Sabahlığımın iplerini bağladıktan sonra mutfağa doğru yürüdüm. Hızla kendime bir su doldurdum. Onu kafama diktikten sonra kızlara baktım. Sara telefondan Instagramda bir şeyler okuyordu. Ophelia bilgisayarından hala dava süreçleri hakkında bilgi edinmeye çalışıyordu ve Jessica, kurabiye tarifi bakıyordu.
"Günaydın, ne yaptınız?"
Etrafta kahvaltıya dair bir şey aradım. "Biz de seni bekledik."
Jessica'nın dediği şey üzerine kaşımı kaldırdım. Sara mırıldandı. "Haydi, bir şeyler yap yiyelim."
Mutfak camından gülerek dışarı baktım. Karşı apartmanın da aynı zamanda mutfak ve küçük bir kısmına sahip salonunu görebiliyorduk. Eşyaları toplanmaya başlamıştı. "Karşıdaki ev taşınıyor mu?"
Ophelia ile aynı anda birbirimize baktık. Ophelia, koltuğun üzerine bıraktığı baş örtüsünü alıp başına doladı ve camı açıp yan eve doğru baktı. Heyecanla bana döndü. "Evet! Taşınıyorlar!"
Sara ve Jessica kaşlarını çatarak bize bakarken sabahlığın cebinden telefonumu çıkarttım. "Bir numara falan yazıyor mu?"
"Sanırım bu evlere Stanlar bakıyor."
"Bizim ev sahibi mi?"
Ophelia kafasını salladığı anda telefonumdan numarasını bulup telefonu Ophelia attım. Ophelia ev sahibi ile konuşmaya başladığı anda salondan koşarak çıktı. Sara güldü. "Dün gece şaraplar içilmiş."
Jessica mırıldandı. "Sanırım bizden kurtulmak istiyorlar."
"Bir şey olmadı."
Jessica telefonunu kilitledi ve bacak bacak üzerine attı. "Sara, buradan taşınacaklar."
Sara gözlerini kıstı. "Hadi ama! Şarap içtiniz en azından birkaç dil de mi olmadı?"
Jessica kaşlarını çattı. "Sara ne saçmalıyorsun?"
"Oral."
Gözlerimi devirdim. "Saçmalama, Trace ile arkadaşız."
Jessica güldü. "Laila, sana gülmüyorum." Sara'ya doğru güldü. "Eğer ben ünlü bir şarkıcı olsam oral yapmazdım."
Sara elini bana doğru uzattı. "Yemin ederim ki dünya üzerindeki en iyi oralı yapan kişi Trace. Ben çok iyi oral yaparım havası var. Manken sevgilisi onun yatakta çok iyi olduğuna dair uygunsuz bir açıklama yapmıştı."
Jessica ona şaşkınca baktı. "Sara inanılmaz bir kadınsın."
Ophelia telefon ile geldi. Sara konuşmasına devam etti. "Bunu sen de düşündün Jes! Laila, mutfak masasının üzerine çıkmıştır ve Trace onun dünyasını dillemiştir."
Sara elini masaya vurdu. "BU İŞ BÖYLE YAPILIR!"
Ophelia kaşlarını çattı. "Sara ne hakkında konuşuyor?"
"Dün gece Trace, Laila'ya oral yaptı."
İsyan ettim. "TANRIM!"
Ophelia Sara'ya döndü. "Hayır, ama gitmeden önce göğüsünü sıkıp seni öpmüştür diye tahmin ediyorum."
Sara kahkaha atarak bana doğru bağırdı. "YAPTI MI?"
Jessica kafasını salladı. "Evet bu çok daha büyük bir ihtimal."
Ellerimi kaldırdım. "DÜN GECE BİR ŞEY OLMADI TANRIM! SADECE KONUŞTUK!"
Jessica nefes aldı. "Hala biriyle tanışınca arkadaş kalan insanlar var mı? Ben herkes sevişiyor sanıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girl Thing
Teen Fiction''Imm, şey bir kız var.'' Sara çayını içerken Jessica kaşlarını çatarak konuştu. ''4 milyarın dışında mı?'' Ophelia kaşlarını çattı. "Çin'in nüfusu 5 yıl içerisinde 4 milyar olacakmış." Sara mırıldandı. "Çin'e sığacaklar mı?" Ophelia rencide etti. "...