Dimineață *
E ora 16:32 și eu acum m am trezit pentru ca aseară adică dimineață am adormit la ora 5 pentru ca am sărbătorit succesul lui Liam .
Mă îmbrac intr o pereche de pantaloni scurți de blugi tăiați, un tricou negru scurt , o cămașă în carouri pe care am legat o de talie și în picioare am luat o pereche de converși negri simpli .
M am dat cu fond de ten , rimel , puțin blush și un luci de buze și mi am prins parul într o coada de cal.
Am coborât la parter unde am auzit sunete din bucătărie. M am îndreptat spre ușa și am ascultat discuția lui Liam la telefon .
- și dacă o sa se supere ?
-.....
- da dar totuși e sora mea .
- ....
- și cum o sa îi spun ?
- ....... ...... .
- ok, doar da mi timp ...
-.....
- nu știu 3 zile pentru pregătiri și o sa încerc sa îi și spun .
- .....
- ok Simon . Pa .
Intru în bucătărie și mă îndrept spre qiuveta pentru am lua un pahar cu apa purtându mă de parcă nu as fi auzit nimic doar ca Liam era puțin alb la fata când am intrat pe ușa.
- bro ? Ești bine ? Ești cam alb , s-a întâmplat ceva ?
- nu
- tu nu ma poți minți pe mine , sunt sora ta spune mi, ce se întâmplă ?
- uite . Nu vreau sa te superi pe mine ok ?
- ce este ?
- stai jos .
M am asezat pe scaun și l am ascultat cu atenție.
- spune ....
- pai ... știi ca ieri am fost ls Simon, domnul pe care l ai luat peste picior.
- cei drept nu am reușit, dar cum spui tu .
- mi a propus o cariera în lumea muzicii si am acceptat de aceea am sarbatorit aseară. Iar acum m a sunat sa îmi spună .......... Dar se oprește.
- ce s-a spună? Spun curioasa
- sa îmi propună sa merg în New York împreună cu câțiva băieți pentru a forma o trupa .
- și nu ai acceptat nu ? Spune mi ca nu ai acceptat . Spun și mă ridic punându mă în fata lui puțin panicata .
- îmi pare rău.
- ai 17 ani .
- și ce ?
- ce fani poți sa ai dacă nici măcar nu ești cunoscut ?
CITEȘTI
sora lui ?! //1d//f.f
FanfictionO fata normala care are un frate normal . Ce se întâmplă când el pleca pentru cariera lui și devine popular ? Ce se întâmplă cu ea și cum se va descurca mai departe în "noua ei viata" alături de fratele ei și gașca lui ? aflați dacă citiți 😊 Cele m...