Mă trezesc de dimineață foarte somnoroasa ca de obicei . Mă pun pe marginea patului și mă uit în gol . Dar Liam mă trezește din gânduri.- nu ești gata ?
- e 8:24 dimineață pentru ce as putea fi gata ?
- ți am zis ieri ca o sa mergem sa ne întâlnim cu un manager în legătură cu mine .
- și de ce trebuie sa fiu și eu acolo ? Fără mine mori ?
- da ... Pentru ca ești surioara mea draga și știi cat de mult te iubesc ... Așa ca mișcați fundul în baie . Spune fratemiu' împingându mă spre baie .
Îmi fac rutina de dimineață și mă duc în camera așezându mă în fata dulapului .
- LIAMMMM!!! Tip din camera .
- cei nebuno ?
- nu știu cu ce sa mă îmbrac. Oftez și las mâinile pe lângă corp .
- off . La o parte . Liam în acțiune.
Sta și se holbează la dulapul meu mai mult decât o făceam eu. Totuși mă machiz puțin și îmi aranjez și parul pana se hotărăște el
- Aha. Ce zici de ăsta? Spune și îmi arata un tricou alb scurt cu o inscripție . Și ca tot nu te am văzut în fuste ce zici și de salopeta asta dacă sa îi spun așa. Spune și îmi arata și un fel de salopeta de blugi cu fusta
- o nu ! Eu nu port fuste .
- poarta măcar o data .
- of Bine. De dragul tău.
- super .
Iese din camera și eu mă îmbrac în hainele alese de el.
După 5 minute în care îmi tot caut telefonul sunt strigată de mama .
-Kin! Haide mai repede draga mea . Liam o sa se supere .
-imediat .
Îmi găsesc într un final telefonul în baie ne stiind cum a ajuns acolo dar nu mă interesa .
Cobor repede jos și mă încalț într o pereche de vansi albi simpli .
-sunt gata haide ți.
Am plecat foarte repede cu mașina tatei ajungând la fel de repede. Pe drum îmi ținusera toți 3 un discurs lung în care mă rugau sa nu ating nimic , sa nu scot o vorba decât dacă ma întreabă cineva ceva și sa nu fac trăsnăi.
-Eu Kinsley Juliette Payne promit ca nu o sa fac trăsnăi.
- și nu o sa vorbești decât dacă este nevoie . Spune Liam
- și nu o sa vorbesc decât dacă este nevoie . Spun și îmi dau ochii peste cap .
- și nu o sa atingi nimic . Spune mama .
CITEȘTI
sora lui ?! //1d//f.f
FanficO fata normala care are un frate normal . Ce se întâmplă când el pleca pentru cariera lui și devine popular ? Ce se întâmplă cu ea și cum se va descurca mai departe în "noua ei viata" alături de fratele ei și gașca lui ? aflați dacă citiți 😊 Cele m...