Dimineață *Mă trezesc de dimineață în casa cea noua mă îndrept spre baie unde îmi fac rutina de dimineață.
Îmi iau niște haine basic, o bluza neagra simpla si o pereche de pantaloni de trening iar pe deasupra o camasa in carouri
In picioare îmi iau o pereche de ghete simple și îmi las parul pe spate .
Mă dau cu fardurile mele cele mai folosite : rimel, tuș și ruj nud și ies din camera mergând sper bucătărie. Cobor scările și mă uit în frigider unde nu era nimic decât câteva fructe aruncate și o cutie de lapte .
Am aruncat cutia goala de lapte la gunoi și am spălat un măr pe care l am mâncat . Mi am luat batista roșie cu negru la gura și șapcă cât și un pistol pentru orice eventualitate
Am ieșit afară și am chemat un taxi care m a dus la cea mai apropiata facultate de aici. Era la 15 minute distanta cu mașina deci jumătate de ora pe jos .
Am plătit și am mers sper facultate cu privirile sper mine . Nu voia sa îmi dau jos șapcă nici batista pentru ca totuși nu vreau sa îmi afle acum cineva identitatea .
Am mers înăuntru unde am găsit ușa pe care scria " secretariat " am intrat fără sa bat și se pare ca tipa care nu avea mai mult de 25 de ani se saruta cu directorul presupun pentru ca era destul de bătrân și insigna din piept pe care scria " director " îl dădea de gol .
Am tușit puțin stricându le sărutul romantic și imediat directorul a plecat .
- Bună ziua ! Îmi spune
- Salut!
- ia loc .
M am așezat pe scaunul din fata biroului ei .
- scuze pentru .... Nu o las sa termine căci spun
- as vrea sa mă înscriu la facultatea aceasta .
- sigur. Se ridica ducându se lângă biblioteca de lângă birou și ia dosare . Ținută ei era una indecenta pentru locul unde lucrează din perspectiva mea .
Purta o rochie de o palma peste fund mov și în picioare niște sandale cu toc înalt aurii. Era machiata în exces și avea niște ochelarii pe birou presupun ca pentru vedere .
Parul îi era desfăcut și blond iar ochii îi erau căprui foarte deschis.
Se așează cu dosarele dinou jos pe scaunul ei și le răsfoiește.
- semnează te rog aici și aici . Spune arătându mi 2 foi diferite.
Le am luat în mana citindu le cu atenție. Pe prima spunea cum trebuie sa te comporți așa ca am semnat deși era detenția pedeapsa încălcării manierelor . A doua explica cum trebuie sa te îmbraci pentru fiecare zi . Mai exact o uniforma speciala care cuprindea pentru fete : o fusta mov și o cămașă aurie iar încălțările trebuie sa fie aurii . Facultatea aceasta era una stricta din punctul meu de vedere pentru faptul ca dacă nu purtai peruca blonda ca fata nu aveai voie în facultate.
- asculta pisi . Cred ca este destul de ridicol faptul ca fetele trebuie sa fie neapărat blonde nu ca nu as fi dar este foarte ne drept și în legătură cu uniforma este cam demodata .
- trebuie sa vorbesc cu directorul pentru asta . Ea ridica telefonul de pe birou și apelează un număr. După 5 minute de vorbit închide iar pe ușa intra directorul .
- domnișoara este inadmisibil faptul ca nu vrei sa respecți. ...
- o te rog . Vrei sau nu sa mă primești?
CITEȘTI
sora lui ?! //1d//f.f
FanfictionO fata normala care are un frate normal . Ce se întâmplă când el pleca pentru cariera lui și devine popular ? Ce se întâmplă cu ea și cum se va descurca mai departe în "noua ei viata" alături de fratele ei și gașca lui ? aflați dacă citiți 😊 Cele m...