Soarele cu care nu mă înțeleg bine dimineață vrea sa mă trezească dinou și reușește.Mă trezesc din pat și mă întind puțin pentru a mă îndrepta. Merg la baie unde mi am făcut rutina de dimineață. M am îmbrăcat cu ceva normal pentru prima zi . Mi am luat o bluza gri călduroasă pentru vremea de afară. O pereche de blugi negri simpli și o geaca de piele neagra . O căciulă ca bluza și o pereche de tenesi albi .
Am ieșit din camera fredonând o melodie care îmi răsună prin cap și dansând ajungând pe scari pana la parter . Am intrat în bucătărie dansând și încă fredonând.În bucătărie nu era nimeni .
Dansam în ploaie , ploaie de vara
Se înseninează când mă săruți tu .Acel moment când ne am fotografiat , ai apărut total neprogramat din prima zi atracție fatala . Îmi place când mă suni în mod neașteptat. Îmi place când mă cerți ca am întârziat . Tu faci spectacol într o zi banala .
.....
Dansam în ploaie , ploaie de vara Se înseninează când mă săruți tu . Dansam în ploaie , ploaie de vara se înseninează când mă săruți tu ...
În acest timp cântăm cu o lingura pentru cafea în mana așteptând sa se facă cafeaua .
- bravooo.... Mai avem un cântăreț. Spune Simon care habar nu aveam ca este acolo .
Mi am pus mâinile la gura când l am văzut pentru ca m am speriat de el dar și pentru ca mă auzise cântând și eu nu cant bine ... Nu am cântat niciodată în fata cuiva decât în fata lui Liam când eram mici și ne prosteam și pe vremuri cu prietenii
- ar trebuii sa Îți facem și ție un concert ... Ce zici ? Spune sorbind din cafea și dând pagina revistei pe care o citea.
- te rog ... Nu spune nimănui cât de patetic cant . Mă milogesc eu de el .
- ce ?! Spune râzând. Cânți genial. Spune destul de tare.
- shhhh te poate auzi oricine . Te rog nu spune nimănui. Te rog .
- bine rămâne secretul nostru.
- Mersi Simon spun și vreau sa îl iau în brațe dar ridica degetul spunând
- dar ....
- pffffff. Mereu exista un dar , nu ?
- cam așa
- ce vrei ?
- vreau sa înregistrezi o piesa ... O sa o facem virala pe internet și o sa fi ... cântăreața misterioasa . Nu o sa apari decât mascata .
-Dar eu nu am voce.
- ba da . O sa fie ceva genial . O sa fi virala . Spune țipând. I-am pus mana la gura repede . Dar era prea târziu. Pe ușa bucătăriei intra un Louis și un Liam întors cu susu-n jos . Își trece câte o mana prin par căscând și ducându se la cafeaua pe care am făcut o punându și în cana și sorbind . Liam îmi ia căciulă și îmi distruge puțin coafura perfecta...
CITEȘTI
sora lui ?! //1d//f.f
FanfictionO fata normala care are un frate normal . Ce se întâmplă când el pleca pentru cariera lui și devine popular ? Ce se întâmplă cu ea și cum se va descurca mai departe în "noua ei viata" alături de fratele ei și gașca lui ? aflați dacă citiți 😊 Cele m...