M am ascuns repede și Liam a venit la fel de repede după mine . M a prins de solduri și m a dus în bucătărie unde a umplut un pahar cu apa și mi la aruncat în fata și încă unul turnândumi l în cap .Erau uda toată. Liam a plecat din bucătărie foarte vesel și a mers în sufragerie . Toți au ieșit inclusiv eu de unde erau ascunși prin sufragerie și l au udat pe Liam cu apa .
Am fugit toți în camera la mine și am încuiat ușa. Am luat o pe geam și am urcat pe scara de incendiu pe acoperis.
Am stat acolo foarte bine auzindu l din când în când pe Liam furios . Îi mai răspundea cu capul pe geam uneori ca sa îl enervam mai rău.
Mă plictisisem la un moment dat sa stau pe acoperiș și cum știu sa îmi țin echilibrul și sa fac giumbușlucuri am sarit pe creanga copacului din curte mai apoi pe pământ.
- Liam vino sa mă prinzi dacă poți! Sunt chiar aici ! Tip spre casa sa mă fac auzită.
-te am prins ,ești a mea . Nu mai poți scăpa acum .
Am așteptat sa se apropie mai mult punându i mana pe umăr și sărind peste el . M am cocoțat pe gard și am mers cu grija . Am sarit in copac pe creanga ridicându mă și fiind si mai sus .
- o haide mă plictisesc . Nu știi sa prinzi pe nimeni . Spun plictisita .
- Cum pana mea sa te prind zici ca ai super puteri .
- Cine spune ca nu am?
- ai !?
- nu !
- cobori ? Facem pace .
- nu prea cred .
- mergem la cumpărături.
- mmmm. ......... Bine. Arwen Liam merge cu noi la cumpărături! Strig la ea aruncându creanga de deasupra și prinzându mă de marginea acoperișului urcându mă pe el .
-înseamnă ca are bani mulți. Amândouă zâmbim și batem palma .
O ajut pe draga mea prietena sa coboare și cobor și eu sărind.
- în ce m am băgat. Spune Liam noi râzând
- succesc cu ele frate. Spun băieții
- voi veniți cu mine .
- nici gând. Nu stăm cu orele după ele .
Cat timp ne am îmbrăcat noi a făcut cumva Liam și i a tarat și pe restul .
După ore petrecute în mall am avut parte de distracție pe cinste . Mai ales când ne am jucat de a vatea ascunselea . Știu ca pe Niall la oprit un polițist. Era foarte speriat nu știa ce făcuse dar a vrut doar o poza cu el . Harry a probat toate sutienele din magazine la fel și Louis. Louis a și ieșit cu o pereche de lenjerie pe cap și mai multe sutiene atârnate , Noroc ca aveau alarma . Am luat chiar și un reportaj . A fost foarte distractiv cu ei .
La masa ne am prostit toți cu mâncarea a fost o zi inimaginabila
După orele petrecute în mall am mers acasă unde ne a întâmpinat Simon cu un video .
- am văzut ca v ati distrat. Spune Simon râzând. Harry nu știam ca Îți sta așa bine în sutien . Și ție la fel Louis
- oh. Ai văzut reportajul . Spun băieții stânjeniți.
- sa știți ca ar trebuii sa fiți mai atenți la cei cu camerele .
- așa o sa facem .
- uitați video ul .
După ce am văzut toate porcăriile pe care le am făcut am ras de noi înșine. Mai apoi am mers și la culcare
CITEȘTI
sora lui ?! //1d//f.f
FanfictionO fata normala care are un frate normal . Ce se întâmplă când el pleca pentru cariera lui și devine popular ? Ce se întâmplă cu ea și cum se va descurca mai departe în "noua ei viata" alături de fratele ei și gașca lui ? aflați dacă citiți 😊 Cele m...