serviciul

1.1K 38 2
                                    

Dimineață *

Mă trezesc de dimineață și mă uit buimaca prin camera . Mă întind puțin și merg sper baie unde îmi fac rutina . Apoi mă îmbrac cu ceva pentru facultate .

Îmi prind parul într un coc dezordonat și mă machez puțin cu : rimel , tuș și puțin ruj crem

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



Îmi prind parul într un coc dezordonat și mă machez puțin cu : rimel , tuș și puțin ruj crem .

Îmi iau o pereche ochelari și cobor în bucătărie fredonând melodia lui Chalie Puth"Attention"

Mi am făcut un sandwici cântând.

Ușa se aude cum se deschide și mă opresc din cântat.

- Poți continua . Îl aud pe Harry chicotind . Era doar într o pereche de boxeri . Parul îi era ciufulit și se întinde somnoros .

- ce avem de mâncare?

- au dormit bine cu Lea ?

- mhm. Spune somnoros .

- a rămas peste noapte?

- da . De ce atâtea întrebări ?

- nu nimic .

- ce avem de mâncare?

- ce ai de gând sa faci sa mănânci.

- o haide . Fa și tu ceva de mâncare gătești bine . Îmi spune și se ridica . Pe ușa bucătăriei intra Louis și Arwen .

- nu vreau . Ori faci ceva de mâncare singur ori nu mănânci.

- o haide babe . Știi sa gătești foarte bine . Spune și se apropie de mine cu un zâmbet cuceritor pe care îl adoram cândva.

Își pune mana pe talia mea și da sa mă sărute dar îmi întorc capul .

- ooooo. Frate ... Ai fost respins pentru prima data . Spune Louis râzând .

- de ce nu mă săruți? Nu ai fost îndrăgostită de mine ?

- nu . Te a avut doar ca pe o alinare .

- alinare? Adică?

- adica ... m ai făcut sa uit de Max prin putina iubire care mi ai dăruit o în câteva zile .

- nu îmi spune ... il mai iubești?

- nu . Tu m ai făcut sa îl uit .

- deci nu m ai iubit ?

- nu știu. Poate . Spun și dau din umeri mușcând din sandwici -ul făcut.

Își pune mâinile pe umerii mei și mă privește în ochii .

- sărută - mă. Îmi ordona

- Niciodată.

- atunci vei pleca

- unde ?

- nu mă interesează unde . Nu va știi nimeni . Privesc în bucătărie și Louis si Arwen plecaseră .

sora lui ?! //1d//f.fUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum