проследих, докато можех.
Качих се в любимата ми стая и отново погледнах леглото, на което се бяха случвали някакви неща, но този път с усмивка и леко кикотене. Влязох да си взема един душ и ,когато излязох, чух изтрел и мъжки вик. Не беше на Брайън, но ми изкара ангелите и отидох до прозореца да видя какво става. Успях да видя Брайън, който държеше пистолет в ръка, и лежащо тяло до него.•••
Хора, мерси мега много за 1K! Наистина, супер мн ви благодаряяя ❤️
YOU ARE READING
Protect me/Save me
Romance#2 - българия 10.08.2021 #1- action 02.01.2019 #1- тийн 04.01.2019 В свикналия за нас свят, където всичко изглежда нормално, се случват неща, за които не всеки знае и не всеки ТРЯБВА да знае. Мелани е едва на 19 години, когато се среща с най-голямот...