După ore *
Am plecat spre casa iar pe drum m am întâlnit cu Issac care m a dus acasă
După ce am mâncat am plecat afară cu gașca și Issac care era și el în gașca noastră. După ce ne am amuzat în natura am deci sa mergem într un parc de distracții de departe . Înțelesesem de la băieți ca este în New York .
Am mers acasă unde m am îmbrăcat cu ceva simplu mi exact o bluza pe umăr neagra , o pereche de blugi Skinny și o geaca de piele neagra
Parul l am lăsat pe spate , în picioare am luat o pereche de adidasi nike negri
M am machiat simplu și am plecat din casa .Jos mă aștepta Arwen și gașca.
- mergem ?
- mai întâi, o sa fie un drum lung o sa ajungem târziu. Și trebuie sa ne organizam avem 4 mașini.
- ok . Deci ?
- Fetele mergeți toate cu o mașină ?
- nu . Spunem toate .
-ok . Atunci cum vreți ?
Dash a mers cu Harley și Tomer , Xender cu mine și Issac ceea ce nu prea îmi plăcea, Arwen a mers cu unul dintre băieți și Emm iar restul au găsit ei .
La volan era Xender eu în dreapta iar Issac era în spate.
- cam cât timp vom merge ?
- 2 ore sau 3 . Poate.
- ok . Deci ajungem seara.
- da . Un drum lung .
Am plecat din loc și mergeam pe autostrada când Xender a dar drumul la radio. Începuseră melodii cunoscute pe care le fredonam toți.
La un moment dat cântăm fiecare câte o piesa . Issac a cântat melodia " I'm the one " Xender a cântat " call me maybe " iar eu am cântat " Love yourself "
- cânți foarte frumos .
- Mersi.
- de unde ai învățat sa cânți?
- Nu am cântat niciodată. Decât când am fost la fratele meu în New York.
- și fratele tău este ?
- cântăreț.
- serios?
- da .
- Cum îl cheamă? Mă întreabă Issac.
- Liam Payne . Este într o trupa nu știu exact cum se numește.
Acum în premiera la radio Oneeeeeee Direction . Băieți? Va puteam lua interviu ?
- da . În momentul ăla am dat mai tare radioul era Liam la radio .
- prima întrebare pentru toți . Ce v a făcut sa vreți sa aveți o trupa ?
- Pai ne am împrietenit în L.A și am zis de ce nu ?
- foarte tare . Louis tu ? Ce părere ai despre melodia voastră?
- cred ca este geniala având în vedere vizionarile pe care le am avut și care încă urca .
- tu Liam ce părere ai ?
- eu cred ca este cum am zis și Louis geniala și unica în felul ei .
- o sa mai scoateți piese Harry ? Le aveți pregătite?
- nu . Nu le avem pregătite în schimb încercăm să găsim idei pentru toate .
- Zayn , Niall am o intreabare pentru voi .
- da .
- Cine a ales numele trupei ?
- Pai, eram în studio cu Simon și Kinsley și numele a fost ales de toți pentru ca ne am gândit ca în viața ne îndreptăm spre direcția acestea. Dar ajutorul cel mai mult a fost din partea ei și Kin dacă te uiți la asta mulțumim.
- Kin? Cine este ea ?
- sora lui Liam.
- Liam nu știam ca ai o sora . O putem întâlni și noi pe Kin cândva?
- Nu știu ce sa zic poate pe viitor
-Totuși ultima întrebare pentru toți, piesa a fost făcută pentru cineva anume ?
- nu . Dar presupun ca pe viitor o sa o cântăm pentru cineva special .
- mulțumim băieți. Ce ziceți sa ne cântați piesa voastră ?
- ne ar face plăcere.
Atunci la radio ei începu a fi auzită piesa lor . Era foarte frumoasa .
- Kin ? Era vorba despre tine ?
_______
CITEȘTI
sora lui ?! //1d//f.f
Fiksi PenggemarO fata normala care are un frate normal . Ce se întâmplă când el pleca pentru cariera lui și devine popular ? Ce se întâmplă cu ea și cum se va descurca mai departe în "noua ei viata" alături de fratele ei și gașca lui ? aflați dacă citiți 😊 Cele m...