2

1.8K 164 145
                                    

İçeri girdiğimizde kardeşlerimin hepsi oradaydı. Loren beni görünce ellerini kaldırdı. "Ah benim sevgili kardeşim!"

Loren'e samimiyetsizce gülümsedim. Biliyorum, kardeşlerimi sevmem lazımdı ama onu sevemiyorum. İlk onunla evde kaldığımızda ben 8 o 12 yaşındaydı ve bu kalp onu sevmek için gerçekten büyük bir çaba harcadı. Olmuyordu. Gizlice kafasını vazoya sokmaya çalışmıştım. Ve şimdi evli ve çocuklu bir şekildeydi.

"Nasılsın Loren?"

"Evli ve çok güzel tatlı bir kızım var."

Samimiyetsizce gülümsedim. "Harika. Hayatın çok eğlenceli."

Loren elini ağzına koydu. "Aa, yoksa canını mı acıttım? Tatlım hiçbir erkeğin seninle evlenmeyi seçmemesi senin suçun değil."

Sinirle gürledim. "Ne!"

Ağabeyim bir anda belimden tuttu ve beni çevirdi. "Naber küçük?"

Nefes verip sakinleşmeyi bekledim. "Loren'ı gerçekten öldürmek istiyorum."

"Ben ikinizi de istiyorum."

Louise, gülümserken eşi yanıma doğru geldi. ''Merhaba Laila.''

Blair ve ablam Loren sürekli yarışırlardı. Ağabeyim küçük bir zengindi. Eşi de ona göre giyinir kimsenin giremediği yerlere girerdi. Loren ile eşlerinin onlara aldıkları yüzük ve kolyeleri yarıştırmaya bayılırlardı. ''Merhaba Blair.''

''Bu sene de mi evlenmek yok?''

''Aslında birini getirdim.''

Loren kahkaha attı. ''Sen? Güldürme lütfen.''

''Ekonomik olarak güçlü olmak için evlenmek yerine çalışmayı tercih etmiştim ama insanın karşısında gerçekten biri çıkınca sevebiliyor.''

Loren'ın birden yüzü düştü. İstemeden Blair'e de laf atmış oldum. Trace içeri girdiğinde ellerini kavuşturdu ve kısa saçlarını arkaya doğru savurdu. ''Merhaba.''

Loren kafasını salladı. ''Üçlü mü?''

Louise inanılmaz korkunç bir bakış attı. ''Terbiyesizleşme.''

Louise gülerek Trace'in elini sıktı. ''Arkadaşını da mı getirdin Laila?''

Annem içeri birden sinirle girdi. ''O kız arkadaşıymış. Yani sevgilisi.''

Babam konuştu. ''Laila, lezbiyenmiş.''

Gülerek ailemin diğer ferdlerine döndüm. ''Ben lezbiyenim.''

Trace güldü. ''Ama adım Trace, eğer merak ederseniz.''

Louise birden kahkaha attı. ''Bu ne biçim şa-''

Loren gülerek koltuğa yavaşça oturdu. ''Ciddi mi?''

Gülerek Trace'e sarıldım. ''Biliyor musunuz? Neden uzun zamandır yalnız olduğumu anladım. Çünkü bilirsiniz onlar erkekti.''

Kardeşlerim tek kelime daha etmezken annemlere doğru döndüm. ''Ben acıktım.''

Trace gülerek bana döndü. ''Biliyor musunuz evde de böyle sürekli buzdolabını karıştırıyor. Küçük yamyam.''

Girl ThingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin