10

806 80 36
                                    

Yüzümde aptal bir gülümse ile kalktım. Gözlerimi küçük bir anlığına pencerenin dışına adadım. Gerçekten ne olacaktı? Ya da ne olmasını umuyordum? Telefonumu şarjdan çıkarttım. İtinayla Andreas'ın mesajlarını görmezden geldim. Instagrama yeniden girdim. Yeniden attığı fotoğrafa baktım. Yazdığı yazıyı belki de zihnimin bir yerinden asla silinmeyecek şekilde tekrarladım. Yataktan en sonunda kalktım.

Ne yapmaya çalışıyorsun? Neden benim aklımı karıştırıyor duruyorsun?

Banyoya girdim. Ellerimi ve yüzümü yıkadıktan sonra telefonu belime sıkıştırarak mutfağa doğru yürüdüm. Evde henüz fazla eşya olmadığı için Jessica ve Sara yemek getirmiş olmalılar. İçeriye girdiğimde koltukta oturmuş benim bilgisayarımdan bir şeye bakıyorlardı. Kaşlarımı çattım.

''Ne yapıyorsunuz?''

Sara gülümsedi. ''Resmi olarak metres oluşunu okuyoruz.''

Gözlerimi devirdim. Sonra güldüm. ''Ne yazmışlar?''

''Kariyerine dedikodundan daha fazla yer vermişler.''

Kafamı salladım. ''Portfolyom sağlamdır.''

Jessica güldü. ''Haberde çok seksi bir fotoğrafın var.''

Bu sefer ilgimi çekmişti işte yanlarına gittim ve habere baktım. Adidas çekimi için çekildiğim bir fotoğrafı koymuşlardı. Koltukta bacak bacak üzerine atarken. Kafamı salladım. ''Çok seksiyim''

Jessica kafasını salladı. ''Kesinlikle kızım.''

''Peki ne diyorlar?''

''Senin yanlışlıkla fotoğrafa içinde olduğunu arkadaş olduğunuzu yoksa öyle olmaz Trace neden sevgilisini oraya getirir gibi şeyler yazmışlar.''

Bilgisayara arkamı dönüp yürürken mırıldandım. ''Doğru ama.''

Hazırladıkları kahveden kendime bir bardak koydum tam o sırada ise Sara bağırdı.

''Laila, o kadar yalnızsın ki vajinan sevişmekten pörsümeyecek.''

Gözlerine baktım. ''Bunu isteyecek biri miyim?''

''Bilmiyorum sen vajina sarkmaması için spor bile yapıyor olabilirsin.''

Sara düşünüp güldü ve ayaklarını açtı. ''Sakın vajinamı taklit etmek.''

Ayaklarını kapattı ve yanımdan ayrıldı. ''Peki.''

&

İşe geldiğimde herkes benim haberimi okuyordu. Haftaya olan çekim için her şeyimi ayarlamaya ve istediğim bütçenin nedenini ayrıntılı bir şekilde maillemeye çalışıyordum. Andreas'ın mesajlarına cevap da vermek için çalışıyordum.  O anda vazgeçip telefonu kendimden uzaklaştırdım. Bilgisayarı önüme çektim. Klavyenin üzerine parmaklarımı şöyle bir değdirdim. Haber başlığını kafamda oluşturmaya çalışıyordum. Şunu yazdım;

'Trace hangisine güzel kadın görüşürüz dedi?'

Ona benzer tonla haber çekti. Başta olan habere bastım. Ardından hepsini okumaya başladım. 

Bir ay öncesinde, sokakta sarılarak görünen gizemli kadın ve Trace ortalığı epey bir karıştırmışlardı. Daha sonra,Trace'in kız arkadaşı olan  Victoria's Secret modeli Melinda kendi sosyal medya hesabında bir fotoğraf paylaştı. Fotoğrafta beraber olduğu kadın, Trace ile görüntülünen gizemli kadından başkası değildi. Melinda'nın yaptığı bir röportajda ise Trace ve ünlü sanat yönetmeni Laila Eathen hakkında sadece çok yakın arkadaş olduklarını söyledi. Söylentilere göre, Laila'nın verdiği ev partisine giden ikili orada romantik dakikalara imza atarak 'Evet, Laila ve Trace arkadaş sanırım.' gibi yorumlar getirmişlerdi taaaaa ki Trace, şöyle bir fotoğraf atana kadar!

Girl ThingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin