Lume cruda

1.7K 61 0
                                    

- Kin ? Era vorba despre tine?

- da ... Era Liam , și prieteni lui .

- cât de tare și au deja piesa.

- băieți?

- da .

- ați luat ceva de mâncare sau de băut?

- nu .

- și eu ce fac acum ?

- ne oprim undeva ? Întreabă Issac.

- da . Mă duc eu la o benzinarie cu Kin .

- nu lasă mă duc eu . Tu umple rezervorul .

- nu e nevoie . Se cearta ei

- băieții! Băieți? Puteți rămâne amândoi aici . Deci ? Vreți ceva ?

- un energizant . Spune Xender

- tu Issac?

- o cafea cu lapte .

- vin imediat . Alt ceva nu mai vreți?

- nu mulțumim .

Am plecat spre benzinarie și m am uitat înapoi vrând sa văd dacă nu cumva se cearta . Nu îi înțeleg pe băieții ăstia doi . Adică nu as fi împreună cu niciunul .

Am luat cafeaua , energizant ul și ceva de rontait cât și ceva dulce . După ce am plătit am ieșit afară și i am văzut cum dat mana unul cu celălalt ceea ce mi s-a părut ciudat pentru ei . După mi au zâmbit și ne am urcat în mașină.

Pov Issac .

- frate? Tu nu vezi ca nu îi place sa ne certam ?

- ce vrei sa zici ?

- lui Kin . Mereu se supara pe noi când ne certam .

- și ce vrei sa facem ? Amândoi o placem.

- Cine o cucerește primul pana la sfârșitul săptămânii o are sau măcar pana o sărută si ea accepta asta

- bine. Accept. Spune și da mana cu mine. O vedem pe Kin ca vine și îi zâmbim după care ne urcam în mașină și plecam la drum .

Pov Kin .

Oare Max se mai gândește la mine? Oare ..... Eu am însemnat ceva pentru el în 2 ani ?întreabă l . Mersi .

Îmi scot telefonul și îi scriu un mesaj . Vreau sa apăs pe trimite dar nu am curaj . Mă dau cu capul pe spate oftând.

- ai pățit ceva ?

- nu.

- atunci ce ai ?

- nimic . Auziți? Voi ce ați face dacă persoana de care v ați despărțit încă mai e în inima voastră?

- i as trimite un mesaj în care sa îi spun ce am simțit și as aștepta să răspundă. Spune Issac.

- dacă mi ar fi făcut ceva rău? Întreabă Xender.

- dar ... Ai vrea sa o ierți?

- nu as face o . As uita o pur și simplu .

- offff. Voi sunteți complicați rău de tot .

- ce vrei sa spui? Întreabă amândoi.

- adică voi ați fost sinceri da sa zicem ca îi dati sfatul ăsta unei perosna căreia i s-a întâmplat?

- as spune sa își urmeze inima .

- sa aibă încredere în ea si sa îi spună ce inca mai simte fata în fata .

- pff .

După o ora *

Băieți au oprit sa se duca la market și eu am rămas în mașină.

Am vrut sa îl apelez pe Max dar ceva îmi spunea sa nu o fac .

Am ieșit afară si m am pus pe iarba jos .

C.T

- Hei !

- Hei Max !

- sunt Andrew . Ce vrei ?

- sa vorbesc cu Max.

- vrei sa îl distrugi dinou .

- adică?

- după ce i ai făcut mai ai tupeu sa si suni ? Ramai dracu la treburile tale și lasă l sa își refacă viața sa fie mai fericit . Cu iubita lui e mult mai fericit acum .

C.T.Î

Mi au dat lacrimile și am început sa plâng.

- de ce toți mă urăsc? Ce la e am făcut sa merit asta? Spun încă plângând. Am intrat în mașină și mi am pus o căciulă pe fata plângând în sinea mea .

În câteva minute au venit și băieți care au vrut sa îmi dea căciulă jos .

- Kin? Serios ? Nu e vreme pentru o căciulă .

- Kin?

- Kin!

- Kin ești ok ?

Am dat din cap în semn negativ .

- ce s-a întâmplat?

Un suspin îmi suspincapade printre buze iar atunci Xender s-a dat jos de la volan venind lângă mine pe partea mea .

- Kin? Plângi?

Mi a dat căciulă jos din cap și se uita la mine grijuliu . I am sarit in brațe și am plâns pe umărul lui .

sora lui ?! //1d//f.fUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum