3

1.5K 169 46
                                    

Kızlarla tüm gece konuşmanın verdiği yorgunluk ile saat 9'a doğru uyandım. Telefonumu alıp instagramda gezindim. İnsanların tatil paylaşımlarını izledim. Esneyerek yataktan kalktım ve telefonumu iç çamaşırımın arasına sıkıştırıp üzerime sabahlığımı geçirdim. Terliklerimi giydim, odadan çıktım. Saçlarımı yukarıdan topladım ve odamdan çıktım. Ophelia ve Sara kahvaltı yapıyorlardı. İç çamaşırımın arasına sıkıştırdığım telefonumu çıkartıp masaya bıraktım. ''Günaydın.''

Ophelia gülümsedi. ''Günaydın.''

Sara kafasını sallayarak telefondan birkaç saniye kafasını kaldırdı. Daha sonra tezgaha gidip kahve makinesine tekrar bastım. O sırada kendime tabak çıkartıp buzdolabına gittim. Biraz süt çıkartıp bir de yoğurtlarımdan birini çıkardım. Granolamı çıkarttım. Hızla kaseme her şeyden koydum. Ivır-zıvır dolabından fıstık ezmeme baktım. ''Fıstık ezmem nerde?''

''Jessica onu gece yiyordu.''

Gözlerimi devirerek dolabın kapağını kapattım ve sinirli bir şekilde Jessica'nın odasına girdim. Yatağın alanda kavanozu kapalı bir şekilde durduğunu görünce tekme attım. Mırıldanıp diğer yöne döndü. Kavonuzu alıp mutlu bir şekilde mutfağa dönerken Sara konuştu. ''Bugün işe gidecek misin?''

''Hayır Home-office çalışacağım. Birkaç fotoğraf onaylamam falan gerekiyor.''

Sara kafasını salladı. ''Benim bir işim var onu halledebilir miyiz?''

Kaşlarımı çattım ve nefes aldım. ''Ne işi?''

Kahve olduğu gibi fincanıma koydum ve biraz süt ekleyip her şeyi dolaba kaldırdım. Tabağım ve bardağım ile masaya oturdum. Sara telefondan mankenin üzerindeki kıyafeti gösterdi. ''Bu elbisenin bana replicasını bullacaktın. Bir de terzi işi falan var yardım etmen lazım.''

Kafamı salladım ve telefonumu açtım. ''Tamam yaparız.''

Sara gülümseyerek kendi tabağını bana uzattı ve mırıldandı. ''Biraz yemek yer misin? Gerçekten hiçbir şey yemiyorsun.''

''Bugün spora gideceğim fazla yememem lazım.''

Sara gözlerini kıstı. ''Gerçekten yeterli beslendiğini düşünmüyorum.''

Gülümsedim. ''Hepinizden iyi besleniyorum, kızlar.''

Ophelia nefes aldı ve gelen çağrıyı tekrar kapattı. ''Gerçekten bundan sıkıldım. Sürekli beni arıyor. Boşanmaktan vazgeçmeyeceğim eğer bunu düşünüyorsa?''

Ophelia'ya baktım. ''Bu büyük bir karar Ophelia.''

Ophelia bana baktı. ''Lezbiyen olmak da öyle, sen nasıl hissediyorsun?''

Sara kahkaha atarak bana döndü. ''Gerçekten korkunç bir yalan. Nasıl aklına geldi, nasıl bir zeka seninki?''

Gülümsedim. ''Karşınızda piyasanın en iyi sanat yönetmeni duruyor, elbette yalan da bile yaratıcı olmak zorundayım.''

Sara gülerek kafasını salladı. ''Doğru bak!''

Jessica içeri saçları karışık bir şekilde geldi. Ophelia ve Sara heyecanla konuştu. ''GÜNAYDIN!''

Jessica dolaptan süt çıkartıp mısır gevreğini aldı ve samimiyetsizce bize bakıp önüne döndü. Yatağına geri gidiyordu.Ophlia mırıldandı. ''Kase almadı.''

Sara ile gülümsedik. ''O genelde öyle şeyler kullanmaz.''

&

Maillerimi bir yandan kontrol ederken dudaklarımı yaladım. ''Sanırım regl olacağım. Tatlı krizim tuttu.''

Girl ThingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin