cearta

2.5K 80 0
                                    

Dimineață *

Mă trezesc de dimineață la ora 6:33 și îmi amintesc ca astăzi este luni ... pff. Luni ce urat suna .

Mă ridic din pat și îl aud pe Max pe hol . Mă duc spre ușa sa aud mai bine ce zice .

- Andrew ți am mai zis .

- și spune i .

- nu. Mă crezi nesimțit ? E iubita mea . Dacă te deranjează poți sa pleci tu nu ea .

M am dus spre ghiozdan și mi am luat câteva haine îmbrăcându mă.

L am luat în spate și am ieșit pe ușa...

- nu va certați din cauza mea . Îmi găsesc alt loc sa stau . Pa Max. Spun și îl sărut scurt .

- Kiny.

- nu îmi spune așa.

- bine . Dar nu pleca.

- de ce ? Nu vreau sa provoc cearta în familie și în plus părinți tai nici nu știu ca sunt aici . Andrew are dreptate mai bine plec .

- dar nu vreau sa pleci . Te rog . Stai cu mine .

- las o sa plece .

- tu ești prost ? Spune Max nervos . Veziti de viață ta și nu o mai strica pe a mea ,bine ?

- atunci rămâneți singuri . Spune nervos și pleca .

- nu , Max , Andrew întoarcete. Nu vreau sa provoc cearta intre frați.

- nu tu ai provocat . Spune Max ucigandu l pe Andrew din priviri .

- ba da . Spune fratele lui .

Atunci Max sare la bătaie și îi da un pumn frumos în fata săracului Andrew. El nu se lasă mai prejos și se urca peste Max începând sa dea și el în fratele lui .

Am încercat sa îi despart , dar nu am putut face nimic riscam sa mă lovească și pe mine .

- BAIETIIIIII O SA CHEM POLITIA . Tip la ei.

În momentul acela se opresc respirând foarte greu amândoi. Andrew avea nasul spart și era lovit la buza . Max avea doar câteva vânătăi și puțin sânge la buza .

- vezi ? Asta s-a întâmplat doar din cauza ta ! Țipă Andrew la mine .

-nu e vina ei !tipa și Max.

-băieți! Încetați.

-era mai bine dacă nu v-a cunoșteati. Poate nu s-ar fi întâmplat asta.

În momentul acela am luat foc și i am dat o palma peste fata cu toată puterea pe care o aveam în acel moment ...

Obrazul lui avea urma palmei mele pe el . A venit amenințător spre mine dar Max s-a pus in fata mea .

-Max! Da- te! Țipă Andrew

-niciodată.

-o sa suferi pentru ea ? E doar o curva ... Cine știe cu câți s-a culcat cât a fost cu tine...

Am lăsat capul în jos încercând sa nu plâng și sa nu s-ar la bătaie.

-uite ... Nici măcar nu neaga . E adevărat. ...

Max se uita la mine și mă întreabă.

- e adevărat ?

- Cum poți spune asta?!

- uita te la mine .

Mi a ridicat bărbia cu 2 degete și s-a uitat la mine .

-e adevărat? Mă mai întreabă o data printre dinți.

-nu ... Spun o lacrima curgând mi pe obraz .

- nu mă minții...

- nu te mint spun uitându mă în ochii lui .

Atunci am simțit cum obrazul îmi ia foc . Palma lui făcuse contact cu fata mea atât de tare încât mi a întors capul în partea stângă. Iar încă o palma își făcu apariția tot din partea lui .

Am început sa plâng si i am țipat in fata cu toată puterea care am avut o

-ești un nesimțit! Te urăsc! Am plecat pe scări și înainte sa ies pe ușa am strigat la el . Nu vreau sa te mai văd niciodată! Ne despărțim !

Am plecat pe ușa trântind o . În câteva minute am ajuns acasă și am urcat la mine în camera sunandu l pe Liam

C.T

- ce vrei ? Îl aud .

Am început sa plâng la telefon fără sa spun nimic .

- surioara ești bine?

- n-n-nu

-ce s-a întâmplat ?

- vreau sa vii acasă ...

-nu pot .

-atunci vreau eu la tine .

- fa bagajele și vine Simon cu avionul lui privat sa te ia . E ok ?

-te iubesc.

-și eu surioara.

C.T.Î.

După 2 ore *

Mi am făcut bagajele și am plecat spre aeroport . Am văzut un avion pe care scria Simon Cowell . Pff câți bani putea sa aibă e vedeta ce sa mai crezi ? Pai alt ceva ce sa fie , nu arata bine pentru un fotomodel ,sa știi.

Am mers lângă avion și l am văzut pe Simon cu o pancarda pe care scria Kinsley Payne .

M am dus spre el și am dat mana cu el .

Am urcat în avion și am așteptat sa ajungem

sora lui ?! //1d//f.fUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum