Докато спах осетих нещо грапаво върху лицето ми. Когато отворих сънено очи и пипнах бузата си бях цялата в лиги.
-ДЮК! Защо ме събуждаш преди да ме е събудила алармата ми за училище!-казах като го видях как побегна към хола. Явно знае какво го чака. Изправих се и взех телефона си за да видя колко е часа. И часът е... 7: 50!!! КАКВО? Но нали си навих алармата снощи. Я да проверя. Ааа ясно. Толкова ми се е спало снощи, че вместо да си навия алармата където трябва, съм отворила калкулатора и съм написала 7: 00... Просто прекрасно. Явно ще трябва да си викам такси, защото следващият автобус е чак в 8: 30. Докато си обличах униформата за училище... да, имаме униформи, което за мен е ужасно, защото трябва да нося тази ужасна пола. Но винаги за да съм по-спокойна си слагам отдолу къси гащи. Щом се облякох си взех телефона и звъннах.
-Ало, добър ден, може ли да пратите едно такси на *адрес*?
-Изпращаме Ви веднага, до чуване.
-Чао.
Ох сега трябва да почакам, докато дойде, но ще пристигна по-бързо с него, отколкото с автобуса. Питате се защо майка ми не ме закара ли? Перфектен въпрос! Тя не може да кара кола. Страх я е, защото когато бях на 10 баща ми почина в автомобилна катастрофа и от тогава не се е качвала в кола.
Най-накрая. Таксито дойде.-Добър ден.
-Добър да е.
-До къде да Ви карам?
До *училище*.
След 10 минути
Йес. Пред училище съм. О не. Закъснявам с 15 минути! Трябва да побързам. Сега имам Английски език... на 3 етаж. Затичах се към стълбите и ги качвах колкото мога по-бързо. Спънах се няколко пъти по тях, но вече съм пред вратата. Отворих я рязко. Госпожата говореше нещо, но спря за да ме погледне раздразнено.
-Отново ли Розалина?
-Съжалявам, че закъснях госпожо. Може ли да си седна на мястото?
-Хмм, не. Излез и влез пак.
-Но...
-Казах излез и влез пак!
-Офф добре.- изпуфтях и излезнах. Тази госпожа е най-странната от всички тук. Един път ми писа 2, защото съм пишела твърде широко на дъската. Виновна ли съм, че е трудно да се пише с лявата ръка на дъската! Почуках на вратата и изчаках.
-Влез!
-Съжалявам, че закъснях за час госпожо. Може ли да влезна в час?
-Да не се повтаря. Сядай!
Тръгнах със сведена глава към познатото ми място на предпоследния чин. Седях сама, защото така ми е по-лесно да се концентрирам, но имаше нещо различно. До моето място седеше някой.
-Оо забравих да ти кажа. Днес се премести нов ученик. Нямаше свободно място, затова ще седи до теб.
Супер... дано не е толкова дразнещ колкото другите момчета от класа. Седнах до него и си извадих учебниците.
-Здравей. Казвам се Kim Taehyung. Приятно ми е да се запознаем!
Каза момчето усмихвайки се и подавайки ми ръка за да се здрависаме.
Аз погледнах към подаващата му се ръка, а после към него. Усмихнах се, като в същото време си подавах ръката към неговата. Тъкмо щяхме да се поздравиме, но си махнах ръката и го ударих зад врата.
-Не знам при вас как е, но тук не се говори в час. Сега млъквай!
YOU ARE READING
Побойничката
FanfictionРози е момиче футболистка, което трябва да избере: да защити новото момче в училището или да бъде изключена от отбора по футбол? За да разбереш прочети!❤