-Спри да поздравяваш всеки втори! Ще те помислят за луд!- изсъсках през зъби като го дръпнах от кръстещата се баба.
-Съжалявам, още се учи.- казах усмихвайки й се и тръгнах към входа на мола с бърза крачка и голямо бебе под ръчичка.
-Ее, добре дошъл в мола.- казах докато ръкомахах все едно съм метеороложка показваща хубавото време следващата седмица.
-Не е кой знае какво, но...
-Перфектно е... - каза той докато ме гледаше някакси задълбочено-... ъъ мола. Мола е перфектен. Да..- побърза да каже и бързо отиде към първият магазин, който зърна.
-Ей... изчакай ме.- както казах, голямо бебе. Щом влезнах го видях как се отправя към съблекалните с доста дрехи. Той ги пробва всичките, но никоя от тях не му отиваше. Така беше и в следващите шестнайсет магазина. В момента се намирахме в последният, а той беше в съблекалнята. Бях се замислила за нещо, докато...
Е, как е?- чух гласа му зад гърба си, но щом се обърнах...уау.
-Боже мой... - толкова е красив и.. секси. Как може да ми действа така. Изобщо защо ми действа? Да не би да го харесвам? Нее, едва ли.
-Ехоо. Добре ли си?- попита той ръкомахайки пред лицето ми.
-А? А да, добре съм.
-А какво ще кажеш за дрехите?
-Стават. Може да си ги купиш.- правих се, че не ми пука, но всъщност се надявах да си ги вземе.
-Добре. Тогава ще се преоблека и после на касата да си ги купя.
-Йес.- скокнах от радост за решението му. Осъзнах се и се направих, че нищо не е станало. Тъкмо тръгна към съблекалните когато му налетяха две кифли.
-Ей сладурче. Какво прави момче като тебе в мол пълен със самотни момичета?- попита едната като не спря да му се натиска. Ядосах се и отидох до тях. Тъкмо щях да кажа нещо, но тогава Taehyung ме хвана за кръста и ме придърпа към себе си. След това сложи другата си ръка на лицето ми като го обърна към неговото и ме целуна. ТОЙ МЕ ЦЕЛУНА!?! Това е първата ми целувка! Стоях вцепенена и не знаех какво да правя. Бях погълната от чувството на меките му и плътни устни. Бях готова да му отвърна, но тогава той се отдели като погледна към двете принцеси, на които им бяха паднали ченетата.
-Очевидно не съм сам. А сега моля да ме извините, но сме заети.- каза им той като се обърна към съблекалните все още държейки ме за кръста. По-добре, че ме държеше, защото иначе щях да припадна от това, което се случи преди малко.
-Извинявай, но трябваше да се измъкнем някак си.- изшептя той в ухото ми.
-Аха, аха.-исках да му кажа, че по-късно ще си поговорим, но още бях в шок. Изчаках го и после отидохме на касата да си вземе дрехите. Той плати, но точно преди да излезем касиерката ни спря.
-Много сладка двойка сте.
-Н-но ние не сме...
-Благодаря.- бях прекъсната от смотльото.
Гледна точка на Taehyung
Днес ми беше много забавно с Рози. След магазините отидохме да хапнем по един бургер, а после се запътихме към автобусната спирка. Този път щом се качихме имаше повече свободни места, затова седнах до нея. След известно време осетих как се обляга на рамото ми. Беше заспала. Явно се е изморила. Докато се бях загледал в нея се сетих как и текоха лигите, когато пробвах последните дрехи. Видях, че наближаваме нашата спирка и затова я събудих. Слезнахме и се запътихме към домовете си. Тя тъкмо отваряше портата, когато се затичах към нея и я прегърнах.
-Благодаря ти. Днес си прекарах страхотно.- казах въодушевен и се отдръпнах.
-И аз си изкарах добре.
YOU ARE READING
Побойничката
FanfictionРози е момиче футболистка, което трябва да избере: да защити новото момче в училището или да бъде изключена от отбора по футбол? За да разбереш прочети!❤