mutarea

1.7K 62 0
                                    

După 4 ani *

Trecusera 4 ani fericiți în care am fost doar eu și Arwen . Ne distram foarte bine amândouă fără băieți. Ne mutasem la o alta școala iar mai apoi la facultate . Facultatea o făceam în New York și anul acesta aveam sa mă mut la Liam . El era o vedeta internațională și mi a propus sa stau cu el și gașca așa ca am luat o și pe Arwen . Azi era ziua cea mare . Și o sa merg la facultatea lui unde merge și el .

- Arwen ești gata ?

- da . Vin acum .

- în sfârșit. Haide . Ne așteaptă mașina afară.

- haide .

Am coborât din apartament cu Arwen și ne am urcat în limuzina neagra cu geamuri fumurii din fata blocului .

În câteva minute am ajuns și ne am holbat amândouă la casa cea mare deși eu o mai văzusem.

Am intrat înăuntru unde ne a întâmpinat Simon .

- Simon!

- puștoaico! L am luat în brațe și el la fel pe mine .

- unde este Liam?

- trebuie sa vina cu băieții. Se muta și ei azi aici .

- pana acum nu erau aici ?

- ba da dar au fost în turneu și acum se întorc .

- super . Putem sa ne aranjam lucrurile pana vin ei ?

- sigur dragele mele veniți sa va arat camerele .

- bine .

Camera mea era tot în locul ei iar a lui Arwen era la parter . Am văzut camerele băieților pentru ca i a prezentat Simon și lui Arwen casa .

După ce am pus toate hainele în dulap am coborât scările iar în tocul ușii erau toți băieții mai puțin Liam . Când m au văzut toți au scăpat gentile din mana și au căscat gura ceea ce mă făcut sa chicotesc .

- băieții! Cobor eu scările și îmi trec mana prin fata lor .

- d...da . Spun toți.

- mă faceți sa rad închideți gura .

- Kin ?

- Liam?

I am sarit in brațe și el mi a răspuns la îmbrățișare.

- cât mă bucur sa te văd. Mi a fost dor de tine .

- și mie pitic .

- Liam? Ea e sora ta ?

- da Louis ea este . De ce ? Sa nu va prind ca o sa va atingeți de ea sau sa o faceți sa plângă pentru ca o sa o încurcați rău cu mine . Îi amenință el pe băieți.

- Arwen! Strig la ea sa vina .

- ce se intam. ..... OMG . Voi sunteți one direction ?.

- în carne și oase spun toți la unison.

- cred ca o sa leșin. Spune ea și era cât pe aci sa cada dacă nu o prindea Zayn .

- ești ok ? Întreabă acesta .

- d... da cred .

- eu sunt Zayn spun el și îi zâmbește.

- e eu sunt ... A...A

- ea este Arwen și este încântată de cunoștință.

- tu nu ești fana noastră? Întreabă Harry

- ba da . Dar nu așa de mult încât sa leșin și în plus ne am mai întâlnit.

- văd ca ați venit băieți. Cum a fost turneul ?întreabă Simon.

- foarte frumos .

- cred ca sunteți obosiți. Duceți va în camerele voastre .

Eu și Arwen ne am dus în bucătărie unde am făcut un tort cu înghețată de ciocolata . După ce am făcut și un suc de portocale natural am așezat totul pe masa . Am luat niște eșarfe pentru a îi lega pe băieți la ochii sa fie surpriza .

Ne am împărțit pe camere eu l am luat pe Harry si Liam și Louis iar ea pe restul .

Am intrat pentru început la Harry în camera dar nu înainte sa bat la ușă. Am intrat puțin pe ușa și l am văzut pe Harry dormind . Am zâmbit la vederea lui . Nu voiam sa îl trezesc doarmea așa de drăguț.

M am apropiat de patul lui și l am strigat din ce în ce mai tare .

- Harry !

- mmm . Încă 5 minute .

- am o surpriza .

- ce surpriza ? Spune și se întoarce cu fata la mine fiind încă în pătură.

- dacă iti zic nu ar mai fi surpriza . Puneți asta la ochii . Spun și îi dau eșarfa.

Se ridica în picioare și își arata corpul bine lucrat pe care îl are . Instant mi am amintit de Max . Am zâmbit la gândul ăsta dar mana lui Harry mă scoate din gânduri.

- Heiiii! Te mai holbezi mult la mine ?

- oh scuze nu am vrut . Îmi adusesem aminte de ceva și de asta.

-de iubitul tău?

- fostul . Dar totuși haide .

Și a pus eșarfa la ochii și l am ajutat sa coboare scările așezându l lângă Niall pe canapea .

Am mers în camera lui Louis bătând la ușă. Și el dormea .

M am apropiat strigându l de pat și dintr o data mă luat pe sus și m a trântit lângă el în pat .

-voiai sa mă uzi ? Sau sa mă trezești urat ? Spune el cu o fata caraghioasa ținându mă strâns în brațe. Pentru cine lucrezi ? Spune el jucăuși

-pentru mafia Payne spun și eu în joaca .

-atunci ar trebuii sa știe ca pe mine nu mă omoară nimeni . Deci tu ești imobilizata aici . Și vei fi torturată spune el

-stai ce ? Nu mai apuc sa spun nimic ca începe sa mă gâdile.

Hohotele de ras se auzeau destul de tare și totuși am reușit sa mă eliberez din brațele lui fugind spre ușa.

-ajutoooor am țipat râzând.

-trădătoare o am sa te prind . Spune Louis din spatele meu .

Am sărit pe canapea în brațele lui Harry care mă întreba ce se întâmplă.

Am luat perna și mi am pus o pe fata ghemuindu mă lângă Herry pe canapea . Îl puteam auzii pe Louis.

-Kin? Știu ca ești aici. Poți fugii dar nu te poți ascunde . Băieții ați văzut o ?

-pe cine ?

-pe Kin pe cine .

-de ce ?

- doar răspunde la întrebare.

-nu am văzut o .

-mmmmm Bine. Spune el aud pașii lui îndepărtându se . Am ieșit de după perne și m am uitat în jur . De odată sunt luată pe sus de Louis care era după canapea .

- Lou' gata te rog . Spun printre hohote ras .

- bine gata .

- ok acum mai e doar Liam nu ?

- da .

- perfect. Voi o sa va ascundeți și eu mă duc sa îl ud și mă ascund și eu.

- Bună idee .

Am luat o cana cu apa și am fugit la el în camera i am turnat apa în cap și am fugit la mine în camera.

sora lui ?! //1d//f.fUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum