9

1K 111 75
                                    

Telefonda konuşurken gülümsedim. 

''Evet, birkaç gün sonra olacak bir parti.''

Andreas gelmek istediği ile alakalı bir şey söyledi. ''Evet, ev sahibi olarak seni orada görmek isterim.''

Durdum ve nefes aldım. ''Ayrıca, uzun zaman oldu görüşmeyeli.''

''Elbette geleceğim Laila.''

''Teşekkürler.''

Birkaç dakika daha konuştuktan sonra telefonu kapattım ve Vintage mağazanda bulduğum kot tulumu gösterdim. 

''Çok seksi değil mi?''

Sara elindeki bulduğu tüm grup tişört yığın ile benim olduğum tarafa koştu. 

''Sen orada gizli geçit falan mı buldun sürekli güzel şeyler çıkartıp duruyorsun.''

Gülerek koluma aldığım kot tulumu geçirdim. 

&

Dekoltemi açıp saçlarımı dağınık topuz yaptım. Tek bantlı topuklu ayakkabılarımı giydikten sonra kırmızı rujumu sürdüm. Kutuları açılmamış odamda kendime aynadan baktım ve hızlıca kendi telefonumundan fotoğraflar çektim.

Telefonda çektiklerime baktıktan sonra odamdan çıktım. Sara içeriye inanılmaz kısa bir elbise ile girdi. 

''Bugün eski sevgili için ağlamak yok. Hayatıma girecek 50 yeni adam için şimdi yatmaya başlamak var!''

Jessica kaşlarını çattı ve bize baktı. ''Polisi arıyorum.''

Sara, Jessica'ya sarıldı. ''Sevgili dostlarım bugün kiliseye gittim.''

Ophelia kaşlarını çattı. ''Senin inancın yok.''

Sara kafasını salladı. ''Evet, ben de hatırladım. Ama yine de orada 'dua etmek' hoş oluyor.''

Ophelia bana doğru döndü. ''Biraz önce dua etmeyi tırnak işareti yaparak mı gösterdi?''

Sara, Jessica'ya baktım. ''Sevgili arkadaşım Jessica, umarım çok güzel olduğunu fark eder ve gözünü siyah rapçilere çevirirsin.''

Sara, Ophelia'ya baktı. ''Ve Ophelia umarım yeni bir ile evlenir, her yerde seks yaparsınız.''

Ophelia gülerek baş örtüsünü düzeltti. ''Neden seksten zevk almama bu kadar takıldın.''

Sara bağırdı. ''ÇÜNKÜ HARİKA BİR ŞEY SEKS YAPMAYAN MASTÜRBASYON YAPIYORDUR!''

Ophelia durdu. ''Belki Aseksüelimdir.''

Sara ona baktı. ''Pekala, Alex Turner hakkında ne düşünüyorsun?''

Ophelia ilk bana baktı. 

Jessica'ya baktı. 

Ophelia pes etmiş gibi kafasını salladı. ''Evet haklısın Aseksüel değilim.''

Sara gülümsedi. ''Teşekkürler.''

Sara bana baktı. ''Ve senin için Tanrı'ya aynen şöyle dua ettim.''

Ophelia güldü. ''Evet, iğrenç bir şey geliyor.''

''Yetenekli ve zengin sevgili Laila adına sana yalvarıyorum Tanrım, karşısına hiçbir şekilde inleme taklidi yapamayacak kadar iyi seks ve oral çıkar.''

Sara dizlerinin üzerine çöktü yere kapandı. ''AMEN!''

Sara, Ophelia'nın eteğini çekti. ''Sen de benimle Amen de.''

Girl ThingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin