4

1.3K 155 44
                                    

İnsanların beni gizlice sürekli dikizleyip bir şeyler anlama çabasına girmesinden sıkıldığım noktada Ajans sahibi Petra bana seslendi.

''Laila,''

Heyecanla yerimden kalktım. Petra masasına oturmuş bütçeme bakıyordu. ''Bu dergi çekiminden miydi?''

''Evet.''

''Tamam iyi. Faturalar denkleştirilmedi. Sapma yok değil mi bütçeden?''

Kafamı 'hayır' anlamında salladım. ''Hayır, yok.''

Petra dudaklarını kapattı. "Manken değişecek, sana mail atacağım. Ona göre kombin ve renkleri ayarla lütfen."

Patronum Petra kafasını salladı ve çıkmam için elini kaldırdı. Odasından çıkarken düşünceli bir tarafım iş yerinde de beni ziyaret ediyordu. Sara'nın telefon ile beni aradığını görünce heyecanla 'cevapla' tuşuna bastım. ''Evet, beni boğ!''

Sara boğazını temizledi. ''Tamam, öncelikle sen artık az tanınmış bir ünlü sayılırsın.''

Nefesimi sertçe verdim. ''Sara!''

''Pekala, Trace ve VS mankenimiz beraber fotoğraf atmışlar. Yani manken atmış. 'Asılsız haberleri sabah beraber okuduk.' diye. Ayrıca manken açıklama yapmış ve sizin arkadaş olduğunuzu falan söylemiş.''

''Siktir!''

''Yani artık derin bir ne- Ne?''

''Sara arkadaş değiliz biz! Biz sevgiliyiz! Annemlere öyle dedim.''

Sara benimle dalga geçer gibi konuştu. ''Ah demek annenlere öyle söyledin. O zaman hemen AMERİKA'YA HABER VEREYİM DE KİMSE ÇAKTIRMASIN (!)''

Kaşlarımı çattım. ''VS mankeni sence benden güzel mi?''

''Kapatıyorum!''

Sara yüzüme telefonu kapattıktan sonra derin bir nefes aldım ve etrafa baktım. Daha sonra sandalyemi bilgisayara daha fazla yaklaştırdım. Hızla internete Trace yazdım. Şarkıları çıktı. Sevgilisi ile fotoğrafı çıktı. Gözlerimi kıstım.

''Kız benden güzel. Sanırım ayıramam."

Sanırım söylediğim yalan ortaya çıkacaktı. Kaşlarımı kaldırdım. Gözlerimi devirerek internetten çıktım. Yapacak bir şey yoktu. Zaten çok radikal ve saçma bir yalana atılmıştım.

Patronumun mailine baktım. Mankeni açtığımda gördüğüm şey biraz kötüydü. Yani kitap konusu için harika, normal bir insan için berbat. Yani ben burada paralı çalışıyordum ve kovulmak istemezdim.

Çünkü mankenimiz Trace'in sevgilisi.

HARİKA!

Gözlerimi kapattım ve ayaklarımı yere vurdum. Sikeceğim! Birkaç dakika kendimi düşüncelerden sıyırmaya çalıştım. Ophelia, Sara ve Jessica'nın olduğu 'kızlar grubu'na yazdım. 

Laila: Trace'in sevgilisi mankenimiz :)

Ophelia: Trace kim?

Girl ThingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin