iubita lui .

1.5K 52 8
                                    

Mă ridic de pe tricoul lui Harry știind ca îl udasem cu lacrimile mele .

Trecuse jumătate de ora și doctorul iese intr un final din salonul acela .

Mă ridic în picioare și doctorul se uita la fiecare în parte .

- doctore... Spune mi ca e bine . Te rog spune mi ca e bine . Spun începând sa plâng. Înainte sa mă prăbușesc jos Harry mă prinde și mă tine în brațe.

- doctore... Cum se simte ? Întreabă Liam

- ție ce îți pasa !? Mă rastesc la el .

Doctorul oftează.

- este în coma . Spune doctorul.

- nu ... Nu. Nu te rog ... Spune mi ca e doar o gluma proasta

- îmi pare rău domnișoară. Puteți sa intrați la el pe rand .

- du te tu . Îmi spune Arwen .

Mă uit la toți cu ochii în lacrimi și îmi fac curaj sa intru . Deschid ușa și îl văd pe pat . Avea fata palida și stătea fără vlaga acolo .
Mi am tras un scaun lângă el și l am privit . I am luat mana în a mea .

- știu ca mă auzi . Stai aici pe patul ăsta fără sa deschizi ochii . Nu îmi găsesc cuvintele sa spun tot acum . Te am iertat deja pentru ce ai făcut deși m ai dezamăgit foarte tare atunci . Vreau sa știi ca ai fost prima persoana pe care am iubit o cu adevărat și la care am ținut foarte mult . Îmi pare rău pentru certurile care au fost din vina mea . Și vreau sa știi un singur lucru. Te iubesc vreau sa te trezești și sa ma ți în brațe. Vreau sa mă aperi în continuare cum o făceai odată și poate sa o luam de la capăt.

Pov Max

Vedeam doar negru ai o auzeam pe Kin cum vorbește cu mine . Și eu o iubesc și regret ce am făcut eram prins de gelozie și regret absolut totul . Dar nu pot sa îi spun acum . Vreau sa rămânem în continuare prieteni.

- te rog . Trezeștete te . O aud spunând și plângând. Voiam sa mă trezesc dar nu puteam . Tot ce incercam să fac era în zadar .

Ușa se aude deschizându se dinou .

Pov Kinsley

Usa se deschide și pe ea intra Harry și Niall.

- Hei! Îmi spun ei amândoi.

- cei ?

- Nu vrei sa mergem acasă?

- nu. Nu vreau sa mai stau cu Liam în aceeasi casa .

- te rugam . Îți promitem ca nu o sa mai ai de a face cu el .

-bine . Dar o sa mă întorc la el .

- bine . Acum haide .

După o săptămână *

Sunt la spital dinou lângă Max . Veneam pe fiecare zi și cu Liam nu am mai vorbit .

De odata îl văd pe Max încercând sa se miște.

- Max? Max ? Spun speriata dar și fericita ca se trezește

Ies afară sa chem doctorul și aștept sa iasă de la Max din salon .

După 5 minute iese din salon.

- doctore ? S-a trezit?

- da . Este bine acum . Puteți intra sa îl vedeți.

Intru sfios în salon și îl văd privindu mă.

- Hei! Spun zâmbind

- Hei! Îmi spune si el.

- mă bucur ca te ai trezit .

sora lui ?! //1d//f.fUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum